Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین همدان؛ ظاهر پورمجاهد در جلسه ستاد تنظیم بازار استان همدان اظهار کرد: مرغ داران باید در موقع تحویل مرغ فاکتور صادر کنند و در سامانه توسعه تجارت استان ثبت و کشتارگاه‌ها نیز باید فاکتور صادر و در سامانه ثبت کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با اشاره به اینکه، عدم صدور فاکتور جرم محسوب و با متخلفان برخورد می‌شود، افزود: ۶۶۵ واحد صنفی در سامانه توسعه تجارت استان ثبت نام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: قیمت مرغ زنده در بازار برای مصرف کننده ۲۴۹۰۰ می‌باشد و بالاتر از این قیمت جرم محسوب شده و برخورد می‌شود.

پورمجاهد در پایان با بیان اینکه درصورت کمبود تولید مرغ در استان از سهمیه مرغ وارداتی استفاده خواهیم کرد، گفت: همه دستگاه‌ها وظیفه را به خوبی انجام دهند تا مشکلی در بازار و تامین کالاها نداشته باشیم.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: همدان مرغ استانداری همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۵۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک واحد کشتارگاه دام در ایرانشهر اخطاریه زیست محیطی دریافت کرد

  محمدرضا علیمرادی گفت: در ادامه گشت و کنترل‌های نوروزی ۱۴۰۳ و در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر بروز مشکلات بهداشتی و زیست محیطی ایجاد شده توسط کشتارگاه دام بازدیدی مشترک (محیط زیست و شبکه بهداشت) از محل مورد نظر انجام گرفت.  

 در بازدید‌های اولیه مشخص گردید؛ نکات اصولی دفع پسماند در این مکان اجرا نمی‌شود و به همین دلیل نسبت به صدور اخطاریه زیست محیطی با بازه زمانی ده روزه فرصت داده شد تا این مشکلات مرتفع شود.

 محمدرضا علیمرادی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تصریح کرد: پس از پایان مهلت تعیین شده، درصورت رفع نشدن مشکلات موجود، مطابق قانون، موضوع از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌شود.

 تخلیه غیراصولی پسماند‌های کشتارگاه‌ها علاوه بر انتشار بوی نامطبوع موجب تجمع جانوران موذی و حشرات نیز در منطقه می‌شود.


 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۷۰۸ هزار قطعه جوجه‌ریزی در همدان انجام شده است
  • تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه جوجه ریزی در همدان
  • توزیع گسترده گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی در بازار یزد
  • یک واحد کشتارگاه دام در ایرانشهر اخطاریه زیست محیطی دریافت کرد
  • تامین اقلام اساسی هیات‌های مذهبی برای شب قدر
  • توزیع ۲ هزار و ۶۰۰ تن کالای اساسی در کرمانشاه
  • تأمین مایحتاج هیئات‌ مذهبی استان تهران در شب‌های قدر
  • اقلام اساسی هیئت‌های مذهبی برای شب قدر تامین شد
  • امسال نیازی به واردات گوشت قرمز نداریم
  • ۵۰۰ تن گوشت قرمز در بوشهر توزیع می‌شود