Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر عتباتی روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر قوه قضاییه که در مصلی امام خمینی (ره) میاندوآب با حضور نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه و همچنین مسوولان شهرستانی و اقشار مختلف مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، اظهار داشت: در صورت کاهش پرونده‌ها قضات می‌توانند آرای متقن و محکم صادر کنند چرا که زیاد بودن پرونده و کار موجب کاهش کیفیت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همچنین کاهش پرونده موجب افزایش اتقان آرا و تصمیم‌های درست می‌شود، اضافه کرد: جرایم کم اهمیت و قابل گذشت می‌تواند به وسیله ریش‌سفیدان و معتمدان حل و فصل شده و با خودداری از مبدل شدن و به کینه و کدورت با سازش خاتمه پیدا کند.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: کار در دستگاه قضایی بسیار سخت و سنگین است و همکاران قضایی کار جهادی می‌کنند و باوجود سختی‌ها و مشقت‌های زیاد در خدمت رسانی کوتاهی نمی‌کنند.

عتباتی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های دستگاه قضایی ارتباط مستقیم مردم با مسوولان است و همه مسوولان قضایی استان ملزم هستند مردم را پذیرش کنند.

وی با بیان اینکه شان و شرف مدیران را در خدمت‌رسانی به مردم می دانیم، گفت: همچنین در دسترس مردم بودن نمود خدمت رسانی است.

وی از مردم خواست در تمام امور حقوقی خود حتی در امر ازدواج فرزندان خود از ظرفیت مشاوران حقوقی و خانواده بهره ببرند تا در مراحل با مشکل مواجه نشوند.

به گزارش ایرنا، هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰، دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی، در حالی که جمعی از مسئولان نظام، همچون آیت ‏الله‏ بهشتی رییس دیوان عالی کشور، چهار وزیر، ۱۲ معاون وزیر و ۲۷ نماینده مجلس در جلسه هفتگی حزب حضور داشتند، منفجر شد و از یکم تا هفتم تیرماه هر سال به‌عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.

برچسب‌ها دادگستری کانون وکلای دادگستری آذربایجان غربی آذربایجان غربی میاندوآب قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری کانون وکلای دادگستری آذربایجان غربی آذربایجان غربی دادگستری کانون وکلای دادگستری آذربایجان غربی آذربایجان غربی میاندوآب قوه قضاییه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه قضا؛ نماد اعتمادمردم به نظام اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در نشست فصلی روسا و دادستان های حوزه های قضایی استان افزود: کار قضاوت ایثار گذشت و فداکاری است و تمامی تلاش گران در عرصه قضاوت با خدا معامله می کنند .

وی با اشاره به شعار سال حفظ کرامت انسانی و رعایت عدالت را مطالبه اصلی مردم از دستگاه قضا عنوان کرد و گفت : رفع موانع تولید زمینه ساز تحقق شعار سال است و کار دستگاه قضا در این زمینه بسیار حیاتی و مهم است و.

عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی نیز در این جلسه برنامه محور بودن را اولویت اصلی دستگاه قضا برشمرد و گفت: خدمت رسانی، نقش آفرینی موثر در کاهش ورودپرونده به دستگاه قضای مدیران قضایی در استان سیر صعودی خواهد گرفت .

دیگر خبرها

  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • کاهش ۳۰ درصدی پرونده‌های معوق قضایی استان
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • دستگاه قضا؛ نماد اعتمادمردم به نظام اسلامی
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر کرمان ۸۴ روز است