Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته جوانان می گوید فدراسیون فوتبال ایران این آمادگی را دارد که همکاری همه جانبه‌ای را در خصوص برگزاری مسابقات فوتبال پایه از رده نونهالان تا امید با فدراسیون فوتبال ازبکستان داشته باشد.

به گزارش ایلنا، میرشاد ماجدی، عضو هیات رئیسه و رئیس کمیته جوانان در خصوص سفر به تاشکند گفت: به دعوت فدراسیون فوتبال ازبکستان برای همکاری در برگزاری مسابقات دو گروه H و I لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱، به عنوان یکی از مسئولین برگزاری این مسابقات به این کشور سفر کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته جوانان در ادامه از برگزاری جلسه با رئیس کمیته جوانان و دبیرکل فدراسیون فوتبال ازبکستان خبر داد و اظهار داشت: با اشاره به اهمیت فوتبال پایه و اینکه فوتبال در ازبکستان مانند ایران علاقمندان زیادی دارد، فدراسیون فوتبال ایران اعلام آمادگی می کند تا همکاری همه جانبه‌ای در خصوص برگزاری مسابقات فوتبال پایه از رده نونهالان تا امید را با ازبکستان داشته باشد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون در پایان خاطر نشان کرد: مسابقات قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۲۳ به میزبانی ازبکستان برگزار می شود. برهمین اساس با توجه به تقویم برگزاری این مسابقات، طی جلساتی که با مسئولین فدراسیون فوتبال ازبکستان خواهم داشت قصد دارم برتقویت همکاری طرفین برای برگزاری اردوهای آماده سازی مشترک ، دوره های آموزشی، مسابقات دوستانه بین دوکشور تاکید کنم. همچنین برنامه ریزی مدونی درخصوص فوتبال پایه با این فدراسیون داشته باشیم.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ایران میرشاد ماجدی فدراسیون فوتبال ازبکستان رئیس کمیته جوانان فوتبال پایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۴۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمالوند: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اگر اتفاقی می‌افتد که یک تیم متضرر می‌شود فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فراز کمالوند در نشست خبری بعد از شکست 3 بر صفر صنعت نفت آبادان مقابل پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، گفت: با توجه به بخشنامه فدراسیون فوتبال که ما را از مطرح کردن یکسری مسائل منع کرده، نمی‌توانم حرف بزنم اما یک خواهش دارم. ما در مورد مسائل داوری حرف نمی‌زنیم، اما اگر اتفاقی می‌افتد که یک تیم متضرر می‌شود فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • دعوت دانیال اسماعیلی فر به کمیته انضباطی
  • دعوت از بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • کمالوند: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • هزینه‌های فوتبال پایه برای اولین بار در دولت سیزدهم رایگان شد
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • چهره زشت حواشی در لیگ بسکتبال
  • اطلاعیه سازمان لیگ بسکتبال جهت تشکیل کمیته انضباطی
  • مشارکت مردمی در کمیته‌های ستاد اربعین خراسان شمالی افزایش یابد