Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@15:42:36 GMT

استقلال محروم از میزبانی مقابل الهلال

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۵۶۱۱

استقلال محروم از میزبانی مقابل الهلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قرار است شهریور امسال برگزار شود. از ایران سه تیم پرسپولیس، استقلال و تراکتور به این مرحله رسیده‌اند و با حریفان خود بازی خواهند کرد.

هرچند هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی زمان و نحوه برگزاری این بازی‌ها را اعلام نکرده، اما یک خبرنگار عربستانی اعلام کرد بازی نمایندگان ایران و عربستان در زمین بی طرف خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این مقرر بود هر تیمی که در مرحله گروهی صدرنشین شود، در مرحله یک هشتم میزبان باشد. البته این موضوع برای پرسپولیس به واسطه برخورد با استقلال تاجیکستان صدق نمی کند.

استقلال با صدرنشینی در مرحله گروهی در واقع باید برابر الهلال عربستان میزبان باشد اما ظاهراً کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنان به برگزاری بازی تیم‌های ایران و عربستان در زمین بیطرف نظر دارد.

سلطان المهوس خبرنگار عربستانی زمان و محل برگزاری بازی‌های نمایندگان ایران و عربستان در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا را به این ترتیب عنوان کرد:

* استقلال ایران – الهلال عربستان؛ ۲۲ شهریور در زمین بی طرف
* استقلال تاجیکستان – پرسپولیس ایران؛ ۲۳ شهریور در تاجیکستان
* النصر عربستان – تراکتور ایران؛ ۲۳ شهریور در زمین بی طرف

۲۵۶ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا باشگاه استقلال باشگاه تراکتور لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۵۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییری که مقابل استقلال خطرساز شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شمس‌آذر قزوین در 15 دقیقه پایانی دیدار مقابل استقلال نمایش متفاوتی از سایر لحظات داشت و تغییراتی که در ترکیب این تیم به وجود آمد و حضور مهره‌هایی مثل سجاد جعفری کاری کرد تا آنها هجومی‌تر کارشان را دنبال کنند و بتوانند به دو گل برسند و در آستانه کامبک قرار بگیرند.

سجاد جعفری که در نقل و انتقالات تابستانی از ذوب‌آهن به شمس‌آذر قزوین اضافه شد، در دیدار مقابل استقلال به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت و لحظاتی پس از حضورش در بازی توانست روی گل اول بازی نقش مستقیم داشته باشد و علاوه بر آن در نبردهای میانه زمین موفق کار کند تا عملکرد بهتری ارائه بدهند.

این هافبک سرعتی و تکنیکی در دقیقه 83 به زیبایی منطقه بازی را از میانه زمین عوض کرد و توپ را به جناح راست زمین بُرد و به علی آزادمنش رساند تا ارسال این بازیکن را فراز امامعلی تبدیل به گل کند و شمس‌آذر امیدوار به بازگشت شود.

جعفری که تجربه گلزنی مقابل سپاهان و تراکتور را داشته، امیدوار بود با زدن گل اول برابر استقلال بتوانند در لحظات پایانی به بازی برگردند که فقط یک گل دیگر به ثمر رساندند.

دیگر خبرها

  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • تغییری که مقابل استقلال خطرساز شد(عکس)
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد