Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین تجهیز خانه های ورزش در مناطق کم برخوردار کشور توسط بنیاد احسان (ستاد اجرایی فرمان امام) در زورخانه ملی شهید فهمیده برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، در یک اقدام فرهنگی توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، مراسم گشایش و تخصیص تجهیزات 100 خانه ورزش در مناطق کم برخوردار کشور در زوخانه به عنوان قدیمی ترین اجتماع خیرین برای دستگیری از نیازمندان با حضور مهرعلی باران چشمه رییس فدراسیون، سلیمانی مدیرعامل بنیاد احسان، مسعود ملکی دبیر فدراسیون، نوراله هدایتی مشاور عالی فدراسیون، پهلوان توپچی، محمد محمودی پیشکسوت کشتی شهرری و دیگر مسوولین برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با توجه به اینکه زورخانه از دیرباز دارای کارکردهای اجتماعی بسیاری همچون دستگیری از نیازمندان، مرکز اجتماع پهلوانان به عنوان معتمدین جامعه در همه عرصه های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی بوده است، در مراسم آغاز تجهیز ۱۰۰ خانه ورزش در مناطق کم برخوردار کشور که با حضور پهلوانان و پیشکسوتان ورزش زورخانه ای برگزار شد، مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان گفت: امروز ۱۰۰ خانه ورزش شناسایی شده در مناطق محروم با تجهیزات مختلف ورزشی تجهیز شد.
وی با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ پهلوانی از طریق توسعه ورزش زورخانه ای و نیاز جوانان و جامعه به این ورزش ملی گفت: در سال جاری تلاش داریم در سطح کشور ۳۰ هزار ورزشکار را به میادین ورزشی بازگردانیم.
سلیمانی با خبر از برنامه‌های آتی در تفاهم با فدراسیون ورزش زورخانه ای گفت: بنیاد احسان بر ترویج ورزش باستانی تاکید ویژه ای دارد و بنیاد برنامه ساخت زورخانه‌ های مناطق محروم را در دستور کار جدی خود قرار خواهد داد.
وی افزود: در سالجاری برنامه تجهیز ۲۵۰ خانه ورزش را خواهیم داشت.
توسط بنیاد احسان تا کنون ۷۰۰ سری تجهیزات ورزشی شامل ورزش‌های توپی، رزمی، تربیت بدنی و ورزش‌های روی میز به مناطق محروم اهدا شده است.

*مرحله نهایی مسابقات مهارت های فردی نونهالان برگزار می شود
جلسه بازبینی و داوری 245 فیلم ارسالی رقابت های مهارت های فردی قهرمانی کشور در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان از 22 استان کشور روز 29 اردیبهشت ماه سالجاری با حضور داوران و عوامل فنی جهت حضور در مرحله نهایی این مسابقات برگزار گردید.
بر همین اساس مرحله نهایی مسابقات مهارت های فردی قهرمانی کشور در  رده سنی نونهالان در روزهای پنج شنبه و جمعه مورخ 10 الی 11 تیرماه 1400 با عنوان یادواره شهدای هفتم تیر برگزار خواهد شد.
این مسابقات در رشته مهارت های فردی (چرخ تیز، چرخ چمنی، سنگ، کباده، میل بازی) در 3 وزن (35 -کیلوگرم، 50-  تا 35 کیلوگرم، 50+ کیلوگرم) و مطابق با همان آیین نامه و مقررات مرحله مقدماتی برگزار  و هر ورزشکار فقط حق شرکت در همان وزن و رشته هایی را که در دوره مقدماتی در آن مسابقات شرکت نموده را دارا می باشد.
 اصل شناسنامه کارت بیمه ورزشی، گواهی اشتغال به تحصیل سالجاری،  معرفی نامه کتبی از هیئت ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی و اداره کل ورزش و جوانان استان مربوطه5، ثبت نام در سامانه جامع بانک اطلاعات ورزشکاران فدراسیون ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی از مواردی است که شرکت کنندگان در هنگام پذیرش و ثبت نام می بایست ارائه نمایند.
مسابقات با توجه به شیوع ویروس کرونا بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد و با توجه به محدودیت های فضای اسکان، محل مسابقه و سایر موارد و همچنین رعایت پروتکال های بهداشتی، هر استان می بایست فقط یک نفر را بعنوان مربی و سرپرست معرفی نماید و  نفرات اضافی و همراه به هیچ عنوان پذیرش نخواهند شد و ضرورت دارد تیم ها از آوردن نفرات اضافی و  متفرقه جداً خوداری نمایند.
زمان پذیرش و ثبت نام به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و هر استان می بایست نسبت به ارسال اسامی منتخبین خود از طریق سیستم اتوماسیون اداری (چارگون) و همچنین ثبت نام در سامانه جامع بانک اطلاعات ورزشکاران فدراسیون، حداکثر تا پایان وقت اداری  روز سه شنبه مورخ 8 تیرماه 1400 اقدام نماید، در غیر اینصورت از پذیرش و حضور ورزشکاران در مسابقات جلوگیری خواهد شد.
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مهارت های فردی زورخانه ای بنیاد احسان مرحله نهایی خانه ورزش خواهد شد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور اعلام کرد که مرحله دوم انتخابات مجلس در ۲۲ حوزه برای انتخاب ۴۵ نماینده در ۲۱ اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.

به گزارش مشرق،احمد وحیدی عصر امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با پشت سر گذاشتن بسیار عالی مرحله اول انتخابات و انتخاب ۲۴۵ نماینده منتخب، انتخاب ۴۵ نماینده به‌دور دوم کشیده شد، اظهار داشت: مرحله دوم انتخابات در ۲۲ حوزه انتخابیه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در هشت حوزه، انتخابات به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود، عنوان کرد: حوزه‌های که قرار است بیش از یک نماینده انتخاب شود، انتخابات به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

وزیر کشور در ادامه با بیان اینکه در خرم‌آباد نیز انتخابات به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود، افزود: انتخابات در وقت خودش، یعنی ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

وحیدی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سؤالی با بیان اینکه تمام وزرا به دنبال این هستند قوی‌ترین مدیران را انتخاب کنند و با تفاهم مشترک بین استاندار و وزیر، مدیر انتخاب می‌شود، ممکن است کسی از دیدگاه بعضی رسانه‌ها موردپسند نباشد، اما آنچه که مهم است این بوده که مدیر باید بتواند به مردم خدمت کند، در خدمت مردم باشد، گفت: قالب مدیران ما هم به این صورت هستند.

وی، تأکید کرد: وزرا به دنبال این نیستند که مدیر ضعیف انتخاب کنند، بنای انتخاب هم بین استاندار و وزیر مربوطه است.

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که تغییر استانداران استمرار دارد؟ گفت: ما فعلاً این دو استاندار مازندران و لرستان را تغییر داده‌ایم.

دیگر خبرها

  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود
  • انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد