Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@02:27:20 GMT

ضرب و جرح عوامل شهرداری قم توسط سودجویان

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۶۰۹۷

ضرب و جرح عوامل شهرداری قم توسط سودجویان

مدیر منطقه ۶ شهرداری قم گفت: عوامل اجرایی رفع تصرف شهرداری قم که با حضور نماینده نیروی انتظامی در حال رفع تصرف در اراضی کشاورزی بودند، توسط سودجویان مورد ضرب و جرح قرار گرفتند و دو خودروی شهرداری نیز به آتش کشیده شد.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، سیدرضا حسینی در گفت و گویی با اشاره به برخی ساخت و سازهای غیرمجاز در محدوده قلعه صدری اظهار کرد: صبح امروز با هماهنگی و دستور دادستان برای جلوگیری از ساخت و ساز و تغییر کاربری اراضی کشاورزی و تصرفات اراضی موقوفه و شکایات مردمی، با هماهنگی و حضور یگان حفاظت جهاد کشاورزی و یگان امداد نیروی انتظامی احکام مربوط به این ساخت و سازها اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شکایت متعدد مردم منطقه از این ساخت و سازهای غیرمجاز و حضور اراذل و اوباش در این محدوده تصریح کرد: پس از اجرای حکم و تخریب بناهای غیرمجاز، در مسیر بازگشت، مسیر تردد نیروهای شهرداری با آتش زدن لاستیک مسدود شده و با حمله تعدادی از اراذل و اوباش اجیرشده توسط افراد منتفع از این ساخت و سازها، تعدادی از نیروهای شهرداری مورد ضرب و شتم قرار گرفته و در بیمارستان بستری شدند.

مدیر منطقه ۶ شهرداری قم گفت: همچنین این افراد با آتش زدن لاستیک و پاشیدن بنزین به سمت کارکنان شهرداری، دو دستگاه از ماشین آلات شهرداری را به آتش کشیدند و به تعدادی از ناوگان نیز آسیب رساندند.

وی تصریح کرد: موضوع حادثه به اطلاع دستگاه قضائی رسیده و در دست پیگیری است.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 شهرداری قم ضرب و جرح ضرب و جرح مأمور شهرداری سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 شهرداری قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ تهران با اشاره به اهمیت صیانت از حقوق شهروندی و شهر در اراضی ناحیه سه و مقابله با سودجویان و برهم زنندگان انضباط شهری بیان کرد: در همین راستا طی دو عملیات نسبت به استقرار ۱۵ عدد نیوجرسی مقابل بناهای تجاری غیر مجاز در محله نعمت آباد خیابان‌های سهیل شمالی، شهید غفوری، شهید عبداللهی اقدام شد.

وی با اشاره به اینکه اغلب تصرفات به صورت غیرقانونی و بدون مجوز انجام می‌شود افزود: بی‌شک مشارکت شهروندان در تحقق شهری منظم و منسجم مطابق با قوانین شهرسازی، اجتناب‌ناپذیر بوده و در همین راستا از همه شهروندان می‌خواهیم تا در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز مراتب را به شهرداری منطقه اطلاع دهند و ما را در جلوگیری و برخورد با هرگونه تخلف یاری کنند.

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ تهران خاطرنشان کرد: طی دو مرحله عملیات جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز ۷۰ متر سقف و ۲۰ متر تیغه چینی در بلوار شهید ورامینی خیابان میرزایی شمالی و درب ورودی و تیغه‌های طبقه همکف و اول درشهرک احمدیه خیابان گل‌ها رفع خلاف شد.

بر اساس این گزارش طی این دو عملیات علاوه بر مدیران شهری ۷۵ نفر نیروهای شهربان و معبربان نواحی و یگان حفاظت و نیروی انتظامی با به کارگیری ۲ دستگاه لودر و ۲ دستگاه جرثقیل حضور داشتند.

کد خبر 6085989

دیگر خبرها

  • تلاش برای جذب سرمایه گذار برای ساخت شهربازی در بوستان جوان قم
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان
  • ۳۵۰۰ هکتار از مزارع مازندران بایر مانده است/ توقف فینسک
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیرمجاز در غرب تهران
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد
  • ‍ ۱۱ هکتار از اراضی حریم منطقه ۲۰ تهران آزادسازی شد
  • خیز شهرداری برای ساختن ۴ هتل در بوستان‌های تهران
  • آزادسازی ۱۲۵ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ/ ۷ استخر تخریب شد
  • برخورد قانونی با سودجویان در اراضی کشاورزی وباغی شهرستان نیشابور
  • آزاد سازی اراضی کشاورزی در محمودآباد