Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@19:15:55 GMT

فاز اول کارخانه قند ورامین افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۶۵۸۹

فاز اول کارخانه قند ورامین افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در دومین روز از هفته قوه قضائیه و در راستای حمایت از تولید، فاز اول کارخانه قند ورامین با ورود دستگاه قضائی احیا و با حضور رئیس کل دادگستری استان تهران افتتاح شد.

در این مراسم محمد جواد حشمتی مهذب رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن تبریک به مناسبت تولد امام رضا (ع) با اشاره به راه اندازی مجدد کارخانه قند ورامین افزود: ظرفیت‌ها در کشورمان فراوان است، اما برخی کارخانه‌ها به دلایل مختلف به تعطیلی کشیده شده و ضررهای هنگفتی بر اشتغال و تولید وارد گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سال‌ها این ثروت و سرمایه خاک خورده است و متأسفانه ما ظرفیت‌ها را برای حل مشکلات مردم تجمیع نمی‌کنیم در حالی که بسیاری از مشکلات قابل حل است و فقط نیازمند یک تعامل است.

حشمتی تاکید کرد: تحریم‌ها نقش کلیدی ندارد و این هماهنگی بین دستگاه‌ها است که معجزه می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه توجه به تولید و اشتغال وظیفه همه ما است و باید به طور جمعی به این حوزه توجه داشت، افزود: خوشحالیم فاز اول کارخانه قند ورامین به بهره برداری رسیده است و امید است دیگر بخش‌های آن هم به زودی راه افتد.

دادستان ورامین نیز در این جلسه گفت: کارخانه قند ورامین در زمینی حدود ٢٠ هکتار با ظرفیت تولید ٧٠٩ تن مشغول به کار بود و در سال ٨٢ به وکالت از سازمان بازنشستگی، به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

وی ادامه داد: این کارخانه در اواخر سال ٩٥ به دلیل برخی مسائل با مشکلاتی روبرو شد، اما از حدود یکسال پیش در راستای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، رفع مشکلات آن به طور جدی در دستور کار مسئولان قرار گرفت و پس از برگزاری جلسات مختلف نسبت به حل مشکلات اقدام شد.

گفتنی است در ادامه این مراسم، حشمتی رئیس کل دادگستری استان تهران فاز اول کارخانه قند ورامین را افتتاح و از بخش‌های مختلف این کارخانه بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند تولید قرار گرفت.

کد خبر 5243027

منبع: مهر

کلیدواژه: مراسم افتتاحیه قوه قضاییه انتخابات 1400 ویروس کرونا شورای شهر مشارکت مردم در انتخابات سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه عکس استانها نتایج شمارش آرا گرگان بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا دهه کرامت انتخابات شمارش آراء رئیس کل دادگستری استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالاب انزلی باید هر چه زودتر لایروبی شود

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری گیلان امروز در نشست حل مشکلات و چالش‌های تالاب انزلی اختلافات مالکیت افراد ساکن در حاشیه این تالاب را از معضلاتی دانست که سالیان متمادی مشکلاتی برای مردم منطقه ایجاد کرده است.

او گفت: مسئولان باید با جرأت و شجاعت به این مسئله ورود کنند و راهکار‌های لازم در جهت حل آن را ارائه دهند.

رئیس کل دادگستری گیلان افزود: مسائل زیست محیطی شهرستان انزلی از جمله دفع ناصحیح پسماند در اطراف تالاب مشکلات عدیده‌ای را فراهم کرده است.

حجت الاسلام صادقی نیارکی همچنین تصریح کرد: رسوبات تالاب و همچنین گیاه مهاجم سنبل آبی از دیگر معضلات کنونی تالاب است که باید راهکار‌های مناسب و کارشناسی در راستای حل آن صورت گیرد.

او با بیان اینکه لازم است دستورات انقلابی، قاطع و جسورانه در راستای لایروبی تالاب هر چه زودتر صادر شود، گفت: مشکلات شهرستان انزلی را باید اولویت بندی کرد و از تمام ظرفیت شهرستان در جهت لایروبی تالاب بهره برد.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با تأکید بر اینکه موضوعات زیست محیطی با محوریت تالاب انزلی باید دستور کار دائم شورای اداری شهرستان باشد، افزود: حفظ محیط زیست اعم از جنگل، ساحل، تالاب و ... همواره از تأکیدات رهبر معظم انقلاب است و دستگاه قضایی نیز در این مورد پشتیبان دستگاه‌های اجرایی بوده و از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • بازگشت کارگران «فروآلیاژ» ازنا به کار
  • کارخانه هایی که بسیج کارگری دارند تعطیل نشده اند
  • طرح «حکمرانی محله محور» با حضور مردم در ورامین اجرا می شود
  • افتتاح باشگاه تخصصی بوکس در چهارمحال و بختیاری
  • تالاب انزلی باید هر چه زودتر لایروبی شود
  • بازگشت به‌کار ۱۶۰ کارگر ‌کارخانه فروآلیاژ در ازنا
  • تکمیل طرح های نیمه تمام حوزه درمان درجنوب شرق تهران در اولویت است
  • ضرورت حمایت نهادهای حاکمیتی و قضایی از اجرای صحیح قانون
  • سند تحول قضایی در مازندران اجرا شود