Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان باید با سرعت بیشتری عملیاتی شود تا بتوانیم متقاضیان را در کوتاهترین زمان ممکن صاحب سرپناه کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه شورای تامین مسکن استان قزوین روز چهارشنبه در سالن مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد.

علی فرخزاد در این جلسه اظهارداشت: مسکن از مهمترین دغدغه های مردم است و ما وظیفه داریم با طرح هایی که دولت پیش بینی کرده با جدیت در تامین آن اقدام و برنامه ریزی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اجرای طرح مسکن مهر و شکل گیری ناحیه شهری مهرگان یک تجربه موفق در سالهای گذشته است که نقاط ضعف و قوت آن می تواند در طرح اقدام ملی مسکن مورد استفاده قرار گیرد.

معاون عمرانی استانداری قزوین بیان کرد: باید سرعت اجرا در طرح اقدام ملی مسکن را بالا ببریم لذا پیشنهاد می کنیم به جای آن که منتظر ایجاد زیرساختها و سپس آغاز عملیات ساخت شویم با همه امکانات را بسیج کرده و ساخت مسکن را آغاز کنیم.

فرخزاد اظهارداشت: تامین زیرساختهای طرح اقدام ملی مسکن بیش از 100 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و شاید سالها زمان بخواهد لذا در 250 هکتار زمینی که برای این کار پیش بینی شده مراحل ثبت نام متقاضیان و دریافت وجه اولیه و ساخت واحدها با سرعت ادامه یابد.

وی گفت: دریافت وجه واریزی مرحله دوم باید موافقت استانداری باشد تا کارها با نظم و ساماندهی مناسب پیش برود.

در این جلسه در خصوص تعیین تکلیف متقاضیان کارگری در پروژه های طرح اقدام ملی مسکن، واگذاری اراضی به بهزیستی برای مسکن مددجویان، کمک به اتمام پروژ های سه جانبه مسکن مهر به تعداد۱۶۰۰ واحد، بررسی قیمت آماده سازی سایت اقدام ملی با کارگزاری بنیاد مسکن در ناحیه شهری مهرگان تصمیم گیری شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری قزوین علی فرخزاد طرح اقدام ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۴۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاتکلیفی متقاضیان مسکن ملی اسلامشهر

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، در حالی که ساخت مسکن ملی برای خانه‌دار کردن طبقه کم‌درآمد جامعه تصویب شد  طی سال‌های اخیر روند کند این طرح باعث ایجاد مشکلات اجتماعی فراوانی برای متقاضایان بویژه کسانی که سرمایه اندک خود را در این موضوع خرج کرده اند شده است.

شهروند خبرنگاری در این زمینه پیامی ارسال کرده اند که در زیر می خوانید.

متن پیام شهروند خبرنگار ما :

با سلام بنده قشر کارمند جامعه هستم مسکن ملی واوان اسلامشهر ثبت نام کردم سال ۹۸ تا الان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته ۲۴۰ تومنم تا الان ریختم به ما متری ۸ تومن گفتن الان اعلام کردن به ما متری ۱۸۸۰۰۰۰۰ ما از کجا بیاریم این قیمت بدیم ۸۰۰ خانوار خواهشا رسیدگی کنید اگه داشتیم والله شخصی میخریدیم.

دیگر خبرها

  • مشکلات متقاضیان مسکن مهر حل شود
  • بلاتکلیفی متقاضیان مسکن ملی اسلامشهر
  • عرضه زمین مشارکت های مردمی را در اجرای پروژه‌های مسکونی تقویت می‌کند
  • در حوزه مسکن همدان اقدام انقلابی صورت گیرد
  • اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن در بردسکن مستلزم مشارکت متقاضیان
  • استهبان، رتبه نخست فارس در عملکرد اجرایی نهضت ملی مسکن را کسب کرد
  • استهبان رتبه نخست را در اجرای نهضت ملی مسکن در فارس کسب کرد
  • اسرائیل از هفتم اکتبر با سرعت بیشتری شهرک می‌سازد
  • تأکید بر اهتمام دستگاه‌های اجرایی در اجرای مصوبات ستاد عفاف و حجاب
  • جلسه ساماندهی اتباع ومهاجرین خارجی استان یزد