Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله چهارم و پایانی رقابت‌های تنیس روی میز انتخابی تیم ملی به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا، امروز به میزبانی شهر بابل برگزار شد و با قهرمانی نوشاد عالمیان خاتمه یافت.

به گزارش تابناک ورزشی، عالمیان پس از نایب قهرمانی در مرحله اول، غیبت در مرحله دوم و اخراج از مرحله سوم، امروز در فینال مرحله چهارم مقابل حمیدرضا طاهرخانی قرار گرفت و به سختی با نتیجه 4 بر 3 پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این امیرحسین هدایی و امین احمدیان از استان تهران و افشین نوروزی از استان خوزستان در مراحل قبلی جواز حضور در ترکیب تیم ملی را به دست آورده بودند. همچنین نیما عالمیان با تشخیص کادر فنی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا انتصاب شد و این پنج بازیکن ترکیب 5 نفره تیم ملی تنیس روی میز کشورمان را تشکیل می‌دهند.

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا شهریور ماه امسال در دوحه قطر برگزار می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: شورای شهر ششم سید ابراهیم رئیسی انتخابات 1400 نوشاد عالمیان انتخابی تیم ملی تنیس روی میز شورای شهر ششم سید ابراهیم رئیسی انتخابات 1400 تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العین -یوکوهاما، آماده برای جنگ بر سر جام نقره‌ای

به گزارش ورزش سه، با برگزاری دو دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، العین امارات از منطقه غرب آسیا و یوکوهاما مارینوس ژاپن از منطقه شرق آسیا در فینال اخرین دوره برگزاری این تورنمنت حضور پیدا کردند و اکنون قرار است برای حداقل دو جدال 90 دقیقه‌ای برابر یکدیگر قرار بگیرند.

العین در مسیر رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا، با حضور هرنان کرسپوی آرژانتینی مسیر پیچیده‌ای داشت و پس از اینکه در گروه الفیحا، پاختاکور و آهال صدرنشین شد، در مرحله حذفی هم نسف قارشی، الهلال و النصر را حذف کرد تا اکنون این تیم برای چهارمین در فینال حاضر باشد و برای دومین قهرمانی تلاش کنند.

یوکوهامای ژاپن نیز با حضور هری کیول در مرحله گروهی بالاتر از شاندونگ چین، اینچئون کره جنوبی و کایای فیلپین قرار گرفتند و در مرحله حذفی این تورنمنت هم بانگوک تایلند، شاندونگ چین و اولسان کره جنوبی را از سد مسیر خود برداشتند.

این فینال طبق فرمت همیشگی AFC، به صورت رفت و برگشت در تاریخ 22 اردیبهشت و 5 خرداد برگزار می‌شود که در بازی رفت یوکوهاما در ژاپن میزبان است و در بازی برگشت هم العین در امارات از آنها پذیرایی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • گروپ سیتی فقط در ایران تیم ندارد!
  • نوشاد و نیما عالمیان شانس المپیکی شدن دارند
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • العین -یوکوهاما، آماده برای جنگ بر سر جام نقره‌ای
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • صعود نوشاد عالمیان و ندا شهسواری در جدیدترین رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • صعود جهانی نوشاد عالمیان بعد از شکست در جام جهانی تنیس روی میز