Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنابر اعلام مسوولان فدراسیون دوومیدانی با لغو مسابقات ازبکستان، مسابقه‌های داخلی به عنوان آخرین شانس ملی‌پوشان ایران برای کسب سهمیه المپیک برگزار می‌شود. به گزارش ایسنا، قرار بود تیم منتخب دوومیدانی ایران به مسابقات ازبکستان اعزام شود تا قبل از نهایی شدن سهمیه‌های المپیک و رنکینگ جهانی این رشته در هشتم تیرماه، شانس خود را  برای کسب ورودی بازی‌های توکیو آماده کنند اما طبق اعلام مسوولان فدراسیون این مسابقات از طرف کشور میزبان لغو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس قرار است هفتم تیرماه در شهرکرد مسابقات جایزه بزرگ برگزار شود.  

هاشم صیامی، رییس فدراسیون دوومیدانی در این مورد به ایسنا گفت: “ازبکستان به ما نامه زد که به علت شرایط شیوع کرونا مسابقات لغو شده است. به همین دلیل بلافاصله تصمیم گرفتیم در همان تاریخ یک مسابقه داخلی در قالب جایزه بزرگ برگزار کنیم که آخرین شانس ورزشکاران ایران برای کسب ورودی المپیک است. ”

دوومیدانی ایران تا کنون دو سهمیه قطعی المپیک توسط احسان حدادی در پرتاب دیسک و حسن تفتیان در دوی ۱۰۰ متر به دست آورده است. مهدی پیرجهان دونده ۴۰۰ متربامانع نیز در حال حاضر در رنکینگ سهمیه قرار دارد و اگر تا هشتم تیرماه در رتبه فعلی خود بماند، سومین المپیکی این رشته خواهد بود.  

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون دوومیدانی بازی های المپیک توکیو دووميداني فدراسیون دوومیدانی هاشم صیامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امین کاویانی نژاد پنجمین المپیکی کشتی فرنگی ایران

در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا که به میزبانی بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است، امین کاویانی‌نژاد نماینده وزن ۷۷ کیلوگرم ایران در دیدار نیمه نهایی مقابل لیو از چین به روی تشک رفت و در پایان در یک مبارزه سخت و نزدیک با نتیجه ۶ بر ۵ به برتری رسید و ضمن راه یابی به فینال، پنجمین سهمیه کشتی فرنگی ایران در المپیک پاریس را از آن خود کرد.

کاویانی نژاد پیش از این مقابل العبدودا از عراق ۷ بر یک به برتری رسید و راهی دیدار نیمه‌نهایی شد.

علیرضا مهمدی دومین و آخرین نماینده کشتی فرنگی ایران در این رقابت‌ها نیز تا دقایقی دیگر برای کسب سهمیه المپیک به مصاف بردیموراتوف از ازبکستان می‌رود.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ صربستان در اوزان ۶۰، ۶۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم موفق به کسب ۴ سهمیه المپیک شد و در صورتی که مهمدی نیز به سهمیه المپیک برسد به هر ۶ سهمیه کامل خود در المپیک پاریس دست خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم
  • کسی فکر نمی‌کرد به سهمیه المپیک برسیم/ ژیمناستیک به خودباوری رسید
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک
  • ورزشکاران الگوی اخلاقی جامعه هستند
  • امین کاویانی نژاد پنجمین المپیکی کشتی فرنگی ایران
  • کولاک نماینده کشتی ایران در بیشکک | سهمیه المپیک کشتی فرنگی کامل شد
  • کسب سهمیه المپیک توسط دانشجوی دانشگاه آزاد
  • احتمال افزایش سهمیه‌های المپیک به بیش از ۳۵ نفر