Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار وشهادت ایرنا، ‌ رحیم نریمانی روز چهارشنبه در گفت وگویی بر ضرورت انگیزه‌بخشی برای تولید محتوای جدید در حوزه ایثار و شهادت تاکید و اظهار کرد: در دومین جشنواره «سرخ‌نگاران» محورهای مکتب شهید سلیمانی، شهدای سلامت و شهیدان حوزه مقاومت را به عنوان محورهای اصلی در نظر گرفته‌ایم.

وی افزود:‌ همچنین در جشنواره سال گذشته چند اثر در حوزه محور مقاومت دریافت کرده‌ایم و تصمیم داریم ابعاد بین‌المللی جشنواره «سرخ‌نگاران» را با همکاری مشترک «خانه کتاب و ادبیات ایران» و «مجمع تقریب مذاهب» تقویت کنیم و برگزیدگانی در این بخش داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزون بر این، در دوره دوم جشنواره «سرخ‌نگاران» به کتاب‌های صوتی حوزه ایثار و شهادت نیز توجه خواهیم داشت.

«سامانه اسناد افتخار» بر بستر اینترانت فعال است

نریمانی بر ضرورت انتشار اسناد فرهنگی شهیدان تاکید کرد و گفت: در حال حاضر «سامانه اسناد افتخار» بر بستر اینترانت فعال است و پس از پالایش برخی تصاویر شهدا که مرتبط با معراج شهیدان است، این سامانه را تحت وب و برای دسترسی تمام پژوهشگران و علاقه‌مندان نیز فعال خواهیم کرد. افزون بر این، در سایت «نوید شاهد» نیز برخی اسناد فرهنگی شهدا شامل دست‌نوشته‌ها، وصایا، نقاشی‌ها و ... را به صورت رسانه‌ای منتشر می‌کنیم.

وی یادآور شد: با تغییر ذائقه مخاطبان، مجلات شاهد (شامل شاهد کودک، شاهد نوجوان، شاهد جوان و شاهد یاران) را به صورت الکترونیکی در قالب سایت مجلات شاهد منتشر کرده‌ایم.

انتشار ۹ میلیون فایل سند شهدا، جانبازان ۷۰ درصد و آزادگان

مدیر کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه تولید محتوای حوزه‌ ایثار و شهادت با تشکیل شورای فضای مجازی ایثار برنامه‌ریزی و گسترش یافته است، تأکید کرد: اولویت امسال این حوزه تولید محتوای با کیفیت با مخاطب شناسی مناسب در فضای مجازی است که در این راستا تمام کتاب و مجلات نشر شاهد به صورت الکترونیکی در سایت نوید شاهد برای استفاده همگان آماده شده و به صورت رایگان در دسترس است.

نریمانی با اشاره به تفاهم‌نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران ۲۲ استان با رسانه ملی در استان‌ها در خصوص ثبت، ضبط و پخش خاطرات والدین معظم شهدا خاطرنشان کرد: استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه ملی در تولید و انتشار اسناد تاریخ شفاهی ایثارگران هدف‌گذاری شده است و امسال در جمع‌آوری خاطرات والدین معظم شهدا و جانبازان ۷۰ درصد و فعالیت‌های بنیاد، برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد از بهره‌برداری سامانه اسناد افتخار و انتشار ۹ میلیون فایل سند شهدا، جانبازان ۷۰ درصد و آزادگان، تحت وب طی ماهها و روزهای گذشته افزود: به‌زودی سامانه تحت وب برای همگان قابل دسترسی خواهد بود زیرا بر اساس ماده ۶۴ قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران بنیاد موظف به جمع‌آوری اسناد ایثارگران از تمام دستگاه‌ها و ایجاد بانک اطلاعاتی و انتشار آنها شده است.

برچسب‌ها دفاع مقدس معاون فرهنگی بنیاد شهید کتاب قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس معاون فرهنگی بنیاد شهید کتاب دفاع مقدس معاون فرهنگی بنیاد شهید کتاب قاسم سلیمانی ایثار و شهادت حوزه ایثار بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۵۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرحسین قاضی زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی امیرحسین دانش کهن را به سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز منصوب کرد. متن این حکم به شرح ذیل است:

جناب آقای امیرحسین دانش کهن

سلام علیکم

نظر به مراتب شایستگی، توانمندی، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز منصوب می‌نمایم.

در این راستا انتظار می‌رود با بهره مندی از ظرفیت‌های تخصصی موجود در بنیاد و نیز همراهی و همدلی همکاران خدوم آن اداره کل، در چارچوب سیاست‌های کلی نظام در امور ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار، جهاد، شهادت و قوانین مرتبط، ضمن تکریم ایثارگران و پاسداری از شأن و منزلت آنان، زمینه تحقق اعتلای معرفت دینی، ترویج و تعمیق ارزش‌ها را در استان فراهم نمائید.

از درگاه احدیت توفیقات شما را در انجام وظایف محوله مسالت می‌نماید.

کد خبر 6084189

دیگر خبرها

  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد
  • افزایش حقوق ایثارگران و خانواده شهدا
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز
  • جزییات افزایش حقوق خانواده شهدا و جانبازان نیرو‌های مسلح
  • سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز منصوب شد
  • کجایند مردان بی‌ادعا؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • قهرمان آزمون ایثار و شهادت از خطه علویان