Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهادی گفت: به مناسبت دهه کرامت ۲۷۰ عنوان برنامه متنوع فرهنگی با شعار «خدمت کریمانه، گره‌گشایی به رسم اهل بیت (ع)»، در کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

«احمد فرهادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: به مناسبت دهه کرامت ۲۷۰ عنوان برنامه متنوع فرهنگی با شعار «خدمت کریمانه، گره‌گشایی به رسم اهل بیت (ع)»، در کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری افزود: برگزاری نشست ادبی «دختر در نگاه پیشگامان شعر فارسی»، نشست مجازی «دختر در نگاه پیشگامان شعر فارسی» و برگزاری نشست کتاب‌خوان رضوی توسط کتابخانه ایثار سرتشنیز از جمله برنامه های برگزار شده کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری به مناسبت دهه کرامت بود.                                      

 

وی، میزبانی کتابخانه شهدای چالشتر از علاقه مندان به کتاب در دهه کرامت، آذین بندی و فضاسازی با استفاده از شعار و عناوین روزهای دهه کرامت در بستر فضای مجازی، اجرای برنامه های اختصاصی با موضوع عفاف و حجاب، مساجد، نماز، امر به معروف و نهی از منکر و تجلیل از دختران محجبه به مناسبت روز دختر را از دیگر برنامه های کتابخانه های عمومی به مناسبت دهه کرامت برشمرد.

 

فرهادی اظهار داشت: معرفی و ترویج منابع مرتبط با ائمه اطهار (ع) و سایر امامزادگان متناسب با نامگذاری ایام دهه، جلسات معرفی، نقد کتاب و نشست های مطالعاتی با محوریت سبک زندگی رضوی و بازنمایی و نمایشگاه های موضوعی کتاب از دیگر برنامه های کتابخانه های عمومی این استان در دهه مبارک کرامت بود.

 

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری افزود: نشست های قصه گویی، کارگاه های آموزشی و عضویت رایگان علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی در کتابخانه های عمومی سراسر استان بخش دیگری از برنامه های کتابخانه های عمومی این استان در دهه مبارک کرامت بود.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت ۱۴۰۰ کتابخانه های عمومی دهه کرامت کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری کتابخانه های عمومی مناسبت دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا؛ تشییع و خاکسپاری رزمنده چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: امشب مراسم وداع با این رزمنده در مسجد فاطمه الزهرا (س) میرآباد شهرکرد برگزار می‌شود.
حسین میرزایی افزود: فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین، ساعت۹:۰۰ صبح تشییع از میدان ۱۲ محرم (فلکه آبی) به سمت امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون سلام الله علیها شهرکرد برگزار و سپس در زادگاهش هرچگان به خاک سپرده می شود.
وی از مردم استان دعوت کرد در این مراسم حضور پرشوری داشته باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • فعلاً نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد
  • عزم جدی در جهت اعتلای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری شکل گیرد
  • ‌نشست جنگ و صلح از منظر سعدی در شیراز برگزار می‌شود
  • بازگشت چند کتاب کمیاب به کتابخانه تربیت تبریز
  • اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • اهدای ۵۰۰ جلد کتاب با‌ارزش به کتابخانه‌های عمومی بوشهر
  • «تاریخ طب در ایران» معرفی و بررسی می‌شود
  • اجرای طرح حجاب و عفاف با عنوان طرح نور در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت ۷۹ کتابخانه عمومی در استان بوشهر
  • فردا؛ تشییع و خاکسپاری رزمنده چهارمحال و بختیاری