Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@13:35:32 GMT

لیگ ملت‌های والیبال/ ایران صفر - ۱ آرژانتین

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۶۴۳۱

لیگ ملت‌های والیبال/ ایران صفر - ۱ آرژانتین

تیم ملی والیبال ایران در دور آخر رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال به مصاف آرژانتین رفت.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال مردان ایران برای انجام پانزدهمین (آخرین) بازی خود در لیگ ملت‌ها از ساعت ۱۸:۳۰چهارشنبه به مصاف آرژانتین رفت. 

بلندقامتان ایران در حالی مقابل آرژانتین صف‌آرایی کردند که در ۱۴ بازی گذشته مقابل هلند، کانادا، ایتالیا، بلغارستان و آمریکا به پیروزی رسیده و به ژاپن، روسیه، صربستان، آلمان، استرالیا، برزیل،  اسلوونی، فرانسه و لهستان بازی را واگذار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی والیبال آرژانتین در این رقابت‌ها موفق شده به ۶ پیروزی دست پیدا کند. این تیم مقابل آلمان، هلند، استرالیا، ژاپن، بلغارستان و صربستان به پیروزی رسیده و مقابل آرژانتین، کانادا، آمریکا، اسلوونی، ایتالیا، روسیه، لهستان و فرانسه بازی را واگذار کرده است.  

در ۱۰ تقابل اخیر تیم ملی والیبال ایران و تیم ملی والیبال آرژانتین، ۷ برد سهم ایران و ۳ پیروزی سهم تیم ملی آرژانتین بوده است. آخرین پیروزی ایران در سال ۲۰۱۹ رقم خورد و ایران توانست در آن بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی برسد.

تیم ملی والیبال آرژانتین با شش پیروزی و ۱۷ امتیاز در رده یازدهم این رقابت‌ها قرار دارد درحالی که ملی پوشان والیبال ایران با کسب تنها ۵ پیروزی در رده ۱۲ این مسابقات ایستاده است.  

بلندقامتان ایران با ترکیب سعید معروف، سید محمد موسوی، میلاد عبادی پور، میثم صالحی، مسعودغلامی، امیرغفور و آرمان صالحی (لیبرو)  مقابل آرژانتین صف‌آرایی کردند.   

ست اول: ایران ۳۱ - ۳۳ آرژانتین

در ابتدای این بازی، دو تیم پایاپای پیش رفته به طوری که تیم ملی والیبال آرژانتین و تیم ملی والیبال ایران در امتیاز ۳ برابر شدند.

امیرغفور، حمله مطمئن ایران در ابتدای ست اول این دیدار بود و توانست امتیاز ۵ را به سود ایران کسب کند.

در امتیاز ۱۰ به سود ایران، سید محمد موسوی توانست حمله آرژانتین را دفاع کند تا امتیاز برابر ۱۰ شود.

در اواسط ست اول این مسابقه، تیم ملی والیبال ایران از آرژانتین با نتیجه ۱۵-۱۳ عقب افتاد.

در امتیاز ۱۴ به سود ایران، میلاد عبادی پور توانست از سرویس مستقیم پوئن کسب کند.

اشتباهات فردی ایران در اواسط این ست باعث شد ایران با نتیجه ۱۹-۱۵ از حریف عقب بیفتد تا آلکنو مجبور شود وقت استراحت بگیرد.

در امتیاز ۱۷ به سود ایران، بار دیگر سید محمد موسوی حمله آرژانتین را دفاع کرد تا نتیجه ۱۹-۱۷ به سود آرژانتین شود. پس از کم شدن اختلاف امتیاز، سرمربی آرژانتین وقت استراحت گرفت.

سعید معروف در امتیاز ۱۸ به سود ایران، با تک دست توپ را جای خالی انداخت و توانست این پوئن را به نام ایران ثبت کند.

ایران در انتهای ست اول خوب کار کرد و موفق شد نتیجه را مساوی کند تا دو تیم در امتیاز ۲۰ برابر شوند.

سرویس های سرعتی میثم صالحی، کار دریافت در زمین آرژانتین را بسیار سخت کرده بود و بلندقامتان ایران توانستند اختلاف امتیاز را کم کنند.

میثم صالحی برای زدن سرویس در انتهای ست اول وارد زمین شد تا شاید ایران از حریف پیش بیفتد اما آرژانتین با نتیجه ۲۲-۲۱ از ایران پیش افتاد.

دفاع روی تور ایران در این ست عملکرد بسیار عالی را را به نمایش گذاشت و توانست نتیجه را برابر ۲۴ کند.

ست اول این مسابقه طولانی شد و در انتهای این ست، تیم ملی والیبال آرژانتین عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و توانست ایران را با نتیجه ۳۳ بر ۳۱ شکست دهد.

این خبر در حال به‌روزرسانی است...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واليبال لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۱ تيم ملي واليبال ايران تیم ملی والیبال آرژانتین تیم ملی والیبال آرژانتین تیم ملی والیبال ایران سود ایران ست اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه پیروزی‌های مس، شهید شاملی و گیتی پسند در لیگ برتر هندبال ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هفته هجدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان ایران با برگزاری ۶ دیدار به پایان رسید که طی آن صنعت مس کرمان به سختی مقابل نفت و گاز گچساران به پیروزی رسید، سپاهان میلیمتری طبس را شکست داد و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و گیتی‌پسند با برد برابر حریفان خود همچنان سایه به سایه در تعقیب یکدیگر هستند.   صنعت مس کرمان که در خانه از نفت و گاز گچساران پذیرایی می‌کرد به سختی توانست پیروزی را از آن خود کند. گچسارانی‌ها در این بازی عملکرد خیره‌کننده‌ای داشتند و در اکثر دقایق بازی با صدرنشین لیگ پایاپای پیش می‌رفتند و اگر در دو دقیقه پایان بازی نیز بدشانس نبودند، می‌توانستند با یک امتیاز به خانه بازگردند که اینگونه نشد.   در مهمترین دیدار هفته هجدهم لیگ برتر هندبال طلایی پوشان دیار زاینده‌رود مهمان طبس بودند که در ۳۰ دقیقه نخست این دیدار با ارائه نمایشی برتر از تیم میزبان با پیروزی ۱۵ بر ۱۳ به رختکن رفتند. در نیمه دوم نیز برتری شاگردان شهداد مرتجی ادامه یافت و در پایان این سپاهان بود که با حساب ۲۷ بر ۲۶ فاتح این میدان مهم شد تا با کسب دو امتیاز بازی در رده چهارم جا خوش کند.   در دیگر بازی پنج شنبه بردی دیگر در کارنامه کازرونی‌ها ثبت شد. نیروی زمینی شهید شاملی کازرون هجدهمین دیدار خود در سی و ششمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور را در شهر خرم آباد مهمان تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد بود که در نهایت توانست با حساب ۳۳ بر ۲۸ پیروز از زمین خارج شود تا همچنان در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گیرد.   در دیگر دیدار هفته هجدهم گیتی پسند‌ها که چهار پیروزی متوالی در کارنامه‌شان ثبت کرده‌اند برابر آلومینیوم اراک به زمین رفتند و با وجود اینکه نیمه‌اول را با پیروزی و اختلاف یک‌گله به پایان رساندند، اما در نیمه‌دوم توانستند برتری‌شان را به حریف دیکته کنند و با نتیجه ۲۲ بر ۲۰ پیروز این میدان شوند تا همچون بازی رفت آلومینیوم را از پیش‌رو بردارند.   پیکان سبزوار نیز ششمین پیروزی خود را برابر پرواز هوانیروز کسب کرد و شمار امتیازات خود را به ۱۴ رساند.   فرازبام خائیز دهدشت نیز دست به کار بزرگی زد و توانست در خانه سپاهان نوین را شکست دهد تا دومین پیروزی خود را جشن بگیرد.    نتایج کامل مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر هندبال به این شرح است: صنعت مس کرمان ۲۸ - نفت و گاز گچساران ۲۶ پیکان خراسان ۳۳ - پرواز هوانیروز اصفهان ۲۸ زغال سنگ طبس ۲۶ - فولاد مبارکه سپاهان ۲۷ گیتی پسند اصفهان ۲۲ - آلومینیوم اراک ۲۰ پلیمر خلیج فارس خرم آباد ۲۷ - نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۳۳ فرازبام خاییز دهدشت ۳۰ - فولاد سپاهان نوین ۲۵   با این نتایج صنعت مس با ۳۶ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های نیروی زمینی شهیدشاملی کازرون و گیتی‌پسند با ۳۱ امتیاز دوم و سوم جدول رده بندی قرار دارند.   فولاد مبارکه سپاهان با ۲۶، زغال‌سنگ طبس و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با ۲۳، نفت و گاز گچساران با ۲۰، پیکان خراسان با ۱۴، سپاهان نوین با ۱۰، آلومینیوم اراک با ۷، پرواز هوانیروز و فراز بام‌خائیز دهدشت با ۶ امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.   هفته نوزدهم لیگ سی و ششم ۱۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ادامه پیروزی‌های مس، شهید شاملی و گیتی پسند در لیگ برتر هندبال ایران
  • پیروزی نماینده ایران برابر عمان در کاپ آزاد هاکی روی یخ ترکمنستان
  • رسمی: ‌پایان رویاپردازی ملی‌پوش ایرانی در ترکیه
  • هاکی روی یخ عشق آباد؛ پیروزی آیس باکس ایران در گام نخست
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی قهرمانی آسیا شد
  • ایران مقتدرانه قهرمان کشتی فرنگی آسیا شد
  • تیم ملی کشتی فرنگی ایران به مقام قهرمانی رسید / ۴ مدال طلا،۳ نقره و ۲ برنز
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی ایران در آسیا با 9 مدال رنگارنگ
  • ایران بر بام کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ایستاد
  • تیم ملی کشتی فرنگی ایران قهرمان آسیا شد