Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-29@12:17:09 GMT

مرگ دو سیم‌بان اداره برق اصفهان و بوشهر

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۶۲۷۶

مرگ دو سیم‌بان اداره برق اصفهان و بوشهر

آفتاب‌‌نیوز :

روز گذشته (دوم تیر ماه) سیم‌بان تعمیرات اداره برق اصفهان به نام «شهاب هاشم زاده» چهار روز پس از سقوط از ارتفاع تیرک برق در بیمارستان امین اصفهان جانش را از دست داد.

همکاران وی می‌گویند: این حادثه در خیابان ابوذر خوراسگان اصفهان زمانی اتفاق افتاد که شهاب هاشم زاده حین بالا رفتن از تیر فشار ضعیف ناگهان بر اثر شکسته شدن ناگهانی آن سقوط می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکم تیر ماه، سیدعلی موسوی، سیم‌بان جوان بخش تعمیرات شهرستان «کنگان» و «عسلویه» در استان بوشهر که، به علت شوک الکتریکی و سقوط از تیرق برق دچار حادثه شد و جان باخت.

همکاران وی می‌گویند: سیدعلی موسوی، از سیم‌بانان شبکه تکمداره پرچمی، برای نصب جمپر برق‌گیر رفته بود که ناگهان بر اثر برخورد ته سیم کلمپ انتهایی به سینه ایشان، یک لحظه آرنجش به کراس آرام تماس پیدا می‌کند که درجا جان خود را از دست می‌دهد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اصفهان سیم بان اداره برق بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ درصد از اراضی وزارت دفاع در استان بوشهر سنددار شد

به‌گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا بزرگ‌مهر ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تأکید رهبر انقلاب برای پایان حدنگاری اراضی و املاک اشخاص حقیقی و حقوقی، اداره‌کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر با تلاش‌های جهادی همکاران، دستاوردهای بسیار خوبی داشت.

وی افزود: در بخش اراضی کشاورزی ۱۲۶ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان بوشهر سنددار شد که موجب جلوگیری از تداخلات و تعارضات می‌شود و کشاورزان هم می‌توانند با این سند مالکیت از تسهیلات دولتی و بانکی بهره ببرند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر تصریح کرد: همچنین در سال گذشته ۸۵ درصد از اراضی وزارت دفاع سنددار شد.

بزرگ‌مهر گفت: در بخش نهضت ملی مسکن برای تمامی اراضی که اداره‌کل راه و شهرسازی و اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به ثبت و اسناد استان معرفی شدند، سند مالکیت صادر شد که این کار پیش از آغاز عملیات ساخت مسکن و در نوع خود در کشور کم‌نظیر بود.

وی ادامه داد: سال گذشته برای ۹۰ درصد از اراضی شهرک‌های صنعتی سند مالکیت صادر شد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر یادآور شد: اتمام حدنگاری اراضی کشاورزی و سنددار کردن شهرک‌های صنعتی استان در اولویت برنامه‌های سال جاری است.

کد خبر 6064288

دیگر خبرها

  • مأموریت‌های شهری اورژانس استان بوشهر ۱۵ درصد افزایش یافت
  • سقوط یک اتوبوس به دره در آفریقا ۴۵ کشته بر جای گذاشت
  • سقوط اتوبوس به دره در آفریقای جنوبی با ۴۵ کشته
  • سقوط یک اتوبوس به دره در آفریقای جنوبی ۴۵ کشته بر جای گذاشت
  • ۸۵ درصد از اراضی وزارت دفاع در استان بوشهر سنددار شد
  • جابجایی بیش از ۲۱ میلیون تن کالا از مازندران
  • جابه جایی ۱۶۷ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان بوشهر
  • برندگان روز پانزدهم پویش «زندگی با آیه‌ها» در بوشهر اعلام شد
  • لحظه برخورد کشتی با پل ۱۰ کیلومتری | سقوط هولناک خودروها به دریا و مرگ چندین نفر + فیلم
  • تصاویر برخورد کشتی با پل ۱۰ کیلومتری | سقوط هولناک خودروها به دریا و مرگ چندین نفر