Web Analytics Made Easy - Statcounter

برغول با بیان اینکه اعضای کانون نورالانوار با راه اندازی پویش «کنار هم هستیم» تاکنون ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار برای کمک به نیازمندان جذب کردند، گفت: شناسایی منازل بلااستفاده برای اینکه وقف امور کانون فرهنگی هنری مسجد نورالانوار شود نیز در اولویت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سجاد برغول» امروز(2تیر) در گردهمایی منتخبین فهما کشور که با حضور حجت الاسلام والمسلمین «حبیب رضا ارزانی» رئیس ستاد فهمای کشور به میزبانی مازندران در اردوگاه شهدای خرماکلا درحال برگزاری است،بیان کرد: طرح‌های ویژه و برتر برای الگو برداری و تقویت فعالیت سایر کانون های مساجد کشور باید به همه کانون‌ها معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نورالانوار ارومیه استان آذربایجان غربی گفت: جهت کسب امتیاز در رواق همدلی طرح ملی «ایران قوی»  شناسایی تعداد خانوار محله، بحث شناسایی خانوار کم درآمد، شناسایی هنرمندان محله، خانواده‌های درگیر آسیب‌های اجتماعی، استفاده از ظرفیت‌های موجود و به‌کارگیری آنها در دستور کار قرار گرفت.

 

مدیر منتخب رواق همدلی به راه اندازی پویش «کنار هم هستیم» با نگاه همدلی و جذب ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار از ظرفیت خیرین برای کمک به نیازمندان اشاره کرد و افزود: بحث شناسایی منازل بلااستفاده برای اینکه وقف امور کانون فرهنگی هنری مسجد نورالانوار شود نیز در اولویت بچه های این مسجد است.

 

برغول ادامه داد: همچنین در بحث حوزه کارآفرینی و اشتغال در فاز اول اصلاح کشت آفتابگردان، انگور و افتتاحیه گلخانه را داشتیم.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: رواق همدلی فهما کرونا وقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام خادمان کاشانی ویژه خدمت در چایخانه حرم رضوی

مدیر دفتر کانون‌های خدمت رضوی در کاشان از اعزام اولین گروه خادمان کاشانی ویژه خدمت در چایخانه آستان قدس رضوی خبر داد. - اخبار استانها -

محمد جهاندار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، اظهار داشت: با هماهنگی مدیریت کانون‌های خدمت رضوی منطقه کاشان و مساعدت آستان قدس رضوی اولین گروه خدمتگزاران رضوی شهرستان کاشان به منظور خدمت‌رسانی به زائرین رضوی در چایخانه حضرت رضا (ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی افزود: در اولین دوره از این طرح  تعداد 80 نفر از خادمیاران و یاوران رضوی از شامگاه دوشنبه سوم اردیبهشت‌ماه تا بامداد سه‌شنبه در قالب دو گروه 40 نفره از ساعت 10 شب تا شش صبح مشغول خدمت‌رسانی و پذیرایی از زائرین رضوی در چایخانه حضرت رضا (ع) واقع در صحن غدیر خواهند بود.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی منطقه کاشان تصریح کرد: با توجه به استقبال خادمیاران و خدمتگزاران ثامن‌الحجج(ع) در شهرستان کاشان، اجرای این برنامه به صورت مستمر در دستور کار بوده دفتر کانون‌های خدمت رضوی منطقه کاشان قرار دارد.

وی در بیان شرایط اعزام خادمیاران رضوی جهت خدمت‌‌رسانی به زائران علی بن‌‌ موسی‌الرضا در مشهد مقدس گفت: خادمیاران، یاوران و اعضای فعال کانون‌های خدمت رضوی در شهرستان کاشان در قالب نذر مهربانی جهت خدمت به زائرین حضرت رضا علیه(ع) به مشهدمقدس اعزام خواهند شد.

جهاندار با بیان اینکه دفتر کانون‌های خدمت رضوی منطقه کاشان در طول سال برنامه‌های مختلفی را اجرایی می‌کند، تصریح کرد: آخرین اقدام صورت گرفته با محوریت چایخانه حضرت رضا مستقر در کاشان برگزاری برنامه‌های مختلفی فرهنگی و مذهبی در ماه مبارک رمضان بود که هر شب بعد از افطار اجرایی می‌شد.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان اردبیل
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • اعزام خادمان کاشانی ویژه خدمت در چایخانه حرم رضوی
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود
  • کانون خدمت رضوی آماده همکاری با بهزیستی در استان بوشهر است