Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز توسعه شورا‌های حل اختلاف در دومین روز از هفته قوه قضاییه از کارخانه روغن مارگارین شهرری بازدید کرد. خبرگزاری میزان – حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی، رئیس مرکز توسعه شورا‌های حل اختلاف در دومین روز از هفته قوه قضاییه از کارخانه روغن مارگارین شهرری بازدید کرد.   وی ضمن تبریک میلاد حضرت امام رضا (ع) و گرامیداشت هفته قوه قضائیه در جریان بازدید از کارخانه روغن مارگارین اظهار داشت:  تولیدات کارخانه مارگارین نشان از همت بلند و والای مدیران و کارگران شریف این کارخانه دارد که در چرخه تلاش اقتصادی، محصولات را تهیه و تولید را سرپا نگه داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس مرکز توسعه حل اختلاف در جمع کارکنان کارخانه روغن مارگارین تصریح کرد: در مرکز توسعه حل اختلاف دنبال این مهم هستیم که مراکز تخصصی حل اختلاف ایجاد شود و این مراکز به چرخه کار، تلاش و تولید کمک کنند. به هر حال اختلافاتی پیش می‌آید و اگر بخواهیم اختلافات را به روش غیر دادگاهی حل و فصل کنیم مراجعه به مرکز توسعه حل اختلاف برای طرفین دعاوی مفید است و برای جامعه نیز کم هزینه‌تر است.

وی با اشاره به نقش موثر شورا‌های حل اختلاف افزود: در سال گذشته داوری و میانجیگری به مرکز توسعه حل اخلاف افزوده شد، و تمام روش‌های غیر دادگاهی در این مرکز تجمیع شد و از ظرفیت مردم استفاده می کنیم تا اختلافات حل و فصل شود. زمانی که اختلاف بین کارگر و کارفرما رخ می‌دهد می‌توان با میانجیگری اختلافات را منتج به صلح و سازشی کرد که نتیجه آن رضایت طرفین باشد و منافع طرفین بهتر تامین شود، شورا‌های حل اختلاف هم ارزان‌تر و به لحاظ زمانی کوتاه تر و دسترس پذیر تر هستند.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف در پایان یادآور شد: چرخه دادرسی طبیعی است که طولانی باشد و تقریبا در تمام جهان دادرسی‌ها طولانی هستند و دادگاه هایشان نسبت به داوری و میانجیگری بسیار طولانی‌تر است و گران‌تر سخت‌تر و پیچیده‌تر است لذا باید به این نکته توجه داشت برای حل و فصل دعاوی از طریق میانجیگری و داوری اقدام شود.   بیشتر بخوانید: بازدید رئیس دیوان عدالت اداری از ۲ کارخانه در شهرک صنعتی صفادشت انتهای پیام/ برچسب ها: بازدید کارخانه حل اختلاف حمایت از تولید ورامین

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بازدید کارخانه حل اختلاف حمایت از تولید ورامین مرکز توسعه حل اختلاف شورا های حل اختلاف رئیس مرکز توسعه حل اختلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«امین انصاری» دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «امین انصاری» به سمت دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان ریاست جمهوری منصوب شد.

شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان ریاست جمهوری توسط حجت الاسلام رئیسی با هدف حفظ انسجام، وحدت ملی و هماهنگی تقویت بین اقوام، مذاهب اسلامی و ادیان توحیدی و ارتقا همکاری و تعاملات نهادهای ذیربط تشکیل شده است و امین انصاری با موافقت رئیس جمهور به عنوان دبیر این شورا انتخاب شد.

این شورا داری ۹ عضو اصلی می‌باشد که اعضا به پیشنهاد ماموستا عبدالسلام کریمی مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی و دبیر شورا و با تأیید رئیس جمهور انتخاب می‌گردند و ذیل این شورا چند کمیته تشکیل می‌شود.

ریاست این شورا بر عهده رئیس جمهور می‌باشد و گزارش کار شورا به شخص رئیس جمهور منتقل می‌شوند.

کد خبر 6081849 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  • طرح‌های حوزه سلامت در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شدند
  • «امین انصاری» دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان شد
  • افتتاح کارخانه خوراک در شهرستان‌های گرمسار و آرادان
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • بازدید نماینده وزیر صمت از کارخانه‌های استان سمنان
  • حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • نصب ۱۵ دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی البرز
  • رهایی یک محکوم به قصاص نفس در آمل