Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوبخت با بیان اینکه کشور در یک محاصره تنگاتنگ اقتصادی است، گفت: دشمنان صرفا علیه ما بیانیه صادر نکردند و تیم بزرگ ما را لحظه ای رصد می کنند تا راه های تنفس و حیات کشور را قطع کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمدباقر نوبخت» عصر امروز (چهارشنبه 2 تیر) در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گلستان اظهار کرد: با سفر به استان ها سیاست های ملی را در استان ها تبیین و از سویی مشکلات و دغدغه های استان ها را بررسی می کنیم تا بتوانیم خدمات صادقانه را در برآیند این سفر داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: خود را موظف و مسئول می دانیم که پای حرف هایی که زدیم بمانیم و اگر مشکلی است آنها را بیان کنیم.

 

نوبخت بابیان اینکه کشور در یک محاصره تنگاتنگ اقتصادی است، خاطرنشان کرد: دشمنان صرفا علیه ما بیانیه صادر نکردند و تیم بزرگی ما را لحظه ای رصد می کنند تا راه های تنفس و حیات کشور را قطع کنند.

 

وی ابراز داشت: با انسجام ملی در برابر دشمنان ایستادگی می کنیم و با هم پیش می رویم و اگر مانعی وجود دارد تلاش خواهیم کرد که آنها را برطرف کنیم.

 

این مقام مسئول تاکید کرد: ۳۹ طرح و پروژه در سفر آخر به استان مصوب شد و ۸۹۳ میلیارد تومان اعتبار برای آن به استان تعهد کردیم و امروز یک هزار و ۳۴۰ میلیارد تومان تا این لحظه برای این پروژه ها پرداخت شده است.

 

نوبخت تاکید کرد: تا آخرین روز دولت که ۴۰ روز باقی مانده تلاش خواهیم کرد و مسیر را برای دولت سیزدهم همواره خواهیم کرد.

 

وی افزود: مطالبات به حق و گسترده ای از سویی مردم وجود دارد و تلاش ما این است که بار این مشکلات را کمتر کنیم.

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه متذکر شد: در دولت یازدهم همه شاخصه ها مطلوب بود و مردم براساس این رضایت دولت یازدهم را برای دولت دوازدهم برگزیدند ولی در دولت دوازدهم با تحریم های ظالمانه رو به رو شدیم و این مسئله باعث شد که مشکلاتی در کشور باقی بماند.

 

نوبخت بابیان اینکه با این شرایط تحریم تلاش های زیادی به بازنشستگان و فرهنگیان و غیره صورت گرفت، افزود: هر هفته پروژه های مختلفی در سطح کشور به بهره برداری می رسد.

 

وی افزود: در دو سفر رئیس جمهور  به استان گلستان برای ۲۶۳ پروژه دو هزار و ۶۳۷ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد و چهار هزار و ۶۲۴ میلیادر تومان برای این پروژه ها پرداخت شد.

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه  بابیان اینکه علم دولت را با افتخار تحویل برادران دیگرمان خواهیم داد، تاکید کرد: اگر کمکی نیاز داشته باشند در کنار برادران ما در دولت بعدی خواهیم بود.

 

نوبخت بیان کرد: کارکنان دولت بدانند تا پایان دولت دوازدهم بدهی و پاداش بازنشستگی، بهای کلزاکاران و پیمانکاران که قطعی شده را پرداخت می کنیم.

 

وی افزود: هشت تا ۱۳ هزار تخت بیمارستانی در دولت دوازدهم تکمیل شد، بیش از دو هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص دادیم که بخشی از این تخت ها با آماده شدن بیمارستان ها آماده بهره برداری خواهد بود.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور محمدباقر نوبخت لایحه بودجه اختصاص بودجه بودجه میلیارد تومان دولت دوازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوبخت سالروز تاسیس سپاه را تبریک گفت

آفتاب‌‌نیوز :

محمدباقر نوبخت دبیر کل حزب اعتدال و توسعه با انتشار عکس نوشتی احساسی در صفحه اینستاگرام خود سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

در این عکسنوشت درج شده:

«سپاه، برای امنیت مردم.
مومنانه شکل گرفت و در آتش و خون.
عاشقانه راهی دفاعی مقدس شد.
و امروز همچنان پر صلابت و صبورانه
بر سر پیمان خود با شهدا ایستاده است…»

دیگر خبرها

  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • نوبخت سالروز تاسیس سپاه را تبریک گفت
  • پرسودترین و پرزیان‌ترین شرکت‌ های دولتی مشخص شدند | سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و می‌گویند مملکت گل و بلبل است!
  • واریز پاداش سوادآموزان قبول شده در استان همدان
  • نماینده مجلس: ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و یک منظومه شمسی دیگر برای او تصویر می‌کنند
  • نماینده مجلس: ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و یک منظومه شمسی دیگر برای او تصویر می کنند / با ۴۰۰ محافظ به این شهر و آن شهر می روند بعد می گویند به میان مردم رفتیم