Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، صورت‌های مالی تلفیقی حسابرسی شده شرکت صنایع فولاد آلیاژی یزد، با نماد فولای در تاریخ ۱ تیر ۱۴۰۰ منتشر شد.

 بیشتر بخوانید

 بازار سرمایه به روز‌های خوب خود بازگشت/ زنگ پایان روند نزولی بورس به صدا در آمد

طبق بررسی‌های انجام شده از صورت‌های مالی شرکت صنایع فولاد آلیاژی یزد، درآمد عملیاتی این شرکت از ۱۶۸ میلیارد تومان در سال مالی ۹۸، به ۴۳۹ میلیارد تومان در سال مالی ۹۹ رسیده که نشان از رشد ۱۶۲ درصدی درآمد‌های عملیاتی شرکت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشد درآمد‌های عملیاتی در صورتی محقق شده است که سود خالص شرکت در سال مالی ۹۹ به رقم ۴۲ میلیارد تومان رسید که نشان از رشد ۳۱۲ درصدی سود نسبت به سال مالی قبل دارد، این بدین معنی است که شرکت صنایع فولاد آلیاژی یزد، در سال مالی ۹۹ به ازای هر سهم ۳۱۷.۲ تومان سود برای سهامداران به ارمغان آورده است.

همچنین لازم به ذکر است که سود هر سهم در سال مالی ۹۸، ۷۷ تومان به ازای هر سهم بوده است.


بررسی جزئیات درآمد‌های عملیاتی و بهای تمام شده شرکت فولای نشان می دهد، فروش محصولات و خدمات شرکت صرفا داخلی بوده که از طریق، فروش حاصل از ارائه خدمات در سال مالی ۹۹، ۹۱۶ میلیون، فروش محصولات تمام کاری شده ۱۶ میلیارد و ۸۳۱ میلیون و فروش محصولات تابگیری شده و تست ابعاد ۲۹ میلیارد و ۹۲۴ میلیون درآمد عاید شرکت شده است.

همچنین بررسی روند فروش شرکت و برآورد مبلغ فروش برای دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ نشان از رسیدن میزان فروش به ۵۰۰ میلیارد تومان را دارد. در صورت تحقق این پیش بینی شرکت در پایان سال ۱۴۰۰ به میزان ۱۴ درصد رشد در مبلغ فروش را خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صورت های مالی بازار سرمایه فولاد یزد سال مالی ۹۹ میلیارد تومان فولاد آلیاژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸۵ درصدی درآمد پتروشیمی ارومیه

مدیر عامل مجتمع پتروشیمی ارومیه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: این مجتمع با عملکرد موفق خود در سال گذشته، توانست در صدر جدول «افزایش درآمد سالانه» پتروشیمی‌های کشور جای گرفته و از رقبای بورسی خود پیش بگیرد.

اکبر اسمعیلی ادامه داد: در بررسی گزارش‌های ماهانه پتروشیمی ارومیه همواره عملکرد خوبی داشت و توانست در نهایت درآمد خوبی را به میزان هزار و ۸۰۸ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ به ثبت برساند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: پتروشیمی ارومیه در سال گذشته بهترین عملکرد را میان رقبای بورسی خود به ارمغان آورد به طوری که این مجتمع در طول سال گذشته  درآمد سالانه خود را از ۹۷۶ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ با رشد بیش از ۸۵ درصدی به هزار و ۸۰۸ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ رساند.

مدیر عامل مجتمع پتروشیمی ارومیه می گوید: بعد از پتروشیمی ارومیه؛ مجتمع های پتروشیمی‌ اصفهان و تندگویان بیشترین رشد درآمد سالانه در سال ۱۴۰۲ را درمیان هم‌گروهی‌های خود تجربه کردند.

پتروشیمی ارومیه در جنوب غربی شهرستان ارومیه، واقع شده است و دارای چهار واحد فرآیندی تولید کریستال ملامین، سولفات آمونیم، اسید سولفوریک و سولفات پتاسیم و اسید کلریدریک و سرویس‌های جانبی تأمین‌کننده آب، بخار، هوا، نیتروژن، توزیع برق و مخازن است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۱۴۰۳/ بوعلی در سال ۱۴۰۲ چقدر سود ساخت؟
  • تحولات خیره کننده حاصل از تلاقی فین تک با مدیریت درآمد شرکت های هواپیمایی
  • کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم
  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌های استان نسبت به متوسط دوره آماری بلند مدت
  • تحقق ۷۹ درصدی درآمد شهرداری قم در فروردین
  • پیش بینی رشد ۴۴ درصدی درآمد‌های مالیاتی
  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • افزایش ۸۵ درصدی درآمد پتروشیمی ارومیه
  • زیان خالص پرسپولیس کاهش یافت
  • افزایش ۷۴۰ درصدی درآمدهای مالیاتی دولت طی ۶ سال