Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@14:59:19 GMT

دستگیری سوداگر مرگ و کشف ماده مخدر شیشه در لردگان

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۶۳۴۴

دستگیری سوداگر مرگ و کشف ماده مخدر شیشه در لردگان

علی تابش‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده به موادمخدر، پس از کسب مجوز قضائی در سطح شهرستان لردگان اجراء شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان افزود: در این عملیات، عوامل کلانتری11 لردگان یکی از فروشندگان موادمخدر را دستگیر و مقادیر قابل توجهی ماده مخدر شیشه از مخفیگاه این متهم کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به همراه موادمخدر مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان شد، خاطرنشان کرد: برخورد قاطع و قانونی با فروشندگان مواد مخدر از برنامه‌های محوری پلیس لردگان است.

دستگیری سوداگر مرگ در شهرستان کوهرنگ

علی‌اکبر سلیمانی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت:  در پی وصول گزارشی مبنی بر فعالیت یک سوداگر مرگ در بخش بازفت شهرستان کوهرنگ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کوهرنگ افزود: ماموران فرمانده انتظامی بخش بازفت پس از تحقیقات و دریافت اطلاعاتی دقیق، مخفیگاه این متهم را در شهرک تلورد شناسائی و پس از هماهنگی قضائی، در یک عملیات غافلگیرانه بازرسی کردند.

وی بیان داشت: در بازرسی از این مکان، 716 گرم تریاک، 4 گرم سوخته تریاک و 60 گرم شیره تریاک کشف و این متهم دستگیر و به همراه موادمخدر کشف شده به یگان انتظامی منتقل شد.

وی تاکید کرد: برخورد قاطع و قانونی با قاچاقچیان مواد مخدر طی سال جاری توسط پلیس کوهرنگ با جدیت دنبال می‌شود.

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری مواد مخدر شیشه علي اكبر سليماني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی شهرستان رودان با دریافت گزارش تیراندازی منجر به جرح با سلاح کمری توسط فردی به سمت برادرش و ایراد ضرب و جرح و متواری شدن متهم، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران در کمترین زمان متهم متواری را در شهرستان حاجی آباد شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: متهم در بازجویی‌ها به جرم ارتکابی و وجود سه قبضه سلاح جنگی در اختیار بستگان خود اقرار کرد.
سردار علی اکبر جاویدان افزود: در بازرسی جداگانه از مخفیگاه متهم و منازل افراد مذکور، ۳ قبضه سلاح کلت کمری، سه تیغه خشاب و ۲۰ عدد فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

وی گفت: متهمان با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • ۱۴ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در مرز بازرگان کشف شد
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر