Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که دور آتی گفتگو‌های وین درخصوص احیای برجام، ممکن است آخرین مرحله مذاکرات باشد.

به گزارش ایسنا، به نقل از اردوپوینت، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه با اشاره به اینکه دور آتی مذاکرات وین ممکن است آخرین مرحله مذاکرات باشد بیان کرد که امکان دارد این مرحله از مذاکرات، هفته‌ها به طول بیانجامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این زمینه اظهار کرد: ما تقریبا به مرحله آخر رسیده‌ایم. من در این زمینه خوشبین هستم. این فرایند قطعا ماه‌ها زمان نخواهد برد، اما امکان دارد چند هفته طول بکشد.

مذاکرات میان اعضای کمیسیون مشترک برجام درباره احیای توافق هسته‌ای در وین و با حضور آمریکا در مقر مذاکرات در هفته‌های گذشته در جریان بوده است.

آمریکا و ایران مذاکرات مستقیمی نداشته‌اند و نمایندگان دولت آمریکا با نمایندگان سایر اعضای برجام در این زمینه رایزنی می‌کنند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنیس روی میز جوانان لبنان؛ قطعی شدن نشان برنز فرجی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بنیامین فرجی ملی پوش تنیس روی میز کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات کانتندر جوانان لبنان در رده سنی زیر ۱۷ سال، با پیروزی قاطع ۳ بر صفر مقابل احمد فاحص از لبنان در جمع چهار بازیکن برتر این رقابت‌ها قرار گرفت و نشان برنز خود را قطعی کرد.   فرجی در مرحله نیمه نهایی با نورسلام کاسیم از قزاقستان دیدار خواهد کرد.   بازی‌های نیمه نهایی و نهایی این رده سنی امروز برگزار می شود. هدایت پینگ پنگ باز کشورمان برعهده رضا فرجی است.

دیگر خبرها

  • مشخص شدن زوج‌های نیمه‌نهایی مسترز میامی
  • تنها نماینده ایران در نیمه‌نهایی لیگ ‌پرستاره
  • احتمال همگروهی ایران و استرالیا در مرحله نهایی راه‌یابی به جام جهانی
  • درآمد تیم‌های حاضر در فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا به چه شکلی خواهد بود؟
  • ارومیه با پیروزی کار را به بازی سوم کشاند
  • شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • نماینده اصفهان: فرونشست به مرحله خطرناکی رسیده/ اگر چاره‌ای نشود، باید شهر را ترک کنیم
  • تنیس روی میز جوانان لبنان؛ قطعی شدن نشان برنز فرجی
  • فیلم| افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان
  • (ویدیو) افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان