Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترکیب اصلی تیم‌های ملی فوتبال سوئد و لهستان برای تقابل با یکدیگر در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین دور از بازی‌های مرحله گروهی یورو 2020، از ساعت 20:30 امشب (چهارشنبه - به وقت تهران) تیم‌های ملی فوتبال سوئد و لهستان از گروه E و در ورزشگاه کرستوفسکی (ورزشگاه زنیت) شهر سن‌پترزبورگ مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پائولو سوزا سرمربی لهستان و یان اندرسون  سرمربی سوئد  برای شروع این بازی ترکیب‌های زیر را در نظر گرفته‌اند:

سوئد:روبین اولسن، میکل لوستیگ، ویکتور لیندلوف، لودویگ آگوستینسون، سباستین لارسون، آلبین اکدال، امیل فورزبرگ، الکساندر ایساک، کریستوفر اولسون، روبین کوایسون و مارکوس دنیلسون

لهستان: وویچخ شزنی، یان بدنارک، روبرت لواندوفسکی، گزگوژ کریچوویاک، کارول شویدرسکی، ماتئوش کلیچ، کامیل گلیگ، بارتوش برشینسکی، پیوتر زیلینسکی، کامیل جوزویاک و تیمونئوس پوچاز

قضاوت این بازی برعهده مایکل اولیور از انگلیس است.

همچنین همزمان با این بازی و از همین گروه تیم‌های اسلواکی و اسپانیا در ورزشگاه کارتوخا واقع در شهر سویا به مصاف هم می‌روند.

یورو 2020| پلاتینی: فرانسه نامزد اصلی قهرمانی است

پرونده مرحله گروهی شانزدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های اروپا امشب با برگزاری دو بازی همزمان از گروه F بسته می‌شود که بر این اساس از ساعت 23:30 آلمان در مونیخ پذیرای مجارستان است و تیم‌های پرتغال و فرانسه هم در بوداپست به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی لهستان سوئد یورو 2020 ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد تیم ملی لهستان سوئد یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، انتخاب استادیوم محل برگزاری بازی‌های استقلال ملاثانی به یک بحران عجیب برای آبی‌ها تبدیل شده است. پس از اتفاقات رخ داده در دیدار این تیم با فجرسپاسی و مخالفت مسئولین استادیوم غدیر با برگزاری مسابقات ملاثانی و نماینده شیراز در این ورزشگاه، حواشی زیادی پیش آمد.

مدیریت استقلال ملاثانی در تلاش بود تا بتواند بازی این تیم برابر سپاهان از رقابت‌های جام حذفی را در یکی از استادیوم‌های غدیر یا فولاد آرنا اهواز برگزار کند که این اتفاق رخ نداد و پس از مخالفت دو باشگاه فولاد و استقلال خوزستان، حالا از مکان برگزاری این بازی رونمایی شده است.

با اعلام ابراهیم هاشم‌پور، سخنگو و مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال ملاثانی، با توجه به هماهنگی‌های صورت‌گرفته و عدم وجود استادیوم در دسترس در اهواز، بازی حساس استقلال ملاثانی و سپاهان اصفهان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی و به میزبانی شهر مسجدسلیمان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد
  • لاتزیو - یوونتوس؛ ترکیب رسمی
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو
  • عکس| ترکیب رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • ترکیب ذوب آهن برای بازی با آلومینیوم مشخص شد
  • غایبان قطعی جام ملت های اروپا 2024 مشخص شدند
  • ترکیب احتمالی رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو مشخص شد