Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال ایران در روز پایانی مرحله مقدماتی سومین دوره رقابت‌ها ۲۰۲۱ امروز (چهارشنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ مقابل آرژانتین صف آرایی کرد. با تصمیم الکنو، تیم ملی با ترکیب سعید معروف، میثم صالحی، امیر غفور، میلاد عبادی پور، محمد موسوی، مسعود غلامی و آرمانی صالحی بازی را مقابل آرژانین آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیم در جدول رده بندی رقابت نزدیکی دارند و برای بهبود جایگاه و حفظ آن به پیروزی در این دیدار نیاز دارند.

ست نخست؛ ۳۳ بر ۳۱ به سود آرژانتین
دو تیم ایران و آرژانتین بازی برابری از ابتدا به نمایش گذاشتند و نخستین زمان استراحت فنی با برتری ۸ بر ۷ آرژانتین همراه شد. در ادامه برتری آرژانتین در حمله دو اختلاف امتیاز ایجاد کرد و دومین زمان استراحت فنی با برتری ۱۶ بر ۱۴ حریف به اتمام رسید. دفاع آرژانتین در ادامه اختلاف امتیاز را به عدد ۴ افزایش داد تا الکنو در امتیاز ۱۹ بر ۱۵ تقاضای تایم استراحت دهد. این وقفه تأثیر گذار بود و مانع از امتیاز گیری حریف شد و دفاع بازیکنان ایران و کسب دو امتیاز متوالی باعث شد تا این بار آرژانتین تقاضای تایم استراحت دهد اما فایده‌ای نداشت و ایران موفق شد بازی را در امتیاز ۲۰ برابر کند. بازی تا امتیاز ۲۷ برابر پیش رفت و این برابری تا امتیازی ۳۱ ادامه داشت اما در نهایت حریف ۳۳ بر ۳۱ ست اول را برد.

ادامه دارد...

کد خبر 5242980 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران والیبال لیگ ملت های والیبال فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران المپیک 2020 توکیو تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتسال ایران لیگ ملت های والیبال سوپرجام فوتبال کشتی فرنگی والیبال مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر فوتسال تیم ملی والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، طی روزهای گذشته امتیاز تیم لیگ برتری والیبال هورسان رامسر به فروش رسید.و این تیم امروز به طور رسمی کناره گیری خود را برای فصل آینده لیگ برتر والیبال به فدراسیون والیبال اعلام کرد.

لازم به ذکر است امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر به تیم سایپا تهران به فروش رسید.

تهران پس از سال های طولانی چهار نماینده در فصل جاری لیگ برتر والیبال خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران
  • حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با شکست بارسلونا
  • رئال مادرید باز هم بارسلونا را برد؛ سه برد متوالی برای کارلتو
  • اتهام بزرگ در لیگ برتر: داور VAR طرفدار حریف بود!
  • صعود یوز‌های ایرانی فوتسال با برتری مقابل بحرین
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ صعود یوز‌های ایرانی با برتری مقابل بحرین