Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسن کامرانی‌فر رئیس دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال در حاشیه برگزاری کلاس داوری فوتبال درجه ملی که در کرمان در حال برگزاریست، با اعلام اینکه اگر استان کرمان را از کشور جدا کنیم، خودش یک فدراسیون بزرگ است، موفقیت‌های بدست آمده در این استان را حاصل همدلی و نگاه ویژه مسئولان ورزش آن دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با ابراز خرسندی از امکانات داوری استان کرمان گفت: امروز که این تشکیلات و این شرایط را دیدم و با توجه به امکاناتی که کرمان دارد، مطمئناً به زودی پیشنهاد خواهم داد، بزرگترین کلاس‌های داوریمان حتی برای دواران لیگ برتری در فوتبال، فوتسال و سایر رشته‌ها به میزبانی کرمان برگزار شود.

کامرانی‌فر افزود: خیلی خوشحالم از اینکه می‌بینم در کرمان اتفاقات خوبی دارد رقم می‌خورد، این درحالیست که ما هم در بخش داوری نیاز به این نگاه‌ها داریم و باید امکانات، تجهیزات و کلاس‌های داوری را به موازات فوتبال پیش ببریم.

او تصریح کرد: این دوره که وارد دپارتمان داوری شده ام، بیشتر وقت و تلاش خود را برای توسعه، رشد و ارتقای داوری داشته ام و از آنجایی که توسعه داوری قطعاً امکانات می‌خواهد، لذا استان کرمان می‌تواند در این قضیه کنار ما باشد.

رئیس دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال بیان کرد: خوشحالم مجموعه هیئت فوتبال استان کرمان، همه جمعی هستند که تمام تلاش خود را برای ارتقای سطح داوری می‌کنند.

کامرانی‌فر با بیان اینکه استان کرمان احتیاح به داور بیشتر دارد، گفت: کرمان جایی است که می‌تواند بیسیاری از استان‌ها و مسابقات بزرگ را پوشش دهد، پس باید برای تربیت داوران بیشتر تلاش کنید و ما این قول را می‌دهیم، پشت داوران خوب باشیم.

او از مسئولان ورزش استان خواست: تیم‌های استانی را به تجهیزات داوری مجهز کنید؛ چرا که این کار به عملکرد داوران کمک می‌کند و وقتی عملکرد داوران خوب باشد، اتفاقات خوبی می‌افتد.

محسن سلاجقه سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان نیز ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان در این دوره آموزشی از مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان قدردانی کرد و گفت: وی همیشه یار و یاور ما در بحث توسعه فوتبال بوده است.

او افزود: با توجه به اینکه توسعه، محور اصلی ما در هیئت فوتبال استان بوده است، هم اکنون می‌توان گفت، به لحاظ کمی رشد خوبی در تیم، باشگاه داری وتیم‌های مختلف در سطوح مختلف داریم.

سلاجقه تصریح کرد: مهمترین مولفه در موفقیت هر سازمان نیروی انسانی است که در همین زمینه سعی کرده ایم در سال پیش رو، هر ماه یک کلاس بسیار خوب به منظور ارتقاء دانش و معلومات داوران و مربیان داشته باشیم.

او بیان کرد: از اردیبهشت شروع کرده ایم که ماه گذشته شاهد برگزاری کلاس سطح آ فوتسال آسیا به میزبانی سیرجان بوده ایم و هم اکنون نیز شاهد برگزاری کلاس داوری فوتبال درجه ملی به میزبانی کرمان هستیم.

سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان از فدراسیون فوتبال به واسطه حمایت هایش تشکر و قدردانی کرد.

سلاجقه گفت: استان کرمان به لحاظ زیرساختی و امکانات ورزشی، امکانات خوب و تیم‌های بسیاری دارد و دو نیاز در این استان احساس می‌شود.

او افزود: یکی بحث آموزش برای داوران و عوامل اجرایی است که کلاس بعدی برای مدیریت فوتبال و تشکیلات خواهد بود و دوم همدلی و اتحادی که طی امسال و سال‌های پیش بین هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان وجود دارد که خدا را بابت آن شکر می‌کنیم.

سلاجقه در بخش دیگری از سخنانش ابراز امیدواری کرد: این دوره آموزشی برای داوران مثمرالثمر باشد و آن‌ها بتوانند بهترین استفاده را از آن ببرند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال اخبار ورزشی کرمان هیئت فوتبال استان برگزاری کلاس استان کرمان کامرانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۳۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول

به گزارش همشهری آنلاین، در فصل جاری لیگ دسته اول مطابق با ابلاغ‌های داوری، ۸۰ داور وسط (اصلی) بازی‌ها را قضاوت کردند که لیست مذکور به واسطه حضور برخی بستگان خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران، حاشیه‌ساز شد. «پوریا» فرزند رئیس کمیته داوران از استان لرستان در رقابت‌های دسته اول فوتبال کشور سوت می‌زند. پیش از این خداداد افشاریان در این رابطه گفته بود: «استان لرستان ۴۵ داور دارد که در رده‌های مختلف سوت می‌زنند. حالا یک نفر از آنها هم فرزند من باشد چه ایرادی دارد؟».

بعد از برگزاری ۲۸ هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور و در حالی که تنها شش هفته به پایان این رقابت‌ها باقی مانده است تاکنون سه داور آمار بیشترین قضاوت به‌عنوان داور وسط را به خود اختصاص دادند. ناصر جنگی، مسعود حقیقی و پوریا افشاریان با هفت مرتبه قضاوت به‌عنوان داور اصلی تاکنون رکورددار قضاوت در این لیگ هستند. البته پسر رئیس کمیته داوران در دو مسابقه هم به‌عنوان داورم چهارم در تیم داوری حضور داشته است تا کل آمار ابلاغ‌های وی (داور اصلی و داور چهارم) به عدد ۹ برسد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد در پنج مسابقه از ۹ دیداری که افشاریان در تیم داوری جای داشته است، یک طرف قضیه تیم‌های شیرازی بودند. بر همین اساس چهار بازی فجرسپاسی و یک بازی هم طبق ابلاغ‌ها مربوط به شهر راز شیراز بوده است. ضمن اینکه چهار مرتبه از قضاوت‌های او مربوط به تیم‌های تهرانی بوده که سه بازی را در پایتخت سوت زده است. سه بازی هم طبق برنامه مرتبط به آبی‌پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) بوده که در هفته بیست‌وهشتم به دلیل عدم آمادگی ورزشگاه استقلال ملاثانی دیدار این تیم مقابل فجر سپاسی برگزار نشد. البته این موضوع در اصل ماجرا که ابلاغ داوری برای پسر رئیس کمیته داوران صادر شده بود، تفاوتی ایجاد نمی‌کند.

کد خبر 846342 منبع: تسنیم برچسب‌ها داوری فوتبال ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • سفیر ایران: خاندوزی هفته آینده به عربستان می رود
  • سوت سرنوشت
  • ابراز خرسندی شهروندان گچساران از مرمت و بهسازی گلزار شهدا + فیلم
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول