Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا احمدعلی موهبتی روز چهارشنبه به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضاییه با حضور در محل دادگستری با رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان دیدار کرد و در این دیدار با اشاره به اقدامات انجام شده در استان گفت: عدد بودجه در فصل آموزش و پرورش در بخش جذب سرمایه خیرین از چهار میلیارد تومان در سال ۹۳ به ۲۰۰ میلیارد تومان در سال ۹۹ افزایش یافته و در بخش بودجه دولتی از رقم ۶۷ میلیارد تومان در سال‌های ۹۶ و ۹۷ در سال گذشته به ۸۳۰ میلیارد تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم همه اقدامات انجام شده از آنجایی که محور توسعه نیروی انسانی است همچنان با میانگین شاخص‌های کشوری فاصله داریم چرا که هر چه دانش و آگاهی افراد بالاتر برود در توسعه آینده آن منطقه اثرگذارتر خواهد بود.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه توسعه امری همه جانبه است و جامعه‌ای توسعه یافته به حساب می‌آید که همه شاخص‌ها در آن رشد کرده باشد، گفت: باید بتوانیم از همه‌ی ظرفیت‌های بالقوه و مغفول استان بهره‌برداری کنیم.

وی بیان کرد: در حوزه استفاده از ظرفیت مرزها اقدامات بسیار خوبی انجام شده و با افزایش مرزهای رسمی و دریافت مجوز های جدید در راستای توسعه تجارت مرزی، فعالیت روزانه تجار در مرزها روان شده است.

موهبتی با اشاره به طرح های توسعه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: اجرای این پروژه‌ها از جمله توسعه بندر شهید بهشتی چابهار، راه آهن چابهار به زاهدان، بهره‌برداری از معادن طلا و مس، تصویب منطقه آزاد سیستان، گازرسانی به شهرها، احداث نیروگاه های بادی، احداث سدها و پل‌ها، افزایش مرزهای رسمی و اجرای پروژه های بزرگراهی که با همدلی و هم‌افزایی همه مسوولان استانی در حال انجام است استان را به یک کارگاه عمرانی تبدیل کرده است.
 

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان احمدعلی موهبتی  همدلی قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان احمدعلی موهبتی همدلی سیستان و بلوچستان احمدعلی موهبتی همدلی قوه قضاییه سیستان و بلوچستان میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان

 اکبری مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان  گفت: محور خاش- سراوان یکی از معابر رسمی و مهم در محدوده این استان با کشور پاکستان است که نقش مهمی در مبادلات تجاری و توسعه اقتصادی این استان و شرق کشور دارد که با پیگیری‌های این اداره کل برای نخستین بار ساخت بزرگراه در این مسیر از محل اعتبارات ملی آغاز شد.

وی ادامه داد: طول کلی محور خاش- سراوان ۱۵۱ کیلومتر است که بر اساس برنامه ریزی انجام شده ساخت بزرگراه در این مسیر در قالب ۶ قطعه اجرایی می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان هدف از ساخت بزرگراه را افزایش ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای، افزایش سرعت و ظرفیت مسیر، تسهیل در تردد زوار اربعین و توسعه و رونق اقتصادی این خطه برشمرد.

اکبری با بیان اینکه وقتی مبحث ترانزیت در سیستان و بلوچستان در اولویت قرار دارد، انتظار می‌رود که شبکه بزرگراهی نیز تسهیل کننده آن باشد، گفت: امید می‌رود با اجرای این طرح ها، روند توسعه راه که زیربنای پیشرفت همه بخش‌های دیگر است، سرعت گرفته و علاوه بر ایجاد اشتغال بیشتر، شاخص‌های توسعه اقتصادی نیز روز به روز گسترش یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مشارکت مردم توسعه سیستان و بلوچستان را شتاب می‌بخشد
  • توریسم درمانی در سیستان و بلوچستان باید توسعه یابد
  • بررسی علل مهاجرت در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در سیستان و بلوچستان
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف سال ۱۴۰۲ راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان در ساخت بزرگراه
  • تاکید ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر نقش مردم در توسعه
  • عملیات «وعده صادق» نتیجه تعامل سپاه و دانشگاه بود
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • دانشگاه برای ارتقای عقلانیت در حکمرانی استان مؤثر باشد