Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- همایش بین المللی «نبرد شمشیر قدس، محور مقاومت و دفاع از مسجدالاقصی؛ دستاورد‌ها و چشم انداز» را بعثه مقام معظم رهبری با مشارکت نهاد‌های فعال بین المللی فردا برگزار می‌کند.
به گزارش خبرگزاری آریا، معاونت بین الملل بعثه مقام معظم رهبری با همکاری تعدادی از نهاد‌های فرهنگی و بین المللی، بمناسبت پیروزی مقاومت فلسطین بر رژیم صهیونیستی در جنگ 12 روزه غزه، همایشی با هدف بررسی ابعاد پیروزی مجاهدان فلسطینی در جنگ 12 روزه و تشریح دستاورد‌های آن در روز پنجشنبه برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نوبت صبح این همایش از ساعت 10 صبح در محل ساختمان بعثه مقام معظم رهبری در شهر مقدس قم، با حضور و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین نواب، نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت، آقای خالد القدومی نماینده جنبش حماس در ایران، آقای ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران و سخنرانی آقای حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل برگزار خواهد شد و طی آن پیام تصویری آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین پخش می‌شود.
نوبت عصر این رویداد نیز از ساعت 17 به صورت مجازی با حضور نخبگان و شخصیت‌های جهان اسلام از کشور‌های ایران، فلسطین، مصر، عراق، لبنان، عمان، افغانستان، پاکستان، مالزی، بحرین، هند و کنیا برگزار می‌شود.
علاوه بر معاونت بین الملل بعثه مقام معظم رهبری، مرکز ارتباطات و امور بین الملل حوزه‌های علمیه، معاونت بین الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، مجمع جهانی اهل بیت (ع) و جامعه المصطفی العالمیه در برگزاری این همایش بین المللی مشارکت دارند.
این رویداد بین المللی که به زبان عربی اجرا می‌شود از طریق فضای مجازی به نشانی‌های یوتیوب: bit.ly/2I67NfX و آپارات: www.aparat.com/hajj_conferences_ar/live و شبکه اینترنتی عبرات: abarat.tv در دسترس علاقه‌مندان داخلی و بین المللی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: همایش نبرد شمشیر قدس بعثه مقام معظم رهبری بین المللی بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۴۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، علی محدثی نژاد گفت: به مناسبت عید سعیدفطر تعداد سه نفر از محکومان تعزیرات حکومتی استان با عنایت رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) مورد عفو و بخشودگی قرار گرفتند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی افزود: متعاقب بررسی اولیه درخواست عفو محکومان در هیات عفو استانی و ارسال آن به سازمان متبوع، مراتب به کمیسیون عفو و بخشودگی قوه قضائیه منعکس و در نهایت با موافقت رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) مجازات تعداد سه نفر از محکومان مورد عفو و بخشودگی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • سامورایی‌ها با شمشیر کند به آسیا آمدند/ شکست ژاپن برابر قرقیزستان
  • عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات
  • ۶۰ درصد اعتبارات شهرستان تنگستان تخصیص یافت
  • ◄ اولین پیش نشست همایش بین المللی تنظیم گری و سیاستگذاری رقابت در ایران برگزار می شود
  • دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند
  • همایش بین‌المللی راه ابریشم در استان کرمان برگزار می‌شود
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • بیش از ۶۰۰ مددجوی کرمانی مشمول عفو مقام معظم رهبری شدند
  • روایت دکتر مرندی از سال‌ها همراهی با مقام معظم رهبری ؛ ماجرای عبای سوغاتی چه بود؟
  • بیانیه امام جمعه اهل سنت سرسوره در پی حمله قهرمانانه موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل