Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@12:57:01 GMT

دفعه بعد ناکامی ما 23 سال طول نمی کشد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۶۵۱۳

دفعه بعد ناکامی ما 23 سال طول نمی کشد

استیو کلارک، سرمربی تیم ملی اسکاتلند از حذف تیمش ناامید شده، اما نسبت به آینده تیمش خوش بین است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسکاتلند در مرحله گروهی یورو 2020 حذف شده و موفق به صعود به مرحله یک هشتم نهایی نشد. آنها اگرچه در دومین دیدار خود برابر تیم ملی انگلیس در لندن به تساوی بدون گل دست یافتند، اما شکست دیشب برابر کرواسی به منزله حذف تیم ملی اسکاتلند از این تورنمنت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم بعد از 23 سال و بعد از جام جهانی 1998 موفق به صعود به یک تورنمنت بزرگ مانند جام جهانی یا یورو شده بود و استیو کلارک تاکید کرد دفعه بعد این روند اینقدر طولانی نخواهد بود.

 

 

استیو کلارک گفت: "در حال حاضر به خاطر اینکه نتوانستیم به مرحله بعدی صعود کنیم ناامید و ناراحت هستیم. ما می خواستیم تا آنجا که ممکن است در تورنمنت باقی مانده و به مرحله بعد صعود کنیم، اما این اتفاق رخ نداد و متاسفانه نتوانستیم از مرحله گروهی راهی دور بعدی شویم.  شما باید به من فرصت بدهید تا این شکست را هضم کرده و با خودم کنار بیایم. بعد از چند روز همه ما اعضای کادر فنی با هم جلسه گذاسته و به بررسی عملکرد تیم ملی اسکاتلند در این تورنمنت می پردازیم.

 

من به عملکرد خودم و بازیکنان نگاه خواهم کرد و خواهیم دید که در آینده قادریم چه کارهایی انجام داده و پیشرفت کنیم تا نتایج اسکاتلند تغییر یابد. اما مطمئن باشید که این بار قرار نیست حضور تیم ملی اسکاتلند در یک تورنمنت بزرگ 23 سال طول بکشد."

تیم ملی اسکاتلند یورو 2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی اسکاتلند یورو 2020 تیم ملی اسکاتلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در سومین روز مسابقات جهانی توزیع سهمیه المپیک اهداف پروازی به میزبانی قطر و پس از پایان دور مقدماتی تراپ و برگزاری ۵ راند طی سه روز، محمد بیرانوند از ایران با امتیاز ۱۲۱ راهی مرحله حذفی (شوت آف) شد.   در همین بخش محمد حسین پرورش‌نیا ۱۱۸ امتیاز و بابک یگانه ۱۰۷ امتیاز را ثبت کردند.

دیگر خبرها

  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد
  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی
  • صعود تیرانداز المپیکی به مرحله شوت‌آف قطر
  • جشن صعود در افغانستان با سرود ایرانی! (عکس)
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد