Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روز پس از اقدام بانک مرکزی چین علیه ارزهای دیجیتال، قیمت بیت کوین در جلسه معاملاتی روز سه شنبه شاهد نوسان شدیدی بود و به پایین ترین سطح خود طی پنج ماه اخیر یعنی زیر ۳۰ هزار دلار رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، یک روز پس از اقدام بانک مرکزی چین علیه ارزهای دیجیتال، قیمت بیت کوین در جلسه معاملاتی روز سه شنبه شاهد نوسان شدیدی بود و به پایین ترین سطح خود طی پنج ماه اخیر یعنی زیر 30 هزار دلار رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته تحلیلگران بازار رمز ارز، چشم انداز موجود برای قیمت بیت کوین همچنان نزولی است.

بزرگترین ارز رمزنگاری شده در جهان به 28600 دلار کاهش یافت که کمترین میزان آن از اوایل ژانویه است. نهایتاً این ارز 3.7 درصد رشد کرد و به 32802 دلار رسید که نشان می دهد هنوز نسبت به اوایل سال جاری میلادی حدود 13 درصد بالاتر است.

سقوط زودهنگام بیت کوین نیز سکه های دیجیتال کوچکتر مانند اتر را تحت تاثیر منفی قرار داد.

مقابله با استخراج غیرمجاز بیت کوین در چین به دلیل مصرف بالای برقارزش بیت کوین 10 درصد کاهش یافت

 

بیت کوین روز دوشنبه 11 درصد سقوط کرده بود که بزرگترین افت یک روزه طی بیش از یک ماه محسوب می شود. این ارز دیجیتال از زمان رسیدن به بالاترین رقم خود یعنی 65000 دلار در اواسط ماه آوریل ضرر تقریبا 56 درصدی را ثبت کرده است.

فروش گسترده این رمز ارز پیش از این به دلیل اقدام بانک مرکزی چین شروع شده بود.

این بانک در آخرین اقدام خود برای افزایش محدودیت های موجود در این بخش، از بزرگترین بانک ها و شرکت های پرداخت چین خواسته است تا سختگیری بیشتری نسبت به معاملات ارزهای رمزنگاری شده داشته باشند.

اقبال گاندام، معاون رئیس معاملات شرکت لِجِر Ledger، یک شرکت مدیریت دارایی های دیجیتال، گفت: اساس دنیای دارایی های رمز ارز تغییر نکرده است و این اصلاح قیمت دیر یا زود اتفاق می افتاد.

پس از بیانیه روز دوشنبه بانک مرکزی چین، بانک هایی از جمله بانک کشاورزی چین و پلت فرم پرداخت گروه آنت یعنی "علی پی" Alipay گفتند که برای از بین بردن معاملات ارز دیجیتال نظارت خود را افزایش می دهند.

بر اساس این گزارش، چشم انداز نمودار قیمت بیت کوین پس از سقوط به 30393 دلار، تاریک تر شده است.

انتهای پیام/  

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیت کوین ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد بیت کوین بانک مرکزی چین قیمت بیت کوین رمز ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۴۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت بیت کوین امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

 قیمت بیت کوین، امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳، ۶۲،۶۴۲.۵۹ دلار معادل ۴۲،۴۳۴،۰۹۰،۰۰۰ ریال اعلام شد. بیت کوین امروز در بیشترین مقدار ۶۳،۸۲۵.۵۵ دلار معامله شد و نسبت به روز گذشته ۷۷۹.۸۷ افزایش قیمت داشت.

منبع: انتخاب

tags # بیت کوین ، ارز دیجیتال سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • قیمت بیت کوین تا این کانال سقوط کرد
  • نخستین جایگزین بیت کوین
  • سقوط قیمت بیت کوین تا زیر ۶۰ هزار دلار
  • نگاهی به آلت‌کوین‌ها در سالروز خلق «نیم کوین»، فصل جایگزین‌های بیت کوین
  • تأثیر مارکت کپ بیت کوین و اتریوم بر دینامیک‌های قیمت
  • نرخ جدید ارزها در مرکز مبادله ایران
  • تاثیر دامیننس بیت کوین بر بازار تتر
  • دو میم کوین محبوب شیبا اینو و دوج کوین؛ بررسی تفاوت های آنها
  • قیمت بیت‌کوین دوباره سقوط کرد / آخرین وضعیت بازار رمزارزها
  • قیمت بیت کوین امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳