Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد میرشکاری گفت: پروژه کتاب آرزوها جدیدترین فعالیت فرهنگی کانون فاطمه ها است که با مشارکت اعضای کتابخانه اجرا می شود.

«فرزاد میرشکاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: پروژه کتاب آرزوها جدیدترین فعالیت فرهنگی کانون فاطمه ها است که با مشارکت اعضای کتابخانه اجرا می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان در تشریح این پروژه، افزود: در پروژه کتاب آرزوها قرار است آرزوهای ۱۰۰ کودک و نوجوان دهکهانی را جمع آوری کرده و تبدیل به یک کتاب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وی بیان کرد: بر همین اساس در نظر داریم با مشارکت ۱۰ نفر از دختران نوجوان فعال عضو کتابخانه ۴ گروه جداگانه تشکیل داده و آرزوهای ۴ گروه از جمله کودکان پیش دبستانی، کلاس اول دبستان تا چهارم دبستان، کلاس پنجم و ششم و همچنین نوجوانان کلاس هفتم تا دبیرستان را جمع آوری کرده و به صورت کتاب در آوریم.


میرشکاری پروژه کتاب آرزوها را یک کار گروهی برشمرد و ابراز کرد: قرار است با کمک این دختران نوجوان پاکت هایی برای جمع آوری آرزوهای بچه ها با کاغذ کادو و مقوا طراحی و ساخته شود و سپس پاکت ها درب منازل کودکان و نوجوانان تحویل شود تا هر نفر پنج تا از آرزوهای خود را بر روی کاغذ نوشته و در پاکت ها بگذارد.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان با اشاره به این که کار طراحی و چاپ کتاب بر عهده این دختران نوجوان است، ادامه داد: پس از جمع آوری پاکت های حاوی پنج آرزوی ۱۰۰ کودک و نوجوان دهکهانی، کار طراحی کتاب آرزوها آغاز می شود.


وی اظهار کرد: هر یک از صفحات این کتاب به یکی از ۱۰۰ کودکان و نوجوانان اختصاص داده می شود و به همین منظور روی هر صفحه یک عکس از کودک یا نوجوان بر روی کاغذ چسبانده شده و سپس پنج آرزوی آن نوشته می شود و در انتها نیز توسط نوجوانان یکی از آرزوها نقاشی می شود.


میرشکاری اضافه کرد: سپس کتاب در قفسه کتابخانه فاطمه ها در معرض دید عموم قرار داده می شود تا بازدید بازدید کنندگان با بچه ها و آرزوهای آنها آشنا شوند و همچنین کودکان و نوجوانی که آرزوی آنها در این کتاب آمده است در سنین بالاتر از خواندن این کتاب لذت ببرند.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان عنوان کرد: قطعا ۲۰ سال بعد برای آنها جذاب است که در کودکی و نوجوانی چه آرزوهایی داشته و به کدام یک از آرزوهایشان دست یافته اند.


وی یادآور شد: ما قصد داریم با اجرای این پروژه یک کار فرهنگی خاطره انگیز و شیرینی را برای بچه ها انجام دهیم و در عین حال بچه ها با کار گروهی نیز بیشتر آشنا می شوند.


میرشکاری بیان کرد: شاید به لحاظ مالی در توان ما نباشد که آرزوهای بچه ها را برآورده کنیم اما سعی داریم با کمک اعضای کانون و والدین آرزوهای دست یافتنی هر یک از ۱۰۰ کودک و نوجوان دهکهانی را در طی سال های آتی برآورده کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان ابراز کرد: به همین منظور ممکن است آرزوی یکی از نوجوانان توپ والیبال باشد پس ما با کمک والدین و اعضای کانون توپ والیبال خریداری کرده و روز تولدش به آن هدیه می دهیم.


وی افزود: شاید آرزوی یکی دیگر از بچه ها این باشد که در آینده خلبان شود خب در اینجا بنده با یکی از دوستانم که خلبان است هماهنگ می کنم تا در روز تولد این کودک و یا نوجوان به صورت تصویری با یکدیگر گفتگو کنند.


میرشکاری تاکید کرد: مهمترین نکته در اجرای پروژه کتاب آرزوها این است که ما تصمیم داریم آرزوهای کوچک کودکان و نوجوانان دهکهانی را صادقانه و بدون کوچکترین دخل و تصرفی در کتاب آرزوها بنویسیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان در خاتمه عنوان کرد: امیدوارم همه کودکان و نوجوانان سرزمین ایران مخصوصا کودکان و نوجوانان دهکهانی با تلاش و پشتکار روزی به همه آرزوهایشان دست یابند.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهکهان کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان کتاب کودکان و نوجوانان ۱۰۰ کودک جمع آوری پاکت ها بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرتضی مزینانی صفابین مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،مرتضی مزینانی‌صفابین دارای دانشنامه کارشناسی ارشد علوم ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبایی و زبان و ادبیات فارسی از مازندران بوده و بیش از ۱۸ سال سابقه تدریس در مقاطع مختلف تحصیلی در اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان و دوره‌های مختلف سواد رسانه‌ای را در کارنامه دارد.
وی همچنین بیش از دو دهه مدیریت در عرصه رسانه‌ای در استان‌های سمنان و تهران را تجربه کرده و در عین حال، از فعالان فرهنگی و اجتماعی شناخته‌شده استان سمنان است.
مزینانی همچنین فعالیت در سمت‌های مختلف کارشناسی در آموزش و پرورش استان سمنان، عضویت در کمیته‌های انتصابات و سوادآموزی، معاونت پرورشی و فرهنگی مدارس، مسؤولیت کمیته‌های مجمع جوانان استان، عضویت در شورای اطلاع رسانی استان و ... را در کارنامه اجرایی خود دارد.

خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ضمن تبریک به آقای مزینانی همکار رسانه ای، برای وی آرزوی موفقیت هر چه بیشتر را از خداوند منان خواستار است

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888010

دیگر خبرها

  • پویش آمد بهار جان‌ها تا پایان فروردین تمدید شد
  • فرهنگسازی و ترویج کتابخوانی میان کودکان ضروری است
  • ۱۰۰۰ کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گرد هم می‌آیند
  • تولید ۳۰۰ محصول هنری و سینمایی در کانون پرورش فکری کشور
  • آغاز اجرای طرح کانون مدرسه در آذربایجان غربی
  • مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان معرفی شد
  • مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد
  • مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد 
  • سند فرهنگ نوجوان در همدان نگارش می‌شود
  • مرتضی مزینانی صفابین مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان شد