Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح الله دهقان نژاد روز چهارشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز تبریز اظهار کرد: شورا روزهای یکشنبه و فقط در صحنه علنی نباید در منظر عمومی مردم قرار بگیرد بلکه با شفاف سازی همیشه باید در منظر و رصد مردم بوده و تنها حالت اداری نداشته باشد.
وی افزود: شفافیت، قانون گرایی و دوری از هوچی گری از اولویت هاست و با تکیه بر این اولویت ها می توان مشکلات مردم و شهر را برطرف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با قدردانی از اعتماد مردم ابراز امیدواری کرد که باید مردم تبریز به شورای این شهر افتخار کنند و بتوانند به آن تکیه کنند .

 کار جهادی و تلاش شبانه روزی از  اولویت‌های شورای شهر است
دهقان نژاد اظهار کرد: کارآمدی، کار جهادی، تلاش شبانه روزی از  اولویت‌های کاری شورای شهر خواهد بود.
وی تاکید کرد: برای کار آمده ایم نه برای معامله بر این اساس از کار شبانه روزی و تلاش ترسی نداریم البته اعتقاد داریم برای هر کاری باید برنامه داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه انتخابات این دوره شوراها با قاعده شکنی همراه و به نسل جوان اعتماد شد، ادامه داد: هزینه های تبلیغات انتخاباتی چندین نفر از اعضای شورای منتخب شهر شاید به اندازه یک نفر از افرادی باشد که هزینه تبلیغاتی بالایی داشتند اما به شورا راه نیافتند.
دهقان نژاد با اشاره به اینکه انتخابات امسال پیام دیگری را به همراه داشت، گفت: پیام تغییر، کارآمدی، تحول و کارایی از جمله مطالبات مردم است که به نوعی به دوره‌های گذشته اعتراض داشتند و خواستار تغییر و تحول هستند.
وی افزود: آرزو می کنم بتوانیم به اعتماد مردم پاسخ داده، خواسته ها و مطالبات آنان را در شأن و اعتبار تبریز پاسخ دهیم.
منتخب دوره ششم شورای اسلامی کلانشهر تبریز ادامه داد: اگر مدیران شهری اراده کنند تغییر مورد خواست و اراده مردم تحقق خواهد یافت.


دهقان نژاد ادامه داد: واقع تلاش می‌کنیم شورا را به خاستگاه اصلی و قانونی آن برگردانیم طوری که شورای شهر باشد نه شورای شهرداری و همچنین اولویت بندی های عمرانی، فرهنگی، حمل و نقل و سایر موارد باید مشخص شود در حالی که این اولویت بندی ها به طور کارشناسی و دقیق وجود ندارد.

وی همچنین تاکید کرد: به مدیریت سیاسی اعتقادی ندارم و اولویت ها باید به صورت واقعی مشخص باشد.

این منتخب شورای شهر تبریز با بیان اینکه از سال ۹۶ تا کنون تاکسی جدیدی به ناوگان تاکسیرانی تبریز وارد نشده است از طرف دیگر برنامه ای نیز برای نگهداری و استهلاک تاکسی های شهری نداشتیم، ادامه داد: اگر بر اساس اولویت بندی ها پیش برویم بسیاری از کارها با سرعت مناسب پیش می رود.

دهقان نژاد خاطرنشان کرد: به تبریز یکپارچه فکر می کنم به طوری که تمام مناطق تبریز آبرومند باشد و اعتقاد دارم نباید دیدگاه اعضای شورای شهر به مردم تنها رای باشد و پس از اخذ رای مناطق آنها فراموش شود.

وی اظهار کرد: یکی از آسیب‌های بزرگ کلانشهر تبریز تراکم جمعیتی در نقاط آسیب پذیر است در مواقع زلزله این مسئله تبریز را تهدید می کند.

وی تاکید کرد: اعتقاد به ساماندهی حاشیه نشینی شهر تبریز دارم اما همزمان با ساماندهی باید با افزایش حاشیه نشینی نیز مقابله شود. اعتقاد به ساماندهی حاشیه نشینی شهر تبریز دارم اما همزمان با ساماندهی باید با افزایش حاشیه نشینی نیز مقابله شود.

وی ادامه داد: طرح های راهبردی برای ساماندهی مناطق حاشیه نشین تبریز لازم است اما نباید یک بعدی نگاه کنیم اکنون نیز طرح کلید به کلید مطرح است اما باید به خرده فرهنگ ها و نحوه اجرای طرح های ساماندهی توجه شود.

دهقان نژاد خاطرنشان کرد: تلاش خواهم کرد که بر اساس داشته ها و تخصص هایم فعالیت موثری در توسعه و پیشرفت تبریز ایفا کنم.

وی همچنین گفت: اولویت های فرهنگی تبریز به درستی مشخص نشده است و باید پیگیری شود اطلس فرهنگی یا نقشه جامعه فرهنگی تبریز به کجا رسیده است.

دهقان نژاد تاکید کرد: باید بر اساس ظرفیت های محله ای و ظرفیت های تاریخی پیش برویم و حتی برای نصب نمادها نیز باید از تاریخ و فرهنگ محله اولویت بگیریم.

وی همچنین با اشاره به جایگاه پایین هنر و رسانه در تبریز گفت: جایگاه هنر و رسانه در تبریز بی‌تعارف پایین است و باید این ظرفیت ها را ارتقا دهیم زیرا هنوز هنر تئاتر و موسیقی در این شهر دارای مشکلات زیادی است و این رشته ها باید پیش قدم باشند.

مجتمع رسانه ای در تبریز ایجاد می شود


منتخب شورای شهر تبریز اعلام کرد: تلاش می‌کنیم مجتمع رسانه‌ای در تبریز ایجاد شود و بیشتر طرح ها و نیازهای فرهنگی و عمرانی این کهن شهر بر اساس نقشه جامع عمل شود.
وی همچنین در خصوص ویژگی‌ها و شاخص‌های شهردار گفت: در حوزه انتخاب شهردار به افرادی معتقد هستم که برنامه محور باشند کارآمدی تخصص و فعالیت جهادی آنها چشمگیر بوده بر این اساس در این خصوص معتقد به رفتار سیاسی نیستم.در حوزه انتخاب شهردار به افرادی معتقد هستم که برنامه محور باشند و کارآمدی تخصص و فعالیت جهادی آنها چشمگیر باشد.


وی با بیان اینکه در این خصوص معتقد به رفتار سیاسی نیستم، افزود: دلسوزی به مردم و خستگی ناپذیری و همچنین داشتن برنامه منسجم برای رشد تبریز باید مورد توجه شهردار باشد.

برچسب‌ها شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تبریز اختصاصی ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تبریز شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تبریز اختصاصی ایرنا حاشیه نشینی دهقان نژاد شهر تبریز اولویت ها شورای شهر بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شفافیت و حذف واسطه‌گری بازار طلا با حراج شمش

به گزارش قدس آنلاین، نادر بذرافشان برگزاری حراج‌های شمش در دولت سیزدهم را یک اتفاق مثبت ارزیابی کرد و گفت: پیش از این اقدام، شمش از طریق شرکت‌هایی وارد کشور می‌شود و دولت اجازه داده بود که شمش‌ها در بازار فروخته شود در دولت سیزدهم مرکز مبادله طلا و ارز با رویکرد شفافیت و رقابت اقدام به برگزاری حراج‌های شمش کرد.

وی افزود: رسته‌های تولیدی و آب شده صنعت طلا اقدام به شرکت در این حراج‌ها کردند این امر باعث شد تا شمش‌های طلا به صورت مستقیم به دست تولید کننده واقعی برسد.

رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران ادامه داد: برگزاری حراج‌ها نیاز تولیدکنندگان را فراهم کرد ضمن اینکه روند فرایند شمش طلا نیز مورد رصد قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این اتحادیه نقش نظارتی در برگزاری حراج‌های شمش را دارد گفت: هویت افراد در صنف طلا توسط این اتحادیه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بذرافشان بیان داشت: قیمت‌های پایه شمش نیز از طریق شرکت‌های وارد کننده اعلام می‌شود و با حضور مسئولان بانک مرکزی و مرکز مبادله طلا و ارز نظارت‌ها صورت می‌گیرد.

وی تاکید کرد: براساس شیوه نامه حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران، متقاضیان خرید شمش طلای مرکز مبادله ایران شامل «فروشندگان عمده شمش طلا دارای پروانه کسب مجاز و معتبر»، «تولیدکنندگان و سازندگان فعال مصنوعات طلا دارای پروانه کسب مجاز و معتبر» و «خرده فروشان طلای آبشده دارای پروانه کسب مجاز و معتبر » هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • وحدت نظر در تدوین سازوکارهای مشارکت مردم در عرصه اقتصاد ضروری است
  • دستگاه‌های اجرایی در تدوین سند جامع تحقق شعار سال تعجیل کنند
  • مطالبات شهرداران کلانشهرها پیگیری می‌شود
  • شفافیت و حذف واسطه‌گری بازار طلا با حراج شمش
  • جلسه شورای ترافیک شهرستان پلدشت 
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • الگوی حکمرانی تولید تدوین شود/ اگر به مردم میدان داده شود جهش تولید اتفاق می‌افتد
  • طرح رتبه‌بندی و اعتبار سنجی موسسات آموزش عالی کشور تدوین می‌شود
  • تدوین برنامه مشارکت مردم در صندوق توسعه کشاورزی
  • برطرف کردن نیازهای استراتژیک بهداشتی و درمانی از اولویت های برنامه ریزی کلان در کردستان است