Web Analytics Made Easy - Statcounter

"گوسیام تامارا سیتول"، زنی در آفریقای جنوبی که ادعا کرده بود اوایل ماه جاری میلادی ۱۰ قلو زاییده و رکورد زایمان‌های این چنینی را شکسته است در بیمارستان روانی بستری شد.

به گزارش ایسنا، این زن ۳۷ ساله، پنجشنبه گذشته در خانه یکی از بستگانش در روستایی نزدیک ژوهانسبورگ بازداشت و برای ارزیابی وضعیت روانی به بیمارستان تمبیسا منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از حدود دو هفته پیش که گوسیام این ادعا را مطرح کرد، کسی او را ندیده بود. پلیس می‌گوید پس از دریافت گزارشی از ناپدید شدن او، جست‌وجو را آغاز کرده است.

پس از آن، پلیس تحقیقاتی را آغاز کرد که نشان می‌داد هیچ پرونده و مدرکی از به دنیا آمدن ۱۰قلوها در هیچ‌ بیمارستان‌ دولتی یا خصوصی منطقه وجود ندارد. با این حال، برخی رسانه‌های محلی اصرار دارند که ادعای گوسیام درست است. بستگان او هم می‌گویند که زایمان ۱۰قلوها صحت دارد.

یکی از بستگان او گفته است که پنج نوزاد طبیعی و پنج نوزاد با عمل سزارین به دنیا آمدند.

وقتی پلیس، گوسیام تامارا سیتول را پیدا کرد و این زن در بیمارستان بستری شد، بلافاصله تحت آزمایش قرار گرفت و ارزیابی‌های پزشکی نشان می‌دهند که بارداری در کار نبوده است.

برخی چنین گمانه‌زنی می‌کنند که گوسیام با طرح این ادعا قصد فریب افکار عمومی و جذب کمک‌های مردمی را داشته است.

به گزارش ایندیپندنت، در حال حاضر، رکورد زایمان چندقلوها که در گینس ثبت شده در اختیار نادیا سولمان آمریکایی است که در سال ۲۰۰۹، هشت قلو زایید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چند قلوزایی آفریقای جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۵۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی سپاه : ادعای آسیب‌ دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا عملیات روانی است

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه انتشار اخباری از یک رسانه صهیونیستی مبنی بر آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی را کذب و آن را اقدامی خبیثانه در راستای عملیات روانی دشمن دانست.

به گزارش تسنیم؛ در پی انتشار اخباری از یک رسانه صهیونیستی مبنی بر آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در سرزمین‌های اشغالی سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسوول روابط عمومی کل سپاه با تکذیب این خبر گفت: نیروگاه دیمونا در بانک اهداف اقدام تنبیهی اخیر جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی نبوده و انتشار این خبر یک دروغ بزرگ و اقدامی خبیثانه در راستای عملیات روانی دشمن برای فریب افکار عمومی است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ادعای آسیب‌دیدن نیروگاه دیمونا در حمله ایران علیه رژیم صهیونیستی کذب و عملیات روانی است
  • سخنگوی سپاه : ادعای آسیب‌ دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا عملیات روانی است
  • ادعای آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا عملیات روانی است
  • سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا درحمله ایران را تکذیب کرد
  • تکذیب ادعای اسرائیلی درباره اصابت موشک ایرانی به دیمونا
  • ادعای رسانه عبری درباره اصابت موشک به دیمونا جنگ روانی است
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • کاریکاتور/ ادعای پوشکی در خصوص قدرت موشکی!
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)