Web Analytics Made Easy - Statcounter

حق شناس گفت: در هفته جاری در کمیسیون لوایج مصوب شد که بندرخشک در استان گلستان ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» عصر امروز (چهارشنبه 2 تیر) در شورای برنامه ریزی و توسعه استان گلستان که با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، اظهار کرد: در هفته جاری در کمیسیون لوایج مصوب شد که بندرخشک در استان گلستان ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار گلستان به مصوبه منطقه آزاد اینچه برون اشاره کرد و گفت: امیدواریم با ایجاد این منطقه آزاد زمینه توسعه استان فراهم شود.

 

حق شناس به ایجاد بیمارستان 64 تختخوابی مراوه تپه اشاره کرد و افزود: این بیمارستان توسط بنیاد علوی ساخته شد و این بیمارستان یکی از مجهزترین بیمارستان های منطقه به شمار می رود.

 

وی بابیان اینکه بحث زهکشی در استان گلستان قبل از دولت روحانی مطرح نبود، افزود: مردم منطقه پس از زهکشی اراضی وضعیت معیشتی بهتری دارند.

 

این مقام مسئول بیان کرد: نزدیک به یک هزار میلیارد تومان برای سدنرماب هزینه شده است و امیدواریم از تیرماه مخزن اصلی این سد آبگیری شود.

 

حق شناس به راه اندازی پراوز گرگان به آکتائو اشاره کرد و گفت: امروز با 110 مسافر چهارمین پرواز به آکتائو از گرگان انجام شد و بنا داریم که میزان پروازهای گرگان به آکتائو را افزایش دهیم.

 

وی بابیان اینکه خط عریض به نرمال در مرز ریلی ایران-ترکمنستان امسال انجام شد، افزود: خشک شدن خلیج گرگان برای دو سه سال گذشته نیست و در این دولت این دغدغه پیگیری و مورد توجه قرار گرفت.

 

استاندار گلستان بابیان اینکه طرح فاضلاب گنبدکاووس باید مورد توجه قرار گیرد، تاکید کرد: سال گذشته در استان گلستان 300 هزار تن مرغ تولید کردیم و  در برخی از روزها یک هزار تن مرغ به تهران ارسال کردیم و باید از ظرفیت استان در حوزه تولید مرغ حمایت شود.

 

وی به تامین نیازهای مالی نیروگاه علی آبادکتول تاکید کرد و گفت: حفاری اکتشافات نفت و گاز در گمیشان پیگیری می شود.

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: هادی حق شناس جلسه شورای برنامه ریزی بودجه استاندار گلستان شورای برنامه ریزی استان گلستان حق شناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین همایش روز ملی گندم و نان در گرگان

 مهری مدیر کل غله و خدمات بازرگانی گلستان در این همایش با اشاره به پیگیری اجرای طرح نان کامل در گلستان گفت: اکنون یک کارخانه برای تولید آرد نان کامل فعال شده است و از هفته آینده ۶ نانوایی درگرگان تولید نان کامل را اجرایی خواهند کرد.

او افزود: کارخانجات آرد نباید سبوس را بیشتر از حد تعیین شده برداشت کنند ودر نان کامل فقط چهار درصد سبوس آرد برداشت می‌شود.

محمد دهنوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان هم گفت: دبیرخانه روز ملی گندم و آرد در استان استمرار خواهد داشت تا برنامه‌های کیفی در این حوزه در استان توسعه یابد.

سیدمحمد دهنوی افزود: امیدواریم اصلاحات گندم و آرد در استان با شتاب ادامه یافته و الگوی سایر استان‌های کشور شود.

محمد برزعلی رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان هم اعلام کرد: در گلستان امسال ۳۸۰ هزار هکتار زیر کشت گندم قرار دارد و پیش بینی می‌کنیم از این سطح بیش از یک میلیون تن گندم برداشت شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • میزان تولید آب شرب در چهارباغ افزایش می‌یابد
  • راهپیمائی مردم گرگان در حمایت از غزه + فیلم
  • راهپیمائی مردم گرگان در حمایت از غزه
  • حمایت از مردم غزه و فلسطین؛ امروز در گرگان
  • رویکرد کمیسیون کارگری گلستان، حمایت از واحد‌های راکد و نیمه تعطیل است
  • برگزاری نخستین همایش روز ملی گندم و نان در گرگان
  • کشف سیگار و تنباکوی قاچاق در گرگان
  • تصویب کلیات سند ملی محتوا در شورای ملی فضای مجازی کشور
  • گشتی در چهارشنبه بازار گرگان
  • آمریکا شدیدترین لوایح را علیه ایران تصویب کرد