Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-25@19:19:04 GMT

رویارویی اتوبوس و پراید در خط ویژه (+ عکس)

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۴۲۳۷

رویارویی اتوبوس و پراید در خط ویژه (+ عکس)

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ اسماعیل احسان پور در گفتگو با فارس از تصادف و رویارویی پراید متخلف به صورت خلاف جهت در مسیر خط ویژه با یکدستگاه اتوبوس بی آر تی خبر داد.

سرهنگ احسان‌پور در تشریح خبر فوق اظهار داشت: در ساعت 19:28 شب گذشته وقوع یک فقره تصادف بین سواری پراید با اتوبوس بی آرتی در خط ویژه بزرگراه امام علی (ع) به پلیس 110 اعلام شد که گزارش اولیه حکایت از این داشت که راننده سواری پراید که در مسیر خط ویژه اتوبوس به صورت غیر مجاز در حال حرکت بوده به محض اینکه تیم گشتی منطقه 25 را مشاهده می‌کند تغیر مسیر داده و به صورت خلاف جهت همان مسیر را به جنوب بر می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: در همین حین راننده یک‌ دستگاه اتوبوس بی‌ آر تی که در مسیر صحیح خود در حال تردد بود متوجه حضور پراید می‌شود که با سرعت سرسام آور و از روبرو و بصورت خلاف جهت هر لحظه به اتوبوس نزدیک و نزدیک تر می‌شود.

سرهنگ احسان پور گفت: راننده با تجربه اتوبوس در موقعیت سختی قرار داشت چراکه اگر کوچکترین اقدام و حرکتی می کرد قطعا جان مسافران به خطر می افتاد بنابراین فرصت جبران اشتباهی وجود نداشت پس تمام حواس و تجربه خود را بکار گرفته و در یک اقدام موثر و لحظه ای سواری پراید را رد کرده و پراید را در پهلوی اتوبوس آرام جای می دهد تا راننده پراید ناخودآگاه نتواند اتوبوس را رد کرده و متواری شود.

وی ادامه داد: با اقدام به موقع راننده اتوبوس و متوقف کردن پراید، تیم گشتی منطقه 25 پلیس راهور تهران بزرگ به محل حادثه و تصادف رسیده و راننده پراید را اعمال قانون کردند.

وی با بیان اینکه در این رویارویی اتوبوس بی آرتی از قسمت سمت چپ و سواری پراید نیز از قسمت راست دچار خسارت شدند از رانندگان خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به هیچ وجه وارد خطوط ویژه نشوند چرا که با ورود به این مسیر ضمن برهم زدن نظم عبور و مرور و تداخل در جریان حرکت این مسیر و اعمال قانون، باعث ترافیک و اختلال در مسیر می شوند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تصادف خط ویژه اتوبوس بی آر تی سواری پراید اتوبوس بی خط ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۴۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از تغییر بخشی از مسیر‌های پایانه دولت‌آباد اتوبوس شهری به دلیل اقدامات عمرانی برای رفع فرونشست زمین در بخشی از خیابان شهید رجایی و رفع مشکل طی ساعات آینده خبر داد.

علی مزیدی مسیر مسدود شده را بخشی از خیابان ایرانشهر از چهاراه ایرانشهر تا میدان شهید بهشتی عنوان کرد و افزود: از این رو روال حرکت اتوبوس‌های مسیر شماره ۵۵ که از پایانه دولت آباد حرکت کرده و بعد از طی خیابان کاشانی به پایانه جانباز می‌رسند، تغییر کرد.

وی همچنین از تغییر حرکت مسیر ۳۳ از پایانه دولت آباد و خیابان مهدی و مسیر ۲۳ از پایانه دولت آباد به خیابان امام، خیابان مهدی و خیابان مسکن و شهرسازی خبر داد و خواستار صبوری شهروندان تا زمان مرمت مسیر مزبور و استفاده از خطوط جایگزین شد.

مدیر روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد مسیر‌های جایگزین تردد را خیابان شهید مطهری، میدان آزادی، خیابان فرخی معرفی کرد و افزود: مسیر به زودی بازگشایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند
  • شغل جدید ستاره نیوکسل: راننده کامیون!‏
  • کتک‌کاری یک مسافر با راننده اتوبوس در آمریکا + فیلم
  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • ◄ سهمیه لاستیک دولتی برای رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری؟
  • تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد
  • اطلاعیه راه‌ آهن درباره عدم مجوز قطار افغانستان ترکیه خلاف واقع است
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان