Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@14:29:53 GMT

روند افزایش بیماری کرونا در استان بوشهر ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۴۴۸۱

روند افزایش بیماری کرونا در استان بوشهر ادامه دارد

سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر ۳۲۷ نفر است.

وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۳ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۴۴ مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۸۹ بیمار نیز با حال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند که از این تعداد ۶۲ نفر از آنها مثبت قطعی بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ۳۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند، افزود: از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، ۱۷ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام‌شده، بیان کرد: متأسفانه امروز ۳ مورد فوتی ناشی از ابتلاء به کرونا، ۳ خانم با ۶۵، ۸۰ و ۷۰ سال سن باسابقه بیماری سکته مغزی و پارکینسون، دیابت و فشارخون در استان بوشهر به ثبت رسید.

وی افزود: تاکنون هزار و ۲۳۹ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلاء به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۴۹ هزار و ۹۱۷ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

کد خبر 5242755

منبع: مهر

کلیدواژه: فشارخون بوشهر پارکینسون ستاد ملی مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شیوع کرونا انتخابات 1400 ویروس کرونا مشارکت مردم در انتخابات شورای شهر عکس استانها کرمانشاه سیدابراهیم رئیسی نتایج شمارش آرا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا گرگان دهه کرامت انتخابات ایلام کرونا در استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۴۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روند نزولی قیمت طلا

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز (سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته افت ۸۹۶ هزار تومانی داشت و به ۴۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۷۸۴ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی دیروز، ۳۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با کاهش ۴۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، ۲۵ میلیون تومان و ربع سکه با افت ۵۰۰ هزار تومانی به ۱۵ میلیون تومان به فروش رفت.

قیمت سکه گرمی ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان دادوستد شد که نسبت به روز گذشته ۲۰۰ هزار تومان کاهش را ثبت کرد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۵۶۳ هزار و ۲۰۰ تومان فروخته شد که نسبت به قیمت پایانی دیروز ۱۱۳ هزار تومان کاهش را تجربه کرد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی امروز هم مانند روز گذشته افت ۴۵ دلاری به ۲ هزار و ۳۰۲ دلار رسید. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادامه روند نزولی قیمت طلا
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • تشریح روند ساخت واحدهای دوم و سوم نیروگاه اتمی بوشهر
  • اسلامی: امنیت مرکزهای هسته‎ای کشور به‌طور صد درصد برقرار است
  • نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس
  • مرحله نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره‌برداری
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • یک پیش‌بینی جالب درباره عدد دلار در خرداد و تیر/ قیمت دلار چه تغییری می‌کند؟
  • روند نزولی بازار ارز ادامه دارد