Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

یحیی گل محمدی پس از استوری‌هایی که در خصوص آرای بازی سپاهان – پرسپولیس در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ۱۰ میلیون تومان جریمه شد.

حکم کمیته انضباطی به این صورت است: به دلیل تخلف یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس مبنی بر انتشار مطالب توهین آمیز فضای مجازی باتوجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده از جمله تصویر منتشره از سوی وی خطاب به مسئولان برگزاری مسابقات لیگ، تخلف انتسابی به ایشان محرز و مسلم تشخیص و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۳ و ۹۴ این مقررات، گل محمدی به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیروز عصر در جلسه کمیته استیناف به پرونده گل محمدی رسیدگی و حکم وی صادر شد. تصمیم نهایی در خصوص این پرونده به زودی ابلاغ خواهد شد و احتمالا سرمربی پرسپولیس باید این جریمه را پرداخت کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس یحیی گل محمدی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۴۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی هاشمی نسب نقره داغ شد

آرای جدید کمیته انضباطی اعلام شد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون، کمیته انضباطی در خصوص تخلف انتسابی مهدی هاشمی نسب، مربی تیم استقلال تهران مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه با رسانه و با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده، تخلف انتسابی به وی محرز و مسلم تشخیص داده شده و مستند به ماده 71 مقررات انضباطی و با رعایت ماده 94 این مقررات، هاشمی نسب به مبلغ 500 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و رای صادره غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر ظرف مدت 7 روز از تاریخ این ابلاغ در کمیته استیناف است.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس
  • جریمه ۶۰ میلیونی پرسپولیس به دلیل شکایت ذوب‌آهن!
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب آهن از پرسپولیس
  • رمالی ثابت نشد پرسپولیس جریمه نقدی شد
  • محکومیت پرسپولیس در پرونده شکایتی ذوب‌آهن
  • جریمه ۶۰ میلیونی پرسپولیس به دلیل اتفاقات عجیب اصفهان
  • جریمه نقدی برای هاشمی نسب
  • مهدی هاشمی نسب نقره داغ شد
  • مربی استقلال جریمه شد
  • مربی استقلال به خاطر مصاحبه جریمه شد