Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

معاون وزیر ورزش و جوانان که رابطه سردی با سرمربی استقلال دارند در تلاش است مشکلات مالی آبی ها را مرتفع کند.

فرهاد مجیدی پس از بازی مقابل پدیده به سالن کنفرانس رفت و علیه مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش موضع گرفت. در واقع سرمربی استقلال جواب مصاحبه این مدیر ارشد وزارتخانه را داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رابطه مجیدی و علی نژاد کاملاً سرد است و این مسئله را نمی‌توان کتمان کرد ولی خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که این معاون وزارتخانه طی روزهای گذشته پیگیر فراهم کردن شرایطی برای تزریق پول از مجاری قانونی به استقلال و کاهش مشکلات مالی آبی‌پوشان بوده است.

به هر حال مدیران وزارت ورزش و جوانان می‌دانند با توجه به فضای ایجاد شده، هرگاه استقلال دچار مشکلات مالی و مدیریتی شود، عملاً پای این وزارتخانه هم به میان کشیده خواهد شد و گروهی از هواداران و چهره‌های قدیمی استقلال انتخابات و انتصابات صورت گرفته را دلیل اصلی معضلات تیم خود تلقی خواهند کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال وزارت ورزش استقلال باشگاه استقلال فرهاد مجیدی مهدی علی نژاد وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهمنامه همکاری هندبال با کلینیک تخصصی ورزشی متین

تفاهمنامه همکاری فدراسیون هندبال و کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی و فیزیوتراپی «متین» به امضا رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تفاهمنامه همکاری فدراسیون هندبال و کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی و فیزیوتراپی متین به امضای علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال، و مهدی علی‌نژاد، مدیر کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی و فیزیوتراپی «متین»، رسید. 

همکاری در برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌ها و اقدامات مشترک در زمینه پزشکی - ورزشی، درمانی، آموزشی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی در زمینه بهبود، پیشگیری، توسعه ورزش و موضوعات مرتبط با آن، گسترش فعالیت‌های علمی – تحقیقاتی در این زمینه و همچنین ارائه تسهیلات و خدمات مشترک علمی، آموزشی، خدماتی و ورزشی از مفاد این تفاهمنامه همکاری است. 

مهدی علی‌نژاد رئیس سابق فدراسیون ووشو و معاونت اسبق ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش،  در این بازدید با اشاره به افتخارات چند سال اخیر هندبال در رده‌های مختلف ملی، حرکت فدراسیون هندبال در مسیر پیشرفت را درخشان توصیف و ابراز امیدواری کرد این مسیر همچنان ادامه داشته است. 

علیرضا پاکدل نیز با اشاره به خدمات ارزنده مهدی ‌علی‌نژاد در ورزش کشور، ابراز امیدواری کرد جامعه ورزش از تجربیات مدیریتی ورزشی علی‌نژاد بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امضای تفاهمنامه همکاری هندبال با کلینیک تخصصی ورزشی متین
  • کوچکی‌نژاد: کل تیم اقتصادی از معاون اول تا سایر اعضا باید تغییر کنند
  • راه‌های نجات سرمایه از باتلاق ریسک
  • بلاتکلیفی همچنان گریبان گیر نماینده قم در فوتسال
  • مشکلات مالی باعث شد ماشینم را بفروشم؛ برخی با اسنپ به تمرین می‌آیند!
  • لطیفی: اختلاف مجیدی و سعادتمند یک جام از ما گرفت
  • معاون رئیسی در شبکه غیرقانونی از قانون نوشت
  • قربان بهزادیان‌نژاد بازداشت شد
  • تذکر قانونی معاون زنان رئیس‌جمهور در توییتر؛ وزیر ورزش درمورد دختران جیمی‌جامپ باید پاسخگو باشد! (+عکس)
  • حکم یک سال زندان قربان بهزادیان‌نژاد اجرا شد