Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-28@08:09:47 GMT

توقف تولید آیفون ۱۲ مینی

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۶۳۰۷

هیچ شکی در این نیست که آیفون ۱۲ مینی در مقایسه با بقیه محصولات آیفون اپل، از نظر فروش عملکرد پایینی داشته باشد. اکنون پایگاه TrendForce گزارش داده است که آیفون ۱۲ مینی دیگر تولید نمی‌شود و به پایان چرخه ساخت خود رسیده است. البته این تلفن هنوز در وب سایت اپل موجود است و به فروش قبلی خود ادامه می‌دهد تا زمانی که موجودی آن به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمار فروش آیفون ۱۲ مینی

اپل احتمالا با توجه به این واقعیت که آیفون ۱۲ مینی (که پیش از موعد به پایان عمر رسیده است) عملکرد و فروش ناامید کننده‌ای را در مقایسه با سایر مدل‌های خانواده آیفون ۱۲ داشته است، دیگر مدل مینی آیفون ۱۲ را تولید نمی‌کند.

آیفون ۱۲ مینی با قیمت ۶۹۹ دلار (۷۹۹ یورو) مقرون به صرفه‌ترین عضو سری آیفون ۱۲ بود. همچنین این گوشی در حال حاضر همچنین کوچکترین، باریک‌ترین و سبک‌ترین گوشی ۵G موجود در بازار است. این گوشی تنها ۵ ٪ از کل فروش آیفون ۱۲ را رقم زده است. البته علی رغم عملکرد ضعیف فروش آیفون ۱۲ مینی، شایعه شده است که اپل جانشین آن را در پاییز امسال به بازار عرضه کند.

همچنین همانطور که احتمالاً می‌دانید ال جی دیگر قصد ندارد گوشی هوشمند تولید کند. با این حال، فروشگاه‌های Best Shop این شرکت در کشور کره جنوبی به زودی شاهد حضور مشتریان زیادی برای خرید محصولات دیگری خواهند بود. البته این محصولات متعلق به خود ال جی نیستند، بلکه متعلق به شرکت اپل خواهند بود. که البته این اقدام ال جی، به رونق دوباره فروشگاه‌های ال جی کمک خواهد کرد.

طبق گزارش Business Korea، شرکت اپل و ال جی هم اکنون در حال مذاکره بر سر چند موضوع مهم در این زمینه هستند. یکی از این موضوعات آن است که فروشگاه‌های ال جی، برای فروش محصولات اپل، توسط کارکنان اپل اداره خواهند شد یا کارکنان ال جی این مسئولیت را بر عهده خواهند داشت. موضوع دیگر این است که چه نوع محصولاتی در این فروشگاه‌ها فروخته خواهند شد؟ به نظر می‌رسد آیفون، آیپد و اپل واچ جزو این محصولات خواهند بود، اما در مورد لپ تاپ‌های اپل هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: آیفون ۱۲ مینی اپل اپل گوشی هوشمند شرکت اپل آیفون ۱۲ مینی آیفون ۱۲ مینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزی ارگانیک؛ مفید یا مضر؟

ایسنا/خراسان رضوی کشاورزی ارگانیک اغلب به‌عنوان راه‌حلی پایدارتر برای تولید مواد غذایی معرفی می‌شود که از اشکال طبیعی کنترل آفات برای ترویج کشت سازگار با محیط زیست استفاده می‌کند.

به گزارش ژاپن تودی، اما نتایج تحقیق جدید نشان می‌دهد که گسترش زمین‌های زراعی ارگانیک می‌تواند منجر به افزایش استفاده از آفت‌کش‌ها در مزارع غیر ارگانیک اطراف شود و برخی از مزایای زیست‌محیطی را خنثی کند.

محققان دریافتند اگر مزارع ارگانیک در کنار هم قرار گیرند و از نظر جغرافیایی از مزارع معمولی جدا شوند، می‌توان این اثرات جانبی مضر را کاهش داد.

اشلی لارسن، محقق ارشد این تحقیق، از دانشگاه کالیفرنیا، سانتا باربارا، گفت: علیرغم فشارهای سیاستی برای افزایش میزان کشاورزی ارگانیک، شکاف‌های کلیدی دانش در مورد چگونگی تأثیر کشاورزی ارگانیک بر محیط‌زیست وجود دارد. اگرچه شیوه‌های کشاورزی ارگانیک به‌طور کلی شرایط محیطی مانند کیفیت خاک و آب را بهبود می‌بخشد، اما این مبادلات به خوبی درک نشده است.

به‌عنوان مثال، مزارع ارگانیک می‌توانند گونه‌های مفیدتری را در خود جای دهند که حشرات، پرندگان، عنکبوت‌ها و سوسک‌های تغذیه‌ کننده و آفات کمتری را به دام می‌اندازند. یا کمبود آفت‌کش‌های شیمیایی و دانه‌های اصلاح شده ژنتیکی می‌تواند به این معنی باشد که آفات بیشتری را در خود جای داده‌اند.

برای یافتن این موضوع، لارسن و همکارانش داده‌های مربوط به ۱۴ هزار مزرعه در شهرستان کرن، کالیفرنیا را طی هفت سال تجزیه و تحلیل کردند. شهرستان کرن محصولات باارزشی ازجمله انگور، هندوانه، مرکبات، گوجه‌فرنگی، سیب‌زمینی و موارد دیگر تولید می‌کند و آن را به یکی از باارزش‌ترین مناطق تولید محصولات کشاورزی در ایالات‌متحده تبدیل کرده است.

این گروه تحقیقاتی نقشه‌های دیجیتالی شده از مزارع و محصولات کشت شده روی آنها را با سوابق کاربرد آفت‌کش‌ها و اینکه آیا مزرعه دارای گواهی ارگانیک است، مطابقت داد.

لارسن گفت: کشاورزی ارگانیک اطراف منجر به افزایش استفاده از آفت‌کش‌ها در مزارع معمولی می‌شود همچنین منجر به کاهش بیشتر در مزارع ارگانیک مجاور می‌شود. این اثر اغلب در حشره‌کش‌ها آشکار می‌شود که به‌طور خاص حشرات را هدف قرار می‌دهند.

سطح آفت‌کش‌ها در مزارع معمولی هر چه از مزارع ارگانیک دورتر بودند کاهش می‌یافت. اما محققان بر اساس تجزیه و تحلیل سطح ملی با جزئیات کمتری که انجام دادند، دریافتند که اگر مزارع ارگانیک با هم گروه‌بندی شوند، می‌توان وضعیت را به‌طور کامل اصلاح کرد.

این گروه در پایان ابراز کرد: خوشه‌بندی فضایی مزارع ارگانیک و تفکیک فضایی مزارع ارگانیک و معمولی می‌تواند ردپای محیطی زمین‌های زراعی ارگانیک و معمولی را کاهش دهد.

اریک لیختنبرگ از دانشگاه مریلند در تفسیر مرتبط می‌گوید که محققان نشان داده‌اند که تصمیمات کشاورزان در مورد آفت‌کش‌ها تحت تأثیر حضور مزارع ارگانیک مجاور است، اما دلیل آن به‌طور کامل مشخص نیست.

شاید ارزش محصولات، حساسیت آنها به آفات، و تحمل خطرپذیری شخصی کشاورزان نیز نقش داشته باشند.

لیختنبرگ که خواستار تحقیقات بیشتر در این زمینه شد، اظهار کرد: اینکه کدام آفات متحرک درگیر هستند، منشأ آنها از کجاست، یا چگونه و چرا در سراسر مناطق حرکت می‌کنند، به درستی درک نشده است.

یافته‌های این تحقیق در مجله Science منتشر شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشاورزی ارگانیک؛ مفید یا مضر؟
  • سقوط فروش آیفون در بزرگترین بازار دنیا
  • پیش‌فروش بلیت‌ نمایش «توقف اتانازی» آغاز شد
  • کلاهبردار آیفون در آمریکا به ۵۱ ماه حبس محکوم شد!
  • این مدل ۲۰۲۵ ماشین مستربین است!
  • درخواست نمایندگان پارلمان انگلیس برای توقف ارسال تسلیحات به رژیم صهیونیستی
  • فروش ۶ میلیاردی صنایع‌دستی فارس از بازارچه‌های نوروزی
  • تخفیف ۲۰ درصدی بازارچه‌های نوروزی صنایع‌دستی در کرمانشاه
  • از رفع کاغذبازی تا توقف بخشنامه‌های خلق‌الساعه برای تحقق شعار سال
  • ۱۲۰۰ نوروزگاه جهت عرضه مستقیم تولیدات عشایر دایر شده است