Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل ورزش وجوانان لرستان طی مراسمی درحاشیه اردوی فرهنگی سمن های حوزه جوانان استان با اهدای لوح تقدیر از رضاجودکی نژاد مدیرخبرگزاری برنادر لرستان تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛  در  درحاشیه اردوی فرهنگی سمن های حوزه ورزش وجوانان لرستان  در منطقه تفریحی کهمان الشتر به مناسبت دهه کرامت با حضورحشمت الله امان الهی مدیرکل  ومجید زهره ای معاون امور ورزش وجوانان استان  ودبیران سمن های حوزه جوانان استان برگزارشده بود با اهدای لوح تقدیر از رضا جودکی نژاد مدیر خبرگزاری برنا در لرستان  تجلیل به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این مراسم مدیرکل ورزش وجوانان لرستان  از  تلاش های خبرگزاری برنا در لرستان در راستای پوشش اخبارمرتبط با  حوزه ورزش و جوانان خصوصا اخبار حوزه جوانان  درهفته جوان ۱۴۰۰ تجلیل کرد.

همچنین  رضا جودکی نژاد در این مراسم ضمن تقدیر از  حشمت الله امان الهی مدیرکل ورزش وجوانان لرستان و مجید زهره ای معاون امور جوانان این اداره کل  گفت : از سیاست های  صحیح رسانه ای و توجه فوق العاده تخصصی  آقایان  امان الهی و زهره ای  به بحث پوشش  اخبار ورزش وجوانان  در بستر خبرگزاری برنا  تقدیر می کنم  زیرا این توجه فنی باعث تقویت این رسانه  در استان و جایگاه پوشش خبری  سمن ها و جوانان شده است که به سهم خود از این دو بزرگوار  کمال تشکر را دارم .  

جودکی نژاد با بیان اینکه خبرگزاری برنا متعلق به حوزه ورزش وجوانان و البته جوانان و ورزشکاران  است ، افزود: در پوشش اخبار مربوط به سمن های استان پای کار هستیم ولی انتظار داریم  دبیران  سمن ها نیز ارتباط قوی تری با خبرگزاری برنادر استان داشته وبه طور مرتب عملکردوفعالیت های خود را در اختیار ما قرار دهند.  

گفتنی است ؛ اردوی فرهنگی سمن های ورزش وجوانان لرستان  روز سه شنبه به مناسبت دهه کرامت در منطقه تفریحی کهمان الشتر برگزارشد.

جودکی نژاد از سال ۹۵ تاکنون مدیریت خبرگزاری برناددر لرستان را برعهده دارد. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رسانه برنا تجلیل ورزش وجوانان لرستان خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!

به گزارش "ورزش سه"، استان خوزستان همواره یکی از قطب‌های اصلی فوتبال ایران در پرورش استعداد، معرفی بازیکن‌ و ارائه فوتبال تماشاگر پسند بوده و باتوجه به جو فوتبالی این استان، تیم‌های خوزستانی هواداران زیادی هم دارند. با این حال در این فصل هر سه سهمیه لیگ برتری خوزستان یعنی فولاد، استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان در جنگ بقا هستند.

این وضعیت باعث تشکیل یک جلسه فوری در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان شد. این جلسه اضطراری برای هم اندیشی شامگاه دوشنبه، سوم اردیبهشت به دعوت هیات فوتبال خوزستان و میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان برای جلوگیری از سقوط و حفظ سهمیه فوتبال خوزستان در لیگ برتر با حضور حمید بنی تمیم مدیر کل ورزش خوزستان، عبدالکاظم طالقانی رئیس هیات فوتبال استان، بهرام رضائیان مدیرعامل باشگاه فولاد، حسین رحمانی مدیرعامل باشگاه نفت آبادان و ابراهیم نصیرنیا رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال خوزستان برگزار شد.

حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در این جلسه با اشاره به نتایج و وضعیت نمایندگان استان در لیگ برتر، عنوان کرد: "در این چند هفته باقی مانده می‌طلبد فضایی فراهم شود که جامعه فوتبالی از مدیران تا اصحاب رسانه و هواداران با همدلی و یک وفاق استانی زمینه کسب نتایج مطلوب این باشگاه‌ها را فراهم آورند."

بنی تمیم افزود: "انتظار می‌رود مدیران باشگاه‌ها با تصمیمات منطقی، مدیریتی و فنی و نیز با یک همت والا در این فرصت باقی مانده کام فوتبال دوستان را با کسب نتایج شایسته شاد کنند."

او با اشاره به اتفاقات پیش آمده برای باشگاه استقلال ملاثانی لیگ یکی نیز گفت: "تدابیری در نظر گرفته شده که با همکاری هیئت فوتبال در سریع‌ترین زمان ممکن وضعیت میزبانی‌های باشگاه استقلال ملاثانی فراهم شود و از سایر باشگاه‌های تقاضا کردیم در کنار اداره کل و هیئت فوتبال از این نماینده استان در لیگ یک کشور حمایت داشته باشند."

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار فارس
  • ۱۸ دختر برتر استان قم در جشنواره شمیم ریحان تجلیل می‌شوند
  • برگزاری تور ماه عسل وصال شیرین