Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@11:02:22 GMT

۱۲۶ سری جهیزیه به زوج‌های ایلامی اهداء شد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۴۰۲۸

ایسنا/ایلام در مراسمی با حضور معاون برنامه ریزی بنیاد مستضعفان کشور و جمعی از مسئولان استانی ۱۲۶ سری جهیزیه به زوج‌های جوان ایلامی اهدا شد.

«محمد پیرعلی» معاون برنامه ریزی بنیاد مستضعفان در این مراسم اظهار کرد: مردم استان همواره نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری در حمایت و محافظت از کشور و نظام جمهوری اسلامی داشته‌اند که اوج این حمایت‌ها و رشادت‌ها را در دوران هشت سال دفاع مقدس شاهد بوده‌ایم و  خدماتی که بنیاد مستضعفان به مردم و نیازمندان استان ایلام تاکنون ارائه داده است حق این مردم بوده و بنیاد هیچ گونه منتی بر مردم در این زمینه ندارد و باور داریم که حق مردم استان ایلام بسیار بیشتر از این رقم کمک‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«قنبر موسی‌نژاد» مدیرکل کمیته امداد استان ایلام نیز در این مراسم با بیان اینکه با حضور مهندس فتاح در بنیاد مستضعفان، این بنیاد رویکرد مناسبی در کمک به مددجویان و نیازمندان در پیش گرفته است، اظهار کرد: اهدای جهیزیه به زوج‌های مددجو و نیازمند در راستای تحکیم نهاد خانواده، تشویق به ازدواج و کمک به شکل گرفتن زندگی جدید خانواده‌های نیازمند است که در این زمینه نیازمند مشارکت خیرین هستیم.

وی با اشاره به اهدای ۱۲۶ سری جهیزیه به زوج‌های مددجو در شهرستان ایوان و دیگر نقاط استان گفت: به هر زوج جوان ۵ قلم کالای اساسی به ارزش هر سری  ۲۲۰ میلیون ریال هدیه شد.

مدیرکل کمیته امداد ایلام تصریح کرد: سال گذشته بیش از ۹۰۰ زوج مددجو و نیازمند در استان ایلام از کمک هزینه خرید جهیزیه کمیته امداد استان برخوردار شده‌ و  امسال بیش از ۱۰۰۰ زوج از کمک هزینه خرید جهیزیه یا کالاهای اساسی جهیزیه برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام اهدا جهیزیه بنیاد مستضعفان استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۴۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقز نیازمند افزایش سهمیه مسکن محرومان است

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر توان ظهر یکشنبه در دیدار با رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواستار افزایش سهمیه تأمین مسکن محرومان، افزایش ۵۰ درصدی قیر رایگان برای آسفالت معابر آبادی‌ها و افزایش سهمیه تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی شد.

وی با اشاره به اقدامات ارزشمند بنیاد مسکن در این شهرستان در دو سال اخیر و اهمیت مهاجرت معکوس به آبادی‌ها، خواستار افزایش سهمیه مسکن محرومان ۱۰۰و احدی در نظر گرفته شده به ۲۰۰ واحد شد.

فرماندار سقز عنوان کرد: در دو سال اخیر ۸۷ هزار مترمربع معابر آبادی‌های این شهرستان آسفالت که در نوع خود بی نظیر و کم سابقه بوده است که با افزایش سهمیه ۵۰ درصدی قیر رایگان برای آسفالت آبادی‌ها، تحول عظیمی ایجاد خواهد شد.

وی نیز با اشاره به بافت فرسوده مسکن روستایی از رئیس بنیاد مسکن کشور خواست تا تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی طرح ویژه از ۳۷۵ واحد به ۶۰۰ واحد افزایش یابد.

غلامرضا صالحی، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور هم با اشاره به اقدامات مناسب در شهرستان سقز و وضعیت بافت روستایی، قول مساعد داد که درخواست‌های فرماندار سقز به جد پیگیری و عملیاتی شود.

سعید رسولی، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان هم با اشاره به فرسوده بودن ساختمان این نهاد در شهرستان و اختصاص زمین از سوی راه و شهرسازی خواستار موافقت و اختصاص اعتبار برای ساخت ساختمان جدید بنیاد مسکن سقز شد.

کد خبر 6084509

دیگر خبرها

  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • اهداء قرآن ویژه فلسطین به هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در کشور مالزی
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • مراجعه بیش از یک هزار ایلامی به پایگاه انتقال خون
  • مشارکت بیش از یک‌ هزار ایلامی در اهدای خون
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در سمنان
  • اهدا بیش از ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند واجد شرایط بردسکن
  • سقز نیازمند افزایش سهمیه مسکن محرومان است
  • اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها سمنان