Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از اقدام آمریکا در مسدود کردن برخی از وب‌سایت‌های گروه‌های مقاومت، جنبش النجباء عراق ضمن «دزدی»‌ خواندن این اقدام آمریکا، خواستار تحریم دامنه‌های اینترنتی آمریکایی شد.

گروه مقاومت اسلامی جنبش النجباء عراق، امروز (چهارشنبه)، به اقدام آمریکا در مسدود کردن پایگاه‌های شبکه‌های وابسته به گروه‌های مقاومت واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنبش النجباء در این خصوص گفت: «پس از آنکه باند آمریکا وب‌سایت جنبش النجباء و نهاد رسانه‌ای و پخش ماهواره‌ای این جنبش را سرقت کرد، این باند بار دیگر دامنه‌ها و سرورهای اینترنتی رسمی برخی شبکه‌های ماهواره‌ای، گروه‌های آزاد و شریف و نهادهایی را که در تلاش برای آگاهی‌بخشی هستند، سرقت نموده است».

این جنبش عراقی اضافه کرد: «این گام ترس آمریکا از رسانه‌های خیرخواهی را نشان می‌دهد که صدایشان از طریق اینترنت و ماهواره‌ها به تمام جهان می‌رسد و دروغ، فریب و اقدامات گمراه‌کننده رژیم ظالم آمریکا رسوا می‌کنند».

در ادامه این بیانیه آمده است: «ما در معاونت رسانه‌ای مقاومت اسلامی جنبش النجباء همزمان با محکوم کردن این اقدام بزدلانه، در کنار برادرانمان در عراق، یمن، فلسطین، بحرین، آذربایجان، نیجریه، و جمهوری اسلامی ایران و تمام آزادگان جهان که آمریکا را با سخن و قلمشان به وحشت انداختند، می‌ایستیم».

النجباء در پایان این بیانیه خواستار تحریم شرکت‌های آمریکایی ارائه‌دهنده دامنه اینترنتی و همچنین خواستار تبدیل دامنه‌های شبکه‌های خسارت‌دیده به دامنه‌های داخلی شد.

واشنگتن، شامگاه سه‌شنبه، وب‌سایت‌ چند شبکه وابسته به مقاومت از جمله شبکه العالم، پرس تی وی و المسیره را مسدود کرد.

شبکه ایرانی العالم و المسیره یمن هر یک به صورت جداگانه در بیانیه‌ای اقدام واشنگتن در مسدود کردن وب‌سایت‌هایشان را نقض آزادی بیان و مصداقی برای راهزنی خواندند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انتخابات 1400 فلسطین جمهوری اسلامی ایران یمن النجباء المسیره یمن شبکه العالم آمریکا جنبش النجباء وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند

منابع محلی از حومه منطقه الیعروبیه در نزدیکی مرز عراق گزارش دادند که اشغالگران آمریکا دزدی منابع سوریه را از مناطق تحت اشغال خود در استان الحسکه تشدید کرده اند. 

نیرو‌های آمریکایی ده‌ها کامیون و تانکر مملو از گندم و نفت را به پایگاه‌های خود در خاک عراق منتقل کردند.

نیرو‌های اشغالگر آمریکایی به سرقت منابع و ثروت سوریه ادامه می‌دهند و امروز مخازن مملو از مقادیری نفت را که از اراضی حومه الحسکه دزدیده بودند، بیرون آورده و از طریق گذرگاه غیرقانونی محمودیه به سمت شمال عراق حرکت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • لغو جایزه «انجمن قلم آمریکا» در پی تحریم نویسندگان
  • دامی که آمریکا برای عراق پهن کرد
  • آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند
  • فوری؛ حزب‌الله عراق از آغاز مجدد حملات به نیروهای آمریکایی خبر داد + اولین تصاویر | حمله با ۵ موشک
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در دیرالزور سوریه
  • پایگاه آمریکا در شمال حسکه هدف حمله پهپادی قرار گرفت
  • تصمیم بی سابقه آمریکا برای تحریم یک واحد از ارتش اسرائیل/  تصویب کمک نظامی ۲۶ میلیارد دلاری آمریکا به اسرائیل/ حمله پهپادی مقاومت عراق در جولان اشغالی/ احضار سفرای چند کشور توسط اسرائیل
  • آمریکا یک گردان ارتش اشغالگر را تحریم می‌کند
  • مذاکرات با رژیم صهیونیستی هیچ گونه پیشرفتی نداشته است