Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@03:03:08 GMT

مدافع استقلال در آستانه محرومیت

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۴۴۶۱

مدافع استقلال در آستانه محرومیت

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در دیداری معوقه مربوط به هفته بیست و یکم رقابتهای لیگ برتر توانست شهرخودرو را با ۲ گل مهدی قایدی و آرمان رمضانی شکست داده تا جایگاهش در رده سوم جدول تثبیت شود.

در این دیدار محمد نادری مدافع چپ آبی پوشان از داور کارت زرد گرفت که این ششمین اخطار او در این فصل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادری که یک بار هم قبلاً به دلیل ۴ اخطاره شدن طعم محرومیت را چشیده بود، بار دیگر در آستانه محرومیت قرار دارد؛ و در صورت دریافت اولین کارت زرد، یک دیدار را از دست خواهد داد.

نادری پیش از این به دلیل ۴ اخطاره شدن هفته نوزدهم و دیدار مقابل پیکان را از دست داده بود.

کد خبر 5241797

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد نادری تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران المپیک 2020 توکیو تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتسال ایران لیگ ملت های والیبال سوپرجام فوتبال کشتی فرنگی مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر فوتسال والیبال کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۴۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب استقلال و شمس‌آذر در بازی امروز

۱۱ بازیکن اصلی استقلال برای دیدار برابر شمس آذر قزوین در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر مشخص شدند.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم استقلال از ساعت 18 امروز (جمعه) در هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود. جواد نکونام سرمربی استقلال ترکیب تیمش را برای این بازی به شرح زیر اعلام کرد:

سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک‌نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو

مهمترین نکته در این بین بازگشت صالح حردانی به ترکیب استقلال است. او با رهایی از بند مصدومیت از بازی امروز فرصت همراهی آبی‌پوشان را پیدا کرده است.

همچنین علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، محمدرضا رضایی، امیرمحمد نسایی، امیرمسعود سرآبادانی، محمد پاپی، حسین گودرزی، صادق آلبوصبیح، هومن ربیع‌زاده، علی آزادمنش و عیسی مرادی برای شمس آذر به میدان می‌روند. این دیدار با قضاوت وحید کاظمی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • حاشیه دیدار استقلال و شمس آذر| حضور مدافع سابق، اعتراض به داور و شعار ویژه برای گلزن آبی‌ها
  • واکنش جالب هواداران به جریمه کاپیتان: شماره کارت بده!
  • اتفاق جالب قبل از بازی استقلال؛ هواداران شماره کارت حسینی را خواستند
  • اتفاقات دیدار استقلال - شمس آذر | هواداران شماره کارت حسینی را خواستند/تشویق بازیکنی که ۲۰۰ تایی شد
  • هواداران شماره کارت حسینی را خواستند/تشویق بازیکنی که ۲۰۰ تایی شد
  • اعلام ترکیب استقلال و شمس‌آذر در بازی امروز
  • تبعات حرکت عجیب رونالد آرائوخو؛ احتمال محرومیت بیشتر مدافع بارسلونا از سوی یوفا!
  • مدافع استقلال بی‌توجه به شایعات محرومیت!
  • حکم انضباطی دیدار آلومینیوم و استقلال؛ محرومیت تعلیقی سید حسین حسینی
  • فقر و محرومیت اجتماعی؛ دغدغه اصلی رای‌دهندگان در آستانه انتخابات پارلمان اروپا