Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین خبر‌های حوادث  چهارشنبه ۲ تیر ۱۴۰۰ را در این بسته خبری بخوانید.

پایان زندگی مخفیانه قاتل فراری پس از ۲۳ سال

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان دشتستان یک قاتل فراری را پس از ۲۳ سال دستگیر کردند.

سرهنگ حیدر سوسنی افزود: به دنبال وقوع قتل فردی با اسلحه جنگی در اردیبهشت سال ۷۷ در شهر برازجان و متواری شدن قاتل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی دشتستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: پس از گذشت ۲۳ سال از این حادثه سرانجام با تلاش ماموران پلیس آگاهی دشتستان و با همکاری پلیس آگاهی استان قاتل در نخلستان‌های اطراف روستای نظرآقا دستگیر و یک قبضه اسلحه کلت کمری با ۲ فشنگ جنگی از او کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر عنوان کرد: متهم در بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف و انگیزه اقدام خود را اختلافات قبلی با مقتول بیان کرد.

سوسنی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد،گفت: مردم مطمئن باشند که هیچ پرونده‌ای تا زمانی که متهمان اصلی آن‌ها دستگیر و به دست قانون سپرده نشوند، مختومه نمی‌شود و حتی اگر سال‌ها هم طول بکشد ماموران پلیس با جدیت تمام پیگیر ماجرا و احقاق حقوق از دست رفته مردم خواهند بود.

دستگیری سارق و کشف ۱۳ فقره سرقت در گناوه

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه از دستگیری یک سارق سابقه دار و کشف ۱۳ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ حسین احمدی گفت: در پی وقوع چند فقره از اماکن خصوصی و سرقت سیم برق در شهر گناوه، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت و متهم را که فردی دارای سوابق متعدد کیفری بود شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او عنوان کرد: متهم به ۱۳ فقره سرقت از اماکن خصوصی و سرقت سیم برق سیم برق در شهر گناوه اعتراف کرد.

توقیف محموله میلیاردی قاچاق در بوشهر

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر گفت: یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توقیف شد.

سرهنگ عبدالرضا بازیاری افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در اجرای طرح برخورد قاچاقچیان کالا و ارز یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق که از مبداء شهرستان عسلویه بارگیری شده بود و قصد خروج از استان را داشت با اعزام تیم عملیاتی در جاده چغادک -بوشهر شناسایی و توقیف کردند.

او ادامه داد: مأموران در بازرسی از این کامیون ۲۸ قطعه ام دی اف، یک دستگاه آسیاب قهوه، میز و ۳ عدد صندلی خارجی بدون مدارک گمرکی که در حال انتقال به دیگر نقاط کشور بود، کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر با اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه عنوان کرد: کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاتل فراری قاچاق کالا خبرهای حوادث پلیس ماموران پلیس استان بوشهر پلیس آگاهی ۲۳ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو ۲۰۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان

سردار علی اکبر جاویدان گفت:مأموران انتظامی یگان امداد شهرستان بندرعباس حین گشتزنی در یکی از محور‌های فرعی و روستایی واقع در حوالی روستای چاه خرگ این شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری s۵۵۰ مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: مأموران برای بررسی، خودرو را متوقف که در بررسی و استعلام صورت گرفته مشخص شد خودرو  بدونمدارک لازم بوده و به صورت غیر قانونی وارد کشور شده و قاچاق است.

این مقام ارشد انتظامی استان ارزش این خودرو کشف شده را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۲۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت:در این رابطه  راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده  برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۲ سال در قشم
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد 
  • دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری
  • دسگیری قاتل فراری در محله دربند تهران
  • کشف محموله میلیاردی چوب‌ قاچاق در شاهرود
  • خودرو ۲۰۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان