Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره حفاظت محیط زیست سنندج بیان کرد: بمناسبت ولادت با سعادت امام رضا (ع)ضامن آهو و گرامیداشت روزملی محیط بان، پنج بهله پرنده شکاری در زیستگاه آبیدر سنندج رها سازی و به دامان طبیعت بازگردانده شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ فواد مصطفی نژاد اظهار کرد: این مراسم با همکاری و همراهی بیش از 200 کوهنورد و فعال زیست محیطی شهرستان سنندج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: برنامه مذکور با شرکت اعضای شش گروه کوهنوردی و اعضای سه  انجمن زیست محیطی طی یک فراخوان عمومی و با حضور بیش از 200 زن و مرد و کودک برگزار شد  ودر صعودی که به قله آبیدر سنندج داشتند روز محیط بان را به محیط بانان تلاش گر استان تبریک گفتند.

وی ادامه داد: در پایان مراسم سه بهله دلیجه و دو بهله سارگپه که توسط دوستداران محیط زیست به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سنندج تحویل داده شده بود پس از انجام معاینات پزشکی و اطمینان از سلامتی آنان با حضور مردم در دامان طبیعت کوه آبیدر رها سازی شدند. 

گفتنی است طی مدت اخیر 42 بهله پرنده شکاری اعم از دلیجه، سارگپه، عقاب، شاهین و انواع جغد به زیستگاه های شهرستان سنندج بازگردانده شده اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش نوروزی مناطق کوهستانی و مرزی قندیل شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،طه ایزان گفت : مامورین یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در ایام تعطیلات نوروزی نیز با حضور در مناطق استحفاظی و طبیعی با هرگونه تخلف زیست محیطی برخورد می کنند.

وی ادامه داد: طی این گشت ها  مناطق کوهستانی و مرزی قندیل این شهرستان مورد کنترل و پایش قرار گرفت و موردی از تخلفات زیست محیطی مشاهده نگردید.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۶۱ قطعه پرنده چکاوک و سهره در تربت حیدریه
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری مرزبانی با محیط زیست شهرستان مرزی آستارا
  • تحویل یک بهله پرنده شکاری به محیط زیست شهرستان ترکمن
  • یک واحد کشتارگاه دام در ایرانشهر اخطاریه زیست محیطی دریافت کرد
  • پایش نوروزی مناطق کوهستانی و مرزی قندیل شهرستان پیرانشهر
  • پایش محیط زیستی ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی
  • پایش زیست محیطی سه هزار و ۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی استان مرکزی
  • رهاسازی یک بهله پیغو در محیط زیست
  • ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی پایش شد
  • فضای مجازی شکارچی متخلف را لو داد