Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت:۱۴۶ شهروند دیگر این استان طی شبانه روز گذشته به کرونا مبتلا شدند و مجموع مبتلایان به ۱۲۰ هزار و ۳۴۰ نفر رسید.

دکتر "مریم کوشکی" روز چهارشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: همچنین شبانه روز گذشته یک لرستانی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا جان باخت و با این احتساب در مجموع یکهزار و ۹۰۶ نفر در استان قربانی این ویروس شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: تاکنون ۳۷۷هزار و ۴۰۱ نمونه تست تشخیص کرونا به آزمایشگاه‌های استان ارسال شده که از این مجموع، ۳۷۳ هزار و ۳۶۰ مورد پاسخ داده شده و ۲۵۳ هزار و ۲۰ نمونه آن منفی بوده است.

به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان هم اکنون ۳۳۰ نفر بیمار یا مشکوک به ویروس کرونا در مراکز درمانی و بیمارستان‌های لرستان بستری هستند.

براساس اعلام ستاد مقابله با کرونا هم اکنون شهر‌های سلسله، رومشکان و دوره چگنی در وضعیت زرد و مابقی شهر‌های استان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۷ هزار و ۵۱۴ داوطلب قمی در آزمون سراسری/ ۶۳ درصد داوطلبان زن هستند

عباس حبیب زاده گفت: این داوطلبین در روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته جاری ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه در پنج گروه آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان‌های خارجی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

 نماینده سازمان سنجش در قم افزود: از استان قم در گروه آزمایشی ریاضی از مجموع ٢ هزار و ۱۶۷ داوطلب ۷۴۹ نفر خانم و یک‌هزار ۴۱۸ نفر آقا، در گروه آزمایشی تجربی از مجموع هفت‌هزار و ۶۰۹ داوطلب پنج هزار و ۷۷ نفر خانم و ٢ هزار و ۵۳۲ نفر آقا، در گروه آزمایشی انسانی از مجموع پنج هزار و ۷۳۳ داوطلب سه هزار و ۶۹۷ نفر خانم و ۲ هزار و ۳۶ نفر آقا، در گروه آزمایشی هنر از مجموع ۸۳۲ داوطلب ۶۱۴ نفر خانم و ۲۱۸ نفر آقا و در نهایت در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی از مجموع یک‌هزار و ۱۷۳ داوطلب ۸۲۷ نفر خانم و ۳۴۶ نفر آقا در آزمون شرکت کردند.

حبیب زاده همچنین در خصوص نوبت و تاریخ برگزاری آزمون سراسری اردیبهشت‌ماه گفت: گروه ریاضی فیزیک و علوم انسانی صبح پنجشنبه ششم اردیبهشت‌ماه، گروه آزمایشی هنر و زبان عصر پنجشنبه ششم اردیبهشت‌ماه و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

حبیب‌زاده گفت: علاوه بر دانشگاه قم، دانشگاه‌های مفید، آزاد اسلامی، شهاب دانش و فنی و حرفه‌ای نیز در گروه‌های آزمایشی مختلف در استان قم به عنوان حوزه امتحانی در آزمون سراسری اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳، تعیین شده‌اند.

گفتنی‌است نوبت اول برگزاری آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برای همه داوطلبانی که در موعد مقرر پنجم تا ۱۵ آذر ماه نسبت به ثبت نام در آزمون سراسری اقدام کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • افزایش پوشش ابر و وزش باد در لرستان
  • عرضه ۴۲۶.۸ میلیون دلار حواله ارزی در سامانه نیما
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • رقابت ۱۷ هزار و ۵۱۴ داوطلب قمی در آزمون سراسری/ ۶۳ درصد داوطلبان زن هستند
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان
  • افزایش ۲۰۳۶ مگاواتی ظرفیت تولید برق در سال ۱۴۰۲
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ
  • افزایش ناپایداری جوی در لرستان
  • تبدیل بیش از ۳۹۲ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا