Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@19:44:08 GMT

اهدای ویلچر به معلولان نیازمند

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۴۴۱۴

اهدای ویلچر به معلولان نیازمند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یاسر حاجی زاده، رییس بهزیستی شهرستان شهربابک گفت: مجموعه مدیریت ومعاونان مجتمع مس شهربابک با دیدگاه اجتماعی خود تاکنون منشا خدمات ارزشمندی به جامعه هدف بهزیستی بوده اند که در آخرین اقدام با تامین بخشی از نیاز‌های جامعه هدف به وسایل کمک توانبخشی راهگشای خانواده‌های آنان در توانمند سازی این قشر بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این اقدام تعداد ۶ عدد تخت بیمار، ۲۶ عدد ویلچر، ۶ عدد تشک مواج، ۶ عدد تشکچه ویلچر و وسایل بهداشتی به ارزش یک میلیارد و دویست میلیون ریال که به صورت مشارکتی (۶۰۰ میلیون ریال مس شهربابک و ۶۰۰ میلیون ریال بهزیستی استان کرمان) تامین و در اختیار مددجویان واجد شرایط قرار گرفت.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی استان توانبخشی معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۴۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار دریافت کنندگان حق پرستاری خانواده محور در البرز افزایش یافت

محمدی فلاح گفت: در طرح پرستاری خانواده محور به هر نفر ۲۱میلیون ریال پرداخت می شود .

وی گفت : تعداد مستمری بگیران زیر پوشش بهزیستی البرز از ۱۹ هزار نفر در سال ۱۴۰۱ به ۲۵ هزار و ۲۱۵ نفر در آغاز سال جاری افزایش یافتند.

محمدی فلاح بیان کرد: میزان مستمری مددجویان بهزیستی در سال ۱۴۰۳ به نسبت سال گذشته ۳۰ درصد افزایش خواهد یافت و این افزایش با مستمری فروردین ماه پرداخت می شود .

مدیرکل بهزیستی استان البرز یاد آورشد: امسال نیز اعتبارات خرید تجهیزات توانبخشی شامل انواع ویلچر سمعک واکر توالت فرنگی عصا ساعت نابینایان حدود ۱۰۰ درصدرشد نسبت به سال گذشته افزایش نشان می دهد.

محمدی فلاح اظهار کرد: برای اولین بار ۲۰ ویلچرکربنی فوق سبک با صرف ۱۱ میلیارد ریال برای افراد با معلولیت جسمی، حرکتی و ضایعه نخاعی تولید شرکت های دانش بنیان در استان البرز تامین شده است.

 

 

    باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • شمار دریافت کنندگان حق پرستاری خانواده محور در البرز افزایش یافت
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • اهدای ویلچر به توانخواهان بهزیستی میاندوآب
  • حق پرستاری بهزیستی فروردین ۱۴۰۳ واریز شد | جزئیات واریز ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی مستمری حق پرستاری
  • یزدی‌ها پیشتاز اهدای عضو در ایران/ثبت سومین اهدای عضو سال جدید در یزد
  • برگزاری جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی‌محلی ویژه معلولان در مهاباد
  • جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی محلی ویژه معلولان در مهاباد
  • حکایت ویلچرهایی که اهدا می‌شوند و مسئولانی که پاسخگو نیستند | پای ما لنگ است و منزل بس دراز
  • بهسازی کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر برای تسهیل ورود معلولان
  • اهدای مدال برای رهایی