Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت اسلام علی اکبر اسماعیلی، عصر امروز در نشست خبری اظهار داشت: اصحاب رسانه در تحولات اجتماعی و بین المللی باید از یک سطح روشن بینانه نسبت به دیگر افراد جامعه برخوردار و به مسائل بپردازند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با بیان اینکه رسانه باید پیام لازم رابه جامعه انعکاس دهد تا جامعه مسیر اصلی خود را پیدا کند، گفت: در گام دوم انقلاب مطالبه جدی مقام معظم رهبری این است که در محاصره تبلیغات فرهنگی دشمن قرار نگیریم و این کار را فقط رسانه‌ها با آگاهی بخشی به مردم می‌توانند انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی با اشاره به آماری از طلاب حوزه علمیه خواهران استان، اظهار کرد: در حوزه علمیه خواهران استان بوشهر بیش از دو هزار و ۵۰۰ طلبه و دانش آموخته داریم، از این تعداد هزار و ۴۵۰ نفر در حال تحصیل هستند و مابقی دانش آموخته شده‌اند.

وی در خصوص فعالیت‌های حوزه علمیه خواهران در بحران کرونا، خاطرنشان کرد: ۳۰۰ خواهر طلبه را در سخت‌ترین شرایط کرونایی استان به بیمارستانها و آرامستان‌ها اعزام کردیم که به صورت جهادی خدمت کردند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به موضوع ثبت نام داوطلبان تحصیل در حوزه، گفت: ثبت نام از داوطلبان تا ۱۵ تیرماه ادامه دارد. این ثبت نام ویژه افرادی است که دارای مدرک دیپلم هستند و برای سطح ۲ حوزه علمیه خواهران اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه سال گذشته در پذیرش طلاب ۱۵ درصد رشد داشتیم، ادامه داد: امسال نیز ۵۰۰ نفر ظرفیت ثبت نام در استان داریم؛ همچنین در حال رایزنی هستیم تا در استان بوشهر بتوانیم سطح حوزه را تدریس کنیم.

اسماعیلی در خصوص مدارس استان، گفت: در حال حاضر در شهرهای عسلویه، کنگان، خورموج، اهرم، دلوار، برازجان، گناوه و بوشهر مدرسه علمیه سطح ۲ داریم که مقطع کارشناسی را تدریس می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر انتخابات شورای شهر شوراهای اسلامی حوزه علمیه خواهران استان استان بوشهر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع طلاب و روحانیون در حمایت از عملیات سپاه علیه رژیم صهیونیستی - همدان

چمعی از طلاب و روحانیون و اساتید حوزه های علمیه همدان در حمایت از عملیات سپاه علیه رژیم صهیونیستی در حوزه علمیه آخوند ملا علی معصومی همدانی تجمع کردند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3068264 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نبود امکانات عامل کاهش استقبال ثبت‌نام در حوزه‌های علمیه شیراز است
  • لزوم توجه مراجع تقلید به آموزش طلاب
  • آتشفشان قهر ملت‌ها صهیونیست‌ها را خواهد سوزاند
  • شرایط طلبگی کفاف زندگی حداقلی طلاب را نمی‌دهد
  • باید هویت ملی و دینی دانش آموزان را به آنها یادآور شویم
  • نشست شورای همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش هرمزگان
  • امروز روز پیروزی امت اسلامی و شکست دشمنان است
  • تجمع طلاب و روحانیون در حمایت از عملیات سپاه علیه رژیم صهیونیستی - همدان
  • مطالبه‌گری باید در دست جریان انقلابی باشد
  • خانواده‌های ایرانی با رواج ولنگاری مخالف هستند