Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری قم، استاندار قم در این مراسم با بیان اینکه مسائل زیست محیطی همواره یکی از دغدغه های مهم بشر بوده است افزود: با بازگشت و توجه به محیط زیست از دخل و تصرف به آن پشیمان خواهیم شد.

بهرام سرمست با تاکید بر لحاظ نمودن تعادل و مدیریت دانش و تجربه در مواجهه با محیط زیست خاطرنشان کرد: باید ضمن رعایت دغدغه های زیست محیطی به الگوهای مدرن هم پایبند بود و همانطور که حامی صنعت هستیم حامی محیط زیست نیز باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش مدیریت شهرداری قم در مسیر تحول، برنامه افتتاح طرح های مدیریت شهری را مورد توجه قرار داد و گفت: امیدواریم در دوره  جدید شورای اسلامی شهر قم نیز شاهد توفیق مدیران شهری در پیشبرد برنامه ها باشیم.

استاندار قم با اشاره به وفاق و همدلی بین اعضای شورای اسلامی شهر قم در دوره گذشته تصریح کرد: انتقال تجربیات اعضای پیشین شورای اسلامی شهر قم به منتخبان جدید می تواند در توسعه و شکوفایی پروژه های شهری اثر گذار باشد.

سرمست با بیان اینکه روحیه خدمت در شهر قم وجود دارد خاطرنشان کرد: روحیه تعامل و ارتباط کاری مناسبی بین دستگاههای استان وجود دارد و این موضوع بسیار امید بخش است.

وی با اشاره به برگزاری باشکوه انتخابات ۲۸ خرداد؛ برای منتخبان این دوره از انتخابات به ویژه شورای اسلامی شهر قم آرزوی موفقیت کرد.

استاندار قم با بیان اینکه سیاست مدیریت استان در موضوع انتخابات کاملا منطبق بر سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری و وزارت کشور بود افزود: همه تلاش کردند که مر قانون در برگزاری انتخابات لحاظ شود.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه ما مکلف به انجام وظیفه ایم نه نتیجه، ادامه داد: خوشبختانه هیات های اجرایی و نظارت انتخابات به شکل شایسته ای ادای تکلیف کردند.

سید ابراهیم رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با کسب ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رای حائز مقام اول و از سوی ملت ایران امانت‌دار دستگاه اجرایی و به‌عنوان رییس جمهوری انتخاب شد.

در این مراسم مرکز امحاء پسماندهای پزشکی و سایت تخمیر کود کمپوست افتتاح و از نرم افزار همیاران بازیافت رونمایی شد. همچنین عملیات اجرایی احداث خط دوم پردازش پسماندهای شهری آغاز گردید.

برچسب‌ها شهرداری قم قم مدیریت پسماند استانداری قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری قم قم مدیریت پسماند شهرداری قم قم مدیریت پسماند استانداری قم شورای اسلامی شهر قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۴۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد

عضو شورای اسلامی شهر قزوین بر لزوم پاسخگویی مدیریت شهری نسبت به مکاتباتش مبنی بر جذب نیروی غیرقانونی تأکید کرد و گفت: شهرداری قزوین همچنین درباره استفاده از نیروهای بازنشسته پاسخگو باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، قاسم الله‌یاری امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جلسه علنی شورای شهر در طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه دریافت تسهیلات از بانک شهر برای تکمیل پروژه‌های عمرانی اظهار کرد: دریافت تسهیلات اتفاق خوبی است که می‌تواند منجر به تکمیل و بهره‌برداری بسیاری از پروژه‌های نیمه‌تمام شود.

وی افزود ضرورت دارد تا به مانند دیگر کلان‌شهرها بتوانیم از ظرفیت بانک شهر برای اخذ تسهیلات بیشتر استفاده کنیم و نباید این تسهیلات صرف پرداخت حقوق و هزینه‌های جاری شود؛ در ضمن مدیریت شهری قزوین باید پرداخت مطالبات و اجرایی شدن مصوبات کمیسیون فرهنگی در حوزه مساعدت‌ها را تسریع کند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین همچنین بر لزوم پاسخگویی مدیریت‌شهری قزوین نسبت به مکاتبات مبنی بر جذب نیروی غیرقانونی تأکید کرد و گفت: شهرداری قزوین درباره استفاده از نیروهای بازنشسته در شهرداری و موارد دیگر که به شهرداری اعلام شده پاسخگو باشد.

الله‌یاری همچنین به موضوع ساخت مستند ایران‌گرد توسط جواد قارایی اشاره کرد و افزود: با نظر و موافقت شورای اسلامی شهر قزوین در سال گذشته ساخت مستند از جاذبه‌های گردشگری فرهنگی و تاریخی قزوین توسط جواد قارایی تهیه‌کننده مستند ایران‌گرد به تصویب رسید، اما متأسفانه تاکنون قرارداد کار منعقد نشده است.

وی در تذکری خواستار تسریع در روند انعقاد قرارداد ساخت مستند ایران‌گرد توسط مدیریت شهری قزوین شد و ادامه داد: با توجه به اینکه ممکن است فصل کاری برای تصویر برداری را از دست بدهیم، به همین خاطر ضرورت دارد تا در اسرع وقت قرارداد این مستند منعقد شود و کار عوامل اجرایی مستند کلید بخورد.

کد خبر 747664

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • بی‌توجهی مدیریت شهری گذشته به گرامیداشت آیین‌های مذهبی
  • معاون شهردار تهران: دوره قبل مدیریت شهری زیست شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد