Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری شهر، پیروز حناچی در آیین رونمایی از سامانه هوشمند محیط زیست و داشبورد هوشمند توسعه پایدار شهر تهران گفت: فصل جدیدی از تولید اطلاعات به وجود آمده است و باید به گونه ای مدیریت شود که داده ها به تولید اطلاعات منجر شود تا تصمیم سازی و تصمیم گیری را برای مدیران میسر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر اهمیت صحت اطلاعات، افزود: این اطلاعات باید بازبینی شود چرا که به عنوان منشا در اختیار دیگر نهادها و دستگاه ها قرار می گیرد. به ویژه اطلاعاتی که از دستگاه‌های دیگر به جز شهرداری اخذ می کنیم.

شهردار تهران ادامه داد: در آستانه بازبینی طرح جامع تهران این اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند طرح های موضعی و موضوعی تهران راتغییر دهد و از وضعیت کالبدی به کیفی سوق پیدا کند. مثلا میزان آلایندگی های آلومینیوم در سطح وسیع نیاز به مطالعات ویژه دارد تا بدانیم منشأ آن کجاست. البته منشأ آلودگی های سولفات مشخص است و مربوط به سوخت های فسیلی سطح شهر است که قابل پیگیری است.

به گفته حناچی رصد خانه شهر به دانایی کمک می کند و این دانایی، توانایی شهر و مدیران را افزایش می دهد.

کد خبر 609759 برچسب‌ها شهرداری شهردار مدیریت شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهرداری شهردار مدیریت شهری تولید اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۵۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با برنامه ریزی دنبال کار جدیدی در دانشگاه خواهم بود

سرپرست دانشگاه گیلان گفت:دوران مدیریت با سرعت طی می‌شود و آن چه می‌ماند یادگاری است که از آن دوران در ذهن افراد باقی می‌ماند و قضاوت‌هایی که تاریخ بر عملکرد آدم‌ها خواهد کرد و توشه‌ای که انسان برای آخرت خویش می‌برد.

به گزارش خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو،سرپرست دانشگاه گیلان گفت: از امروز باید کار جدیدی در دانشگاه شروع کرد و فرصت زیادی نیز باقی نمانده است و باید عملکرد به مردم ارائه دهیم و فقط به فکر کار باشیم و بنا بر تغییر ندارم و بنا بر برنامه ریزی دارم و از کلیه معاونت ها و روسای دانشکده ها می خواهم وضعیت موجود حوزه خود و چالش های موجود را شناسایی و راهکار ارائه دهند و ما نیز نشست های تخصصی را با هر یک از معاونت ها و دانشکده ها اغاز خواهیم کرد.

محمد دوستار در ادامه از معاونت اداری مالی و مدیریت منابع دانشگاه خواست عملکرد هزینه دانشگاه را تا پایان سال ۱۴۰۳ تنظیم کند و نباید هزینه های پرداخت نشده ۱۴۰۲به سال ۱۴۰۳ منتقل شود.

وی در ادامه داد: ما دانشگاه هستیم و از دانشگاه انتظارات بسیار بالاست و اگر دانشگاه کارکرد اجتماعی نداشته باشد از محیط حذف می شود و باید کاری کنیم که محیط را مدیریت کنیم و دانشگاه گیلان دانشگاه مادر هست و هدایت کننده دیگر دانشگاه های استان نیز است.

سرپرست دانشگاه گیلان با بیان اینکه هر معاونت و هر رئیس دانشکده در حوزه اختیارات خودش همانند رییس دانشگاه است تاکید کرد: ما باید پای صنعت را در دانشگاه باز کنیم و دانشجویان و اعضای هیات علمی را روانه صنعت کنیم. 

محمددوستار سرپرست دانشگاه گیلان عنوان کرد: خانواده ها از دانشگاه مدرک نمی خواهند بلکه از ما اشتغال می خواهند که لازمه آن مهارت است که به کمک ورود به صنعت ایجاد می شود و باید در کنار مباحث اقتصادی به مباحث فرهنگی که بسیار مهم هستند با استفاده از ظرفیت نهاد رهبری در دانشگاه و معاونت فرهنگی و اجتماعی پرداخته شود.

 فرید نجفی رئیس سابق دانشگاه نیز در این نشست ضمن تشکر از همه مدیران دانشگاه گفت: در ابتدای دوران مسئولیتم دانشگاه با شرایط کرونایی مواجه بود و ضمن عبور و ایجاد نظم و ترتیب از آن شرایط و بازگشایی دوباره دانشگاه، حوادث و ناآرمی شهریور ۱۴۰۱ اتفاق افتاد که دانشگاه آن شرایط را مدیریت کرد.


حجت الاسلام علی محمد عباسی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هم در این نشست ضمن تبریک انتصاب دکتر دوستار به سمت سرپرست جدید دانشگاه، از کلیه مدیران دانشگاه که بار سنگین مسئولیت را پذیرفته و برای رضا خداوند کار می کنند تشکر کرد و از همه مدیران خواست که با داشتن تلاش و جدیت، همیار سرپرست جدید دانشگاه در راستای ایفای رسالت های دانشگاه باشند.

دیگر خبرها

  • نتانیاهو : تل‌آویو خودش برای خودش تصمیم می‌گیرد
  • با برنامه ریزی دنبال کار جدیدی در دانشگاه خواهم بود
  • به دنبال حرکت جدیدی در دانشگاه گیلان هستم
  • بورس در پی جبران سریع
  • اتحادیه اروپا بزودی درباره ارسال ضدهوایی به اوکراین تصمیم نمی‌گیرد
  • بدعت جدیدی بین ایران و اسرائیل شکل نمی‌گیرد
  • هر روز شاهد تغییر و جابه‌جایی مدیران در شهرداری هستیم
  • دلیل اصلی جدایی لیونل مسی از بارسلونا چه بود؟
  • کنایه حناچی به زاکانی؛ آنها که می‌خواهند در پارک قیطریه مسجد بسازند می‌خواهند بگوید ما خیلی دیندار هستیم
  • کنایه حناچی به زاکانی: آن‌ها با ساخت مسجد می‌خواهند بگویند ما آدم‌های معتقدی هستیم