Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@03:46:48 GMT

یزد میزبان مسابقات اسکای رانینگ کشور

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۳۸۶۹

یزد میزبان مسابقات اسکای رانینگ کشور

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  حمیدرضا افلاطونیان رئیس هیات کوهنوردی استان یزد از برگزاری مسابقات اسکای رانینگ (دوی کوهستان) در منطقه کوهستانی دره‌گاهان تفت خبر داد و گفت: اسکای رانینگ که به نام دوی کوهستان به فارسی ترجمه شده است، یکی از رشته‌های ورزشی است که بیشتر فعالیت‌های آن در فضای آزاد است که در حوزه‌های کوهستان جای بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این اولین مسابقه کوهستانی به میزبانی استان یزد خواهد بود که با حضور ۳۰ کوهنورد از شهرستان‌ها و استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

افلاطونیان ادامه داد: این مسابقات ساعت شش صبح روز جمعه چهارم تیرماه در دره‌گاهان تفت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منطقه گردشگری ورزش و جوانان ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۳۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل امارات مانع اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ شد

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صداوسیما، سی و‌دومین دوره مسابقات جودو قهرمانی آسیا در حالی یکم تا چهارم اردیبهشت امسال به میزبانی کشور هنگ کنگ برگزار خواهد شد که تیم ملی جودو کشورمان با ترکیب ۱۱ جودوکا در بخش مردان و بانوان قرار بود بامداد پنج شنبه ۳۰ فروردین به این رقابت‌ها اعزام شود، اما با توجه به بارش شدید باران و وقوع سیلابی بی‌سابقه در کشور امارات، همه پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی دبی لغو شد.
تیم ملی جودو کشورمان قرار بود بامداد فردا، پنج شنبه راهی امارات و پس از آن راهی کشور هنگ کنگ شود که فعلا باتوجه به شرایط کشور امارات اعزام تیم ملی از این کشور به محل برگزاری مسابقات ممکن نیست و مسئولان فدراسیون جودو به دنبال پرواز جایگزین از کشور دیگری برای اعزام تیم ملی به این رقابت‌ها هستند.

دیگر خبرها

  • نجات بانو یزدی در ارتفاعات دره گاهان تفت
  • فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲ طبیعت گرد گرفتار شده در باجگیران
  • بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای
  • هاکی روی یخ جام آزاد ترکمنستان؛ شکست آیس باکس ایران مقابل میزبان
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • سقوط خودرو در کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس؛ حادثه خسارت جانی نداشته است
  • اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ لغو شد
  • سیل امارات مانع اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ شد
  • برگزاری مانور امداد و نجات در کوهستان شبانه به همت هلال احمر آذربایجان غربی