Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@00:22:54 GMT

اعلام برنامه کمانداران ایران در مرحله حذفی

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۵۴۷۷

اعلام برنامه کمانداران ایران در مرحله حذفی

با انجام دیدارهای مقدماتی مسابقات تیروکمان جام جهانی فرانسه در بخش کامپوند، برنامه دیدارهای نمایندگان ایران در دور نخست حذفی مشخص شد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، مرحله مقدماتی مسابقات جام جهانی پاریس، صبح امروز در ماده کامپوند آغاز شد.

 

سیدحسام کوثر با امتیاز ۷۰۶ در رده شانزدهم مرحله مقدماتی قرار گرفت و باید در دور نخست مسابقات حذفی با کمانداری از مجارستان دیدار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدصالح پالیزبان با امتیاز ۶۹۹ در رده سی و سوم قرار گرفت و باید در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف نماینده روسیه برود. احمد اکبری با امتیاز ۶۹۰ در رده پنجاهم ایستاد و باید در دور نخست مسابقات حذفی با کمانداری از روسیه دیدار کند.

 

در رده بانوان، گیسا بایبوردی با امتیاز ۶۹۰ در رده بیستم قرار گرفت و باید در دور نخست مسابقات حذفی با کمانداری از هلند دیدار کند. راحله فارسی با امتیاز ۶۸۳ در رده سی و یکم ایستاد و باید در دور نخست مسابقات حذفی با کمانداری از فرانسه دیدار کند. ویدا حلیمیان با امتیاز ۶۷۶ در رده سی و نهم قرار گرفت و باید در دور نخست مسابقات حذفی با کمانداری از کانادا دیدار کند.

 

در بخش تیمی و در مرحله مقدماتی، تیم مردان ایران با امتیاز ۲۰۹۵ در رده دهم ایستاد و باید در دور نخست مسابقات حذفی با تیم کلمبیا بازی کند. تیم بانوان با امتیاز ۲۰۴۹ در رده نهم ایستاد و باید در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف تیم استونی برود.

 

در بخش میکس، تیم ایران با ترکیب گیسا بایبوردی و سیدحسام کوثر با امتیاز ۱۳۹۶ در رده یازدهم قرار گرفت. تیم ایران پس از استراحت در دور نخست باید در دور دوم به مصاف تیم استونی برود.

    تیر اندازی (کمان)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیر اندازی کمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۵۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران بازی نخست را با برد آغاز کرد

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین، تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا که به میزبانی تایلند برگزار می‌شود امروز پنجشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف تیم ملی افغانستان رفت که این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود ایران به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال؛ برتری شهرداری گرگان برابر مهرام
  • ایران بازی نخست را با برد آغاز کرد
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ امروز: ایران - افغانستان در گام نخست
  • رکوردشکنی نجمه خدمتی در تفنگ ۵۰ متر
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال/ تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست
  • جدال حساس گرگان و مهرام در بازی نخست
  • هاکی روی یخ عشق آباد؛ پیروزی آیس باکس ایران در گام نخست
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی قهرمانی آسیا شد
  • نبرد آرسنال و بایرن مونیخ/ یکی در پی افتخار و دیگری در پی حیثیت