Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@20:04:27 GMT

ادامه ابهام در وضعیت رادوشوویچ و پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۶۷۰۰

ادامه ابهام در وضعیت رادوشوویچ و پرسپولیس

بوژیدار رادوشوویچ یک روز پس از بازی پرسپولیس با ذوب آهن و در تاریخ چهار خرداد به کرواسی سفر کرد اما با وجود گذشت ۲۹ روز از آن تاریخ و در شرایطی که پرسپولیس در بازی سوپرجام مقابل تراکتور به برتری رسید و دو روز دیگر قرار است نخستین دیدارش در لیگ برتر را با اتمام تعطیلی مسابقات برگزار کند، همچنان خبری از بازگشت وی به کشورمان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دروازه بان در شرایطی پرسپولیس را تهدید به فسخ قرارداد کرده که مدیران باشگاه پرسپولیس در مذاکرات اخیر خود با رادو و مدیربرنامه هایش به آنها اعلام کرده اند حتی مقداری بیشتر مطالبات فصل قبل و امسالش در کنار آپشن ها آماده پرداخت شده و رادو پس از بازگشت به کشورمان می تواند این مبلغ را دریافت کند.

با این وجود رادو همچنان وضعیت بازگشت خود به باشگاه پرسپولیس را در حالت ابهام نگه داشته است.

این دروازه بان کروات در گفت و گوی کوتاهی با خبرنگار ورزشی فارس، درباره آخرین وضعیت خود با تیم پرسپولیس و احتمال قطعی شدن فسخ قراردادش اظهار داشت: هنوز اتفاق جدیدی نیفتاده و هر چیزی محتمل است. متاسفانه قول مسئولان باشگاه تاکنون عملی نشده است.

۲۵۲ ۲۵۲

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه پرسپولیس رادوشویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ رضا علیجانی اظهار کرد: پیکر مطهر این شهداء طی روز‌های گذشته در منطقه عملیاتی فکه در جغرافیای شهرستان دهلران پیدا شده است.
وی افزود: این شهدا سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر یک به شهادت رسیده اند.
علیجانی ادامه داد: این شهدای تازه تفحص شده همگی دارای پلاک هویتی هستند.
وی ادامه داد: پیکر مطهر این شهدا برای تشخیص هویت به معراج شهدای تهران و انجام آزمایش تخصصی دی. ان.‌ای و استان محل اعزام فرستاده می‌شوند.

۹۲ شهید گمنام در ۴۲ یادمان استان ایلام به خاک سپرده شده اند.
استان ایلام دارای بیش از سه هزار شهید، ۱۱ هزار جانباز و ۳۰۰ آزاده است که در مقایسه با کل جمعیت استان در دهه ۶۰ (۲۵۰ هزار نفر) بیشترین تعداد ایثارگر کشور را به خود اختصاص داده است.
مناطق مسکونی استان ایلام بیش از ۳۰۰ بار مورد حمله هوایی رژیم بعث قرار گرفت و تا پایان جنگ تحمیلی و هنگام عملیات مرصاد در محاصره نیرو‌های عراقی بود.
شرهانی، نقطه ایثار، قلاویزان، سه راهی جندالله، قرارگاه بانروشان، کانال کمیل، قرارگاه شهید باقری، زمین فوتبال چوار، میمک و کوشک از جمله یادمان‌های دوران دفاع مقدس استان ایلام هستند.

دیگر خبرها

  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟
  • بازاری‌ها فروشنده شدند؛ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان
  • بازاری‌ها فروشنده شدند/ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • بازگشت حسن یزدانی در هاله‌ای از ابهام
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • استقبال دروازه‌بان‌های پرسپولیس از بازگشت بیرو